Pantertje...1 ding geleerd nooit zelf dingen beslissen. Ik zou ook wachten...want je wil niet clomid innemen als je niet in het begin van je cyclus zit...bagger is t wel! Hbz thanks voor de uitleg haha! Zal morgen als ik meer info krijg het veranderen! Ik doe heel sneaky...wij gaan natuurlijk op vakantie...dan ben ik 10 DPO...dus ben meer aan t aftellen voor een test dan voor vakantie...maar mn vriend denkt voor vakantie! Mooi houden zo want anders gaat hij weer zeggen joh laat t los...niet zo aan denken... Nou was vandaag ook mn pillen vergeten!! Die utrogestan! ! Maar ja nu eind van de middag maar gedaan en dan vanavond (moet eigenlijk 3x per dag)..
@chris: bedenk je wel dat 10 dpo te vroeg kan zijn.. Dus misschien toch zwanger terwijl je een negatieve test hebt.. Misschien beter om wat langer te wachten, want het kan alleen maar meer onzekerheid geven @panter: ik zou ook even afwachten.. Hoeveel bloed je nu dan? Is het te vergelijken met een ongi? @pip: hoe is het?? Ben ergggg benieuwd?
Slecht nieuws hier. Hcg is 236 en te laag. Morgen een echo om te kijken waar het zit. Ze denken aan bbz. Ik weet het verder ook helemaal niet meer. Ben kapot van al die emo-wisselingen van de laatste tijd..
Ach Pippeke! Met kippenvel op mijn armen lees ik je bericht... Wat een heftige dag moet dit voor jou zijn! Heeeeel veel sterkte en een dikke knuffel!!
Oooh pippeke wat een vreselijk nieuws. PNtertje ik zou opnieuw bellen naar de gyn. En eventueel een vroege test proberen. Hier morgen mijn fm op cd 12. Ben benieuwd heb wel extra stress doordat ik van mijn man achter die maand pauze miet nemen. Verspilde maanden in mijn ogen
Gatver @ PIP. ....NIET LEUK!!! Sterkte morgen!! @Floor : ik zou dan op CD 11 willen testen...eerste ochtend op vakantie...weet dat t misschien vroeg is maar neem kv mee en die reageert (heb ik gehoord) op weinig...
@pippeke: oh meis wat verschrikkelijk zeg..! Hele dikke knuffel! Ik heb er ook helemaal de rillingen van. Hopelijk morgen wat meer duidelijkheid en hoop dat het gƩƩn bbz is iig heel veel sterkte meis!! @xenia: succes morgen! Misschien is een pauze juist wel even fijn? Even rust aan je lijf. Maar ik kan me voorstellen dat het als verspilde tijd voelt.. Ik zou hetzelfde hebben denk ik hopelijk is het deze ronde gewoon raak!!
Goede nachtĀ Hoewel er voor jouw niets goed aan is PIP! Ik wou dat ik wist wat ik nu best tegen je zei. Sterkte en succes; meer weet ik echt niet te zeggenĀ *slik* XENIA; Jij bent nu aan IUI 6 bezig dan? Hopelijk is de maand pauze en IVF dan niet eens nodig. Waar ben je in behandeling? FLORA; Hier betaald ML de bijdrage dus ik moet je voorlopig het antwoord schuldig blijven. Ik dacht wel dat het rond de Ā60 per jaar was maar ik ben dus helemaal niet zeker! En ik denk dat beide landen voor en nadelen hebben wat betreft de fertiliteit. Alleen kan je niet het beste van de 2 combineren helaas. PANTER: Idd niet zo slim om op eigen houtje te handelen maar zover ben je dus al; Ik zou toch ook wel even deze ronde afwachten. Stel je voor dat het een innesteling is en je start zeĀ zou je ook niet willen denk ik dus dan best maar even passen. Kan het ook niet gewoon spotting zijn geweest? Moeilijk verhaal maar gelijk ik zei; ik zou wachten. CHRISS: Sneaky you! Maar ik herken het wel hoorĀ ; Ik test altijd achter ML zijn rug om, vanmorgen nogĀ Helaas omowit voor de verandering. Naar Mexico gingen jullie zeker eh? Jaloers! HBZ: CD18; Zit je dan rond de ovulatie of net op het wachtbankje? Ben niet helemaal mee met je vrees ik, sorry Gelijk gezegd dus omowitte test hier; na het slopen ervan, rond mijn vinger te spannen en in volle zonlicht te houden leek ik iets te zien maar ik ben nuchter genoeg dat ik het gewoon graag wil zien. Nu maar even kijken of donderdag mijn menstruatie doorkomen gaat en dan met goede moed (kuch kuch) weer aan een nieuwe ronde beginnen.
