Ik heb vooral jeukende en pijnlijke tepels.... Ze doen trouwens alleen pijn als ik er op lig of als ik er aan zit... Haha nu lijkt het net of ik telkens aan mijn tepels zit. Heb je dat gevoel wel eens vaker gehad, dat je dacht dat je zwanger was? Het is ook eng allemaal en de dagen gaan zo traag.... Ik ben blij als deze 10 dagen voorbij zijn. Ik duim voor jou. Haha DSM dat dacht ik al. Pfff ben er nog niet zo in thuis hoor. Jij succes met ronde 18! Wordt hopelijk een goeie ronde!!!
Jeetje Xeniatje, wat irritant die gang van zaken! Zal zo'n laproscopie veel uitmaken? Ik vind t wel bizar dat ze je in de overtuiging laten dat je een miskraam hebt gehad. Dat dóe je als arts toch niet. Echt belachelijk DSM, succes met ronde 18! Chriss, ja ik duim voor je. T lijkt me heel speciaal dat gevoel dat t goed zit gewoon. Helemaal als dat gevoel bekroond word met een mooie test succes op t wachtbankje! Hier; ik heb goed mn best gedaan de afgelopen dagen. Mn ene ei was 16mm en de andere 12! Nu moet ik morgen terug, want die kleine mag eigenlijk niet doorgroeien. Ik hoop dat ze dan een spuit kunnen zetten, dan weten we zeker dat er maar 1 goede eicel springt. Mn BMS was 10,5mm, dus ik ben hardstikke tevreden. Ik heb geen idee of we dan een eventuele volgende ronde blijven op clomid 50 of toch naar 100 gaan. Zal ik morgen ff vragen. Zou t heel gek zijn om morgen om een foto-uitdraai van de follikel te vragen? Voor t geval dat t lukt deze cyclus, das leuk voor in t fotoboek later
Hahahaha dat zou ook echt iets voor mij zijn om daar een foto uitdraai van te vragen! Maar toch dacht ik hmmm nuh...ik wacht wel tot t een klein embryo'tje is Tepels voel ik niet. En onderbuik is menstruatie kramp zeg maar...joh je kan echt van alles verzinnen Ja of t een goed gevoel is of alleen hoop dat ik zwanger ben dat weet ik niet dus wachten t af. Floor hoe is t met jou?? Vraag me ook echt af hoe het met Pip is...ben zo aan t duimen voor haar!! Elhaba...al kwaaltjes? Echo afspraak al gemaakt?? Vraag - tot wanneer zit pregnyl trouwens in je lijf???
@foto: ik krijg regelmatig een foto van mn ei en bms mee altijd wel grappig om te bewaren. Kun je later aan je kind vertellen dat ie daaruit gegroeid is haha @jummy: super dat je eitje toch nog zin had om te gaan groeien denk dat je voorlopig op 50mg blijft, want je mag geen 2 eitjes krijgen toch? 16mm op cd 16 in inprincipe prima hoor, dus zolang je cyclus niet langer gaat worden zou ik nu voorlopig op 50mg blijven. @chris: spannend meis!! Wie weet is het wel gewoon hartstikke raak wanneer wilde je ook alweer gaan testen? @elphaba: hopelijk blijft het bij die kwaaltjes! Idd snelle echo lijkt me wel fijn! Ik duim voor een mooi kloppend hartje! Volgens mij krijg ik tussen de 6 en 7 weken de eerste echo. @dsm: blehh weer een nieuwe ronde.. Ga je nu over op spuiten? Of wat is het plan? @hbz: idd progesteron, de waarde moet boven de 30 zijn wil je een echte goede eisprong gehad hebben. Tussen de 20-30 zijn sommige ziekenhuizen ook al tevreden mee, maar perfect is dus 30+ @hier: ik ben flink aan het fietsen geslagen deze week alweer 85km erop zitten. Het is zo'n lekker weer, dus ik neem steeds lekker de fiets naar mn werk. Beetje extra beweging doet me goed, voel me een stuk fitter.
