Ik had vooral last van menstruatiekrampen en af en toe in mijn lies... Mijn borsten doen eigenlijk nog niet zo veel... Tlijkt als of ik de 'bandenpijn' al heb, zo voelt het tenminste. Spannend Chris! Morgen....
Spannend chris Hbz vind dit persoonlijk wel leuk als de eerste echo vroeg is. Pfff als ik denk dat ik dinsdag al terug moet werken, weet ik niet hoe ik dit zal moeten doen zoals ik nu ben. Verlang tot maandag ik weet dan meer ook ivm die menopur
Bah meiske toch! Ik snap het goed hoor! Dat slechte zicht als bijwerking is niet goed hoor! Dat moet je echt doorgeven aan de arts! Ik vrees dat je ook aan de injecties moet..
Tnx! Ik zit pas op 6/7 dpo (de arts denkt 7 volgens mij) en nu doen mn tepels ook erg zeer. Toen zei mn vriend dat mn tepelhoven toch wel ineens errug groot zijn en nu heb ik hele erge testdrang. Zo belachelijk. Schijnzwanger ofzo
Chriss; Heel veel succes morgen; ik duim alvast heel hard voor een 2de streepje. Wat de uitkomst ook is: Geniet aub van je vakantie want deze is zo weer om en je hebt er wss zo naar uitgekeken! JM: ZSkwalen heb ik met de Clomid ook niet. Mijn eerste ZS had ik enkel last van wat vapeurtjes in het begin (en na een aantal weken moe maar verder nooit ziek of misselijk of wat dan ook geweest). Wel leuk dat je zo een goede Progesteronwaarde had. Heb je die zekerheid toch al wel. Pip; Maandag mag ik naar de gyn en dan ga ik het aankaarten met hem. Weet niet of het daaraan ligt want heb ook al hele slechte ogen en ik wil echt niet aan de injecties. Hoe gaat het met jouw ondertussen? XENIA; Weet jij eigenlijk hoe het hier in Belgiƫ zit rond terugbetaling van de injecties? Is die enkel icm met IUI en IVF of volledig niet of .... Ik vind er zo weinig over terug, daarmee... Vandaag telefoon gehad, de afspraak van de gyn is 2u later gezet dan voorheen gepland. Nest; Nl kon ik na het werk om 9.00 naar daar en nu pas om 11.00 wat maakt dat ik ten vroegste om 13.00 erin lig en dan om 16.00 weer eruit moet. Gaat leuk samenwerken worden met mij maandag op dinsdag nacht
Oh jeejtje, wat kan jij kort slapen maandag DSM. Waarom is het verzet? Ik kan me voorstellen dat je liever de eerste afspraak had. Een paar uur slaap voor de afspraak gaat zeker niet?
DSM waarom zie je op tegen de injecties? (Kan t begrijpen hoor daar niet van!!) Pip!!!! Welkom terug meissie! Dikke kus voor jou! Ik laat mn vakantie indd niet verpesten maar zal even slikken zijn. Heb wel genoeg afleiding want heb een bruiloft morgen hier...iik blijf duimen. YM ongipijn begon op dpo 3 ofzo...tot 9dpo bij mij...
Yummymummy; Ik merkte, volgens mij, rond 7 dpo al mijn menstruatieklachten. Heb er vooral last van na een dag werken of 's avonds. PiP: Hoe is het bij jou? Xenia: Ik ben ook erg blij met zo'n vroege echo hoor! Sterkte voor jou wanneer je weer moet werken en succes voor maandag. DSM: Poeh dat is heftig. Kan je een beetje goed tegen weinig slaap? Succes en sterkte!
Ik kan gelukkig tegen weinig slaap en als het dan toch echt niet te houden is dan knikkebol ik hier een uurtje. Waarom ie herzet is geen idee, een geplande KS ofzo die ie eerst moet/wil uitvoeren? Ze hebben namiddag gebeld en een berichtje op de voicemail ingesproken. Chriss; de injecties... Goh, het onbekende denk ik voornamelijk. Ik heb helemaal geen naaldenfobie (tegenovergesteld zelfs want mijn aders zijn al van menig student slachtoffer geweest op vrijwillige basis) en ten tijde van de ZSdiabetes prikte ik mezelf minimaal 8* per dag. Dus tja... Waarom zie ik er zo tegen op? Ik kan er niet eens deftig op antwoorden...
Ja begrijp t van t onbekende. Maar wat ik vooral fijn vond is dat ze de dosering zo konden aanpassen tijdens de cyclus! Hier net negatief getest...helaas dus. Mn gevoel laat me in de steek...weer een maand injecties en echo's. ..zo geen zin in. Ben er ff klaar mee. Nu net besloten dat ik vandaag nog wel die pillen (utrogestan) neem maar vanaf morgen dan niet meer...alhoewel waarom zou ik die vandaag nog nemen bedenk ik me nu...
Omdat je nog voor NOD zit en zolang er geen bloed is het nog alle kanten uitkam Chriss!! Je zou niet de eerste zijn die na NOD pas positief test. (Niet dat ik je valse hoop wil geven maar het komt echt wel voor). Ik heb slechts 1 FM per maand, weet dus niet of dat voldoende is qua opvolging om tussendoor op te hogen ed. Ik hoor het maandag... (Duurt nog langer dan het wachtbankje heb ik dezer dagen het gevoel...)
Dsm ik heb .ormaal ook maar 1 fm per maand maar als ze dan zien dat mijn eitjes nog niet groot genoeg zijn plannen ze een nieuwe fm. Ik weet niet hoe het zit met de terugbetalingen van injecties. Zal het wel vlug weten. Zie erook zo tegenop. Wel omdat ik bang ben van naalden. durf amper prikken naar andere mensen, niet echt handig als verpleegster haha Heb nu pijn bij het plassen aan de zijkanten van mijn onderbuik. Ter hoogte van mijn eierstokken denk ik. Pfff niet leuk...