Dsm ja idd ik brn aan ronde 6 iui. Bezig. Ik steek niet echt veel geloof in dat het zou lukken deze ronde. Maar we gaan ons best doen ik ben in behandeling in ieper. En jij?ja idd flora mss wel fijn voor mijn lichaam die pauze maarvniet zo leuk om aan toe te geven Hopelijk blijft je menstruatie uit dsm het is heel herkenbaar om een streepje te zien omdat je dat wilt. Maar hopelijk is het toch positief Chriss het is idd nog heel vroeg om te testen. Hoh wil wel mee op reis
Mocht je niet gewoon op dag 6 starten? Mijn Gyn wilde er eigenlijk ook niet aan maar ik zat op precies dag 6 bij de Gyn, dus had gevraagd of het toch echt niet mocht. Uiteindelijk heeft ze me clomid gegeven en moest ik deze vanaf dag 6 5 dagen gaan slikken. En zie hier onder het resultaat, inmiddels ruim 13 weken zwanger met eerste ronde Clomid.
@dsm: ah daar is dus al een groot verschil tussen belgie en nederland wij betalen rond de 95 euro per maand aan een basisverzekering en de meesten hebben ook nog een aanvullende verzekering, variƫrend van 7 tot 50 euro (of misschien nog wel meer). De meeste vruchtbaarheidsbehandelingen vallen hier onder het basispakket en wordt alles dus vergoed, op een eigen bijdrage van 360 euro per jaar na. IVF worden 3 behandelingen vergoed. @dms: wat balen van je test kansen zijn misschien klein deze ronde, toch blijf je hopen op een wonder! @pippeke: heeeeeel veeeeel succes vandaag!! Hopelijk ben je de nacht een beetje goed doorgekomen.
Heel veel sterkte vandaag pippeke. Balen van je test DSM. Xenia kan me voorstellen dat ondanks een pauze misschien goed is het als een verloren maand zien
Hoi, Kom net terug uit het zkh. Blaasje is gesprongen. Volgens mij heb ik hem gisteren gevoeld. Nu idd op het wachtbankje DSM. Maandag bloedprikken en dinsdag wordt ik gebeld door de arts. Heb ook direct Clomid meegekregen voor de volgende 6x. Ik hoef dan niet meer naar het zkh, we moeten het zelf proberen. Hebben jullie dat ook? Groetjes
@hbz: ja toen ik een paar goede rondes had mocht ik ook weer zelf aan de slag met clomid. Alleen mijn cyclus werd toen weer langer.. dus uiteindelijk overgegaan op spuiten. @elphaba: hoe voel je je? @pippeke: ik denk aan je!! @chris: uit te houden daar op de wachtbank? @hier: ik begin vandaag weer met spuiten, weer op naar de zoektocht naar een ei hopelijk werkt ie nu wat meer mee.
Hbz ik heb dat ook gehad. Maar dan voor drie maand meegekregen. Pippeke denk ook aan je Flora hopen ook een mooi ei Hier gaat het wel. Af en toe steken waardoor ik natuurlijk gelijk weer schrik. Qua verdere klachten lage rugpijn veel afscheiding, en weinig eetlust en als ik teveel eet misselijk. En obstipatie
Hier niet hoor elke maand moet ik op controle om de eitjes te meten en op te volgen. Vanmorgen geweest. Was natuurlijk de assistente terwijl ik nu zoveel vragen heb. Links geen eitje en rechts 2 kleintjes. Morgen opnieuw op controle om de eitjes te meten. Tviel me op dat rechts productiever is dan links. Iedere maand bijna altijd rechts en soms eens links.
Hoi damez. Vandaag echo gehad. Gelukkig nu niets te zien in mn eierstokken dus voor nu geen bbz. Vruchtzakje gezien, zit op de goede plek maar veel te klein. Nu 3 cm ongeveer. Weet niet wat het nu zou moeten zijn. Het kan dat ik een zeldzaam geval ben die traag hcg aanmaakt en waarbij de beeb langzaam groeit om vervolgens een groeispurt te maken maar waarschijnlijker is het dat het niet goed zit. Dan hoop ik maar dat het vanzelf loslaat. Over een week moet ik terug bloed prikken en voor een echo. Dus eigenlijk weet ik nog niet veel. En zo zijn we 2 weken verder waarbij ik elke keer hoop heb en vervolgens een teleurstelling. Dit trek ik zo niet. Ik ga me proberen met andere dingen bezig te houden, duik vol in het klussen en mn hobby's ofzo. Ik wil even niet teveel hiermee bezig zijn en zal even niet hier op het forum komen kijken. Geen idee of ik dat lang volhou maar het is beter als ik het laat rusten. Zodra er nieuws is laat ik het jullie natuurlijk weten. Succes allemaal! Dank jullie voor het meeleven en tot snel... xxx