Met mij gaat het wel hoor chriss. Ik lees elke dag ff snel bij maar heb ff geen zin om overal op te reageren. Gaat een beetje als een waas voorbij allemaal. Wil me niet teveel in dit hele gebeuren verdiepen eventjes want dan voelt het erg pijnlijk. Ik ben er nu al 2 dagen veel minder mee bezig. Lekker afgeleid. Voelt goed! Voel me ook totaal niet zwanger. Laat het maar gebeuren dan, die miskraam. Vanochtend ietsje bruin en krampjes, dacht ja hoor het begint maar nee het is weer gestopt. Nou ja ik zie wel. Ik heb de ik zie het allemaal wel, juist go with the flow modus is erg aan! Dikke knuf meiden, ik hou jullie met 1 oog nog in de gaten hoor!
Ik dacht ik ga op 9dpo testen om te kijken of de pregnyl uit mn lichaam is en dan 10 of 11dpo....spannend!!! Pippeke begrijpelijk dat je daar geen zin in hebt.....kus voor jou!
Kan ik me Heel goed voorstellen pippeke dat je daar geen zin in hebt. Knuff Het is idd lekker weer om te fietsen flora Spannend chriss. Ik duim voor je Fijn yum dat je eitje is gaan groeien. Normaal krijg je idd later echo maar hier in zkh doen ze als je in zkh loopt eerder blijkbaar. En ik ben er wel blij mee. Hoop op mooi kloppend hartje
Knuffel pip! Goed dat je het een beetje van je af kan zetten. Hopelijk snel duidelijkheid in de zin van een positief bericht. Chris, 10 dpo kan wel echt te vroeg zijn hè! Maar ik hoop op 2 mooie strepen!! Ik ga me suf duimen voor je Elphaba, idd fijn zo vroeg. Rond de 6 weken gaat het hartje meestal kloppen, soms ietsie later. Dus zal vast goedkomen! Heb je het al aan iemand verteld dat je zwanger bent?
Pregnyl kan 10-12 dagen nog vals-positieve testen geven. Maar bij de meesten is het er bij 10 dagen al wel uit. Maar hoeft dus niet.. Als je niet meer kan wachten, kun je altijd een testje wagen natuurlijk als je echt zekerheid wilt, kun je beter wachten tot 12 dpo.
Mijn zwager en mijn schoonzus weten het en mijn beste vriendinnen. Heb het helaas ook al op mijn werk moeten vertellen. We dachten vorige week dat er kindje was met 5de ziekte en dat is schadelijk als je zwanger bent, gelukkig had het kindje na onderzoek het niet maar toen had ik natuurlijk al verteld.
Volgens mij wil mn eitje zich gewoon uitsloven voor de fertiliteitsarts haha Gister 16mm, vandaag 20mm! De arts zei nog: misschien is hij al aan t springen! *grijns* Op t moment dat ik t zkh uitging begon mn rechter lies te steken. Nu 3 uur later steekt t nog steeds dus volgens mij heb ik mn eisprong nu, yeah! En t andere ei was niet gegroeid tov gisteren. Dus alles is helemaal goed en we mogen ervoor gaan! Volgende week bloedprikken en adh daarvan wordt t vervolg gepland.
Goed nieuws dus! Nu ook een spannende tijd. Chris en ik zullen plaats voor je maken op het wachtbankje
Ik las het idd op mijn labformulier wat er geprikt moet worden Ik ben benieuwd wat mijn waarde zal zijn. Bedankt weer voor het delen van je wijsheid Flora Zo begin ik het beetje bij beetje ook te begrijpen.
jummy, jeej ook een ei op komst Dat zie je wel vaker, als er eenmaal wat groeit, dan gaat het ook wel snel! Super! Have fun Elphaba, lijkt me zo leuk om te vertellen dat je zwanger bent hihi. En op het werk, tja.. Ook wel handig dat ze het zo vroeg weten, dan kunnen ze er meteen rekening mee houden Hoe reageerde ze? Chris en hbz, nog een beetje uit te houden op de wachtbank?