@muntje O wat spannend zeg!!! Hopelijk morgen een dikkke duidelijkke streep! Hier net FM gehgad. Eitje was nu 17,6mm. Dus hoeplijk binnen een dag of 2 een eisprong!!! Vind het helemaal spannend! Heb echt het gevoel een goeie kans te hebben deze maand... .
Aaaahhhh!! Muntje! Wat goed! Kun je niet een foto plaatsen hier? Dan kunnen wij meeturen @Lovetobe: Jippie! Jij mag alvast lekker aan de klus dus! Mijn test was omowit weer vanochtend.. Ik denk dat ik dit weekend ongesteld ga worden. Balen, maar is niet anders!
Haha, ja hier inderdaad aan de klus. Waren ook al wel begonnen. +m de dag was het advies, dus dat gaat lukkken .
Oh, muntje wat spannend zeg, ik zal voor je duimen. @aster: balen zeg een witte test. @love2: dat is goed nieuws, lekker aan de klus. @Hier: Mijn 2 cysten van deze maand zien er goed uit, ze zijn kleiner geworden en dat had ik echt niet verwacht. Ben dus blij dat ik gewoon met clomid mocht beginnen deze maand.
Nou, de witte test had gelijk. Ik ben zojuist ongesteld geworden. Baal er flink van. De emoties lopen hoog op, terwijl ik dit echt niet wilde. Die mmm is echt een achtbaan. Heel naief misschien, maar ik had niet verwacht dat ongesteld worden me zo zou raken. Ik duim nog door voor jullie!
@molly O dat is wel een fijn. @aster o meid wat balen!!! Een hele dikke knuffel. De mmm is inderdaad een ontzettende rollercoaster aan emoties. weet er alles van.
Heel rot Aster, het is dan toch elke keer weer zo definitief dat je weer een ronde verder moet. Dat je daar emotioneel over bent is zo begrijpelijk! Heel het zwanger worden is zo ongrijpbaar en de onzekerheid is ook zo vervelend....En dat je dan rond de bruiloft ook weer van die ceremoniemeester-ellende hebt! Dat werkt ook niet mee. Sterkte! Muntje...dat zou geweldig zijn!! Laat ons het vervolg weten hoor! Molly, wat fijn dat je dat nieuws hebt gekregen en zeker fijn dat je dus gewoon met deze ronde bent gestart! Love 2 be a mom, dat klinkt super!! Veel plezier dit weekend! Ik ga vandaag eens voor het eerst een ovulatietest doen. Zit nu op dag 11, dus weet niet of dit te vroeg is? Fijn weekend!
@billie als je cyclus loopt zoals je banner zegt is het helemaal niet vroeg om met ovutesten te beginnen hoor.
Welkom meid! Gezellig dat je hier ook mee wil kletsen, helaas had het liever een andere reden geweest Ik had ook het vermoeden, en bij een echo was het gelijk al te zien en kreeg ik dit ook te horen. Mijn bloedwaardes waren wel wat beter en heb ook geen andere verschijnselen van PCOS. Alleen veel kleine eitjes.. Dit is bij mij door de h.a. Vastgesteld en toen doorverwezen naar de gynaecoloog. Succes bij je eerste afspraak! Succes meid!
Muntje.. Spannend zeg!! Ik ben ook wel benieuwd naar de foto.. Hoop dat je morgen een NOG duidelijkere hebt! Zou super zijn, de eerste ronde! Molly.. Wat fijn dat je cystes kleiner zijn geworden! Hopelijk gaat de Clomid goed z'n werk doen op je andere eitjes! Lov2be.. Joehoe!! Aan de klus!! Succes Aster.. Wat rot zeg snap dat je ervan baalt.. Zeker als je er zo bovenop zit met die fm's en eisprong enzo, dat weet je gewoon dat je "echt" kans maakt. Voor mij voelt het nu ook veel echter, omdat je nu het bewijs hebt dat er eitjes groeien enzo.. Ben ook benieuwd hoe ik me straks voel als ik ongesteld word.. Lijkt me lastig! Nu ben ik nog vrij rustig en nuchter eronder, maar dat zal na m'n ei wel anders zijn! Billie.. Ik denk dat je wel kan beginnen hoor met ovutesten.. Het is dat ik gisteren op dag 11 op 10mm zat, dus heeft nog geen zin.. Anders zou ik ook testen. Ik heb de ovutesten (6st) meegekregen en mag er maandag mee beginnen, maar heb thuis ook nog veel dipsticks liggen dus ga zaterdag al 1 van mezelf doen voor de zekerheid. Vind het fijn als ik het lijntje kan zien oplopen.
Pff heel verhaal getikt staat ie er niet.. Mijn test was zo onduidelijk dat ik zwaar twijfel nu.. Foto doe ik als ie iets duidelijker is. Of misschien dus niet.. Had op iedereen gereageerd , heel verhaal en nu is ie weg!
Ohh irritant is dat he!! Snap dat je even wil wachten met de foto.. Hoop dat je over een paar dagen een mooie foto mag showen!
Spannend! Maar snap dat je bij onduidelijkheid dan meer twijfels hebt. Wordt vervolgd dus! Ik heb net mijn eerste ovu test ooit gedaan! En naast al die zwangerschapstesten met maar 1 streepje ben ik nu ook blij om eens een keer wel 2 streepjes te zien staan! haha..of zeg ik nu iets geks! Maar goed, in ieder geval zie ik dus een licht 2e streepje. Ik snap dat ik dan nu niet in de LH piek zit, maar wat betekent het dan wel? Dat het er wel aan zit te komen? Of zegt het nog eigenlijk niet zoveel? En moet ik dan morgen rond deze tijd weer zo'n test doen?
Even een snelle reactie, ik reageer morgen langer. Wat zijn jullie ontzettend lief hier! Voel me alweer een stuk beter. Bloeden is overigens nu alweer opgehouden?! @Billie: ik testte altijd 1x per dag, om 7uur 's avonds. Toen ik wist dat ik mijn eitje groter werd, ben ik twee keer per dag gaan testen, ook 's ochtends rond 11 uur, tweede urine, maar wel geconcentreerd. De teststreep moet echt knallen en dat kan ineens zijn! Kijk eens terug naar mijn foto, ik ging van licht streepje naar een knaller.. Als je t niet zeker weet, gewoon vragen! @Muntje: Ah, meis! Wat balen! Ik had m'n hoop op jou gevestigd.. Met welke testen heb je getest? Ik blijf duimen voor je! En Pippeke, helaas welkom! Niet echt het clubje waar we bij willen horen.. Maar gedeelde smart is halve smart, toch?
Pff ben ik weer hoor.. Kv 2 voor 5 vanmorgen gedaan. Met 4 min komt er een heel licht lijntje en 5 min word ie iets duidelijker. Volgens m'n man is t niks , duurt t te lang maar op t doosje staat 5 min. Moet werken en weet niet hoe ik een foto moet doen, dus doe ik morgen ok? Duim voor me girls...!!! Aster is het geen innesteling? Nee dan klopt je schema niet meer he.. Vermoeiend he je lichaam..
ooooh..maar er is wel iets te zien! Misschien dat je HSG gewoon langzaam aanmaakt? En anders een CB test zwanger/niet zwanger doen?? Is je man misschien wel eerder overtuigd! haha.. Werkse, maar ik vind t toch wel de kant op neigen om je al te feliciteren! En bedankt voor je reactie Aster, maar als je meerdere keren per dag test, doe je dat dan dus ook op je werk?? En inderdaad, het kan dus snel gaan. Vandaag weer maar eens kijken wanneer ik de test weer doe.