Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Precies wat dsm zeg chriss , wacht nou maar ff tot je nod. Maar ik snap je wel. Tis gewoon klote. Zou zo gaaf zijn als de test posi was... bah!

Lief dat jullie naar me vragen.
    Het gaat hier wel. Gister uur voordat ik klaar met werken was Mega ongikrampen gehad. Dat was niet leuk. Moet ook via de snelweg naar huis en ik was blij toen ik thuis was zeg. Ook flink helder rood verlies. Misschien dat ik nu het laatste deel aan het verliezen ben? vandaag rommelt het ook, maar niet echt rood verlies.
    Ben me wel ff helemaal terug aan het trekken. Hoe leg ik dat uit? Ik Ben ren beetje teleurgesteld in onze vrienden die veel meeleven. Lieve reacties op het nieuws dat het mis was hoor... maar ik mis wel wat steun nu. En sommige vragen wel hoe het is, maar als je dan antwoord geeft merk ik gewoon dat ze het antwoord eigenlijk niet wil horen ofzo. Alsof je alleen wil horen als het goed is. Ik zal het wel allemaal verkeerd zien hoor. Heb zeker een vertekend beeld nu door mn humeur en stemmingswisselingen. Maar toch. Dan kun je nog zoveel vrienden hebben die meeleven, uiteindelijk sta je er toch Alleen voor, met mn lieve man natuurlijk. Mn enige echte steun en toeverlaat..

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Lieverd, vergeet niet dat er heel veel mensen zijn die echt niet weten hoe ze moeten reageren! ! Bij mij weten sommige mensen het dat we in de MMM zitten maar hoor ik niets meer van! Dus ik dacht nou lekker dan...tot ik erachter kwam dat mensen niet durfde te vragen omdat ze bang waren dat ik geen zin had om het erover te hebben (anders begint ze er zelf wel over) of dat ze dachten dat het pijnlijk was...
    Mijn advies...stap naar die vrienden toe! Vertel hoe jij je voelt...en niet beschuldigend maar vertel Hoe jij je voelt. Je zal zien dat het totaal niet zo bedoelt is :)

Lief dat jullie nog hoop houden haha. Ik niet meer echt. Moet ook nog langer wachten want als ik stop met de utrogestan dan duurt het meestal nog een paar dagen voordat ik ongi wordt. Vandaar dat ik vandaag nog wel de pillen neem (just in case) maar vanaf morgen dan niet meer. Vorige keer duurde t toen 2 dagen dus verwacht t dan dinsdag. Heb wel sinds vandaag weer pijn aan mn borsten...maar ja een test van de kruidvat is echt heel gevoelig...

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Even snel, zijn lekker aan het genieten van ons weekend weg:) gister naar cirque du soleil geweest. Echt ge-wel-dig! Super mooi was het:)

Pip, even een hele dikke vette knuffel voor je!

Chris, balen van je test:( maar wat de rest ook zegt, het kan nog te vroeg zijn!!

Tot snel meiden, dan weer meer.

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    XENIA: Whoohoohw; een collega VPK :)

PIP: Wat Chriss zegt; eerlijkheid duurt het langst en als jij je zo voelt mag je dat best bespreekbaar maken. Daar zijn vriendin toch ook voor?

FLORA; veel plezier nog.

Hier... Vandaag een continue zeurende onderbuik en warmte opwellingen... De clomid is dus toch aan het werk geweest... En het is bijna maandag, eindelijk!!! Ik kijk er bijna net zo naar uit als mijn NOD; idioot die ik ben :)

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

Haha welnee je bent geen idioot!

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wat iedereen al zeg chris het kan nog te vroeg zijn.

Pippeke: als echt vrienden zijn kun je dit bespreekbaar maken. Je moet kunnen zeggen hoe je je voelt. Hele dikke knuff voor jou

DSM je bent niet idioot;)

Hier gaat goed, nog steeds weinig klachten. Dinsdag voor de tweede echo. Ben wel beetje nerveus en hoop mooi kloppend hart te zien

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Gisteravond mn pillen niet gedaan...ook ivm dat ik ze niet koel kon houden als ik ze mee nam. In principe was ik vorige keer op dag 2 ongesteld dus dat zou morgen zijn...na ja als dat zo is kom maar door. En anders wacht ik dinsdag nog even af. En als er dan niets is...dan ga ik in t vliegtuig gewoon een test doen hahaha. Heb alleen nog maar een 'dure' en die bewaar ik altijd wel lang. En nog nooit gedaan (cb zwanger of niet zwanger) vind hem eigelijk best confronterend!

DSM jeps je bent een idioot...but accept it ;) :p

8. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik duim nog even voor je chris!
    Cb heb ik ook nog liggen voor hét moment.. Hij ligt alleen al zo lang in de kast dat ie 2 maanden over de datum is nu:$ haha. Achja, ik bewaar hem gewoon, geloof niet dat ie ineens niet meer zal werken. Kan ik dat ook meteen uittesten;)

@elphaba: succes alvast! Super spannend weer, ik duim voor een mooi kloppend hartje!

@hier: sinds vanmiddag weer vruchtbaar slijm, dus het lijkt erop dat er weer iets gaande is:) hopelijk komende week weer iui.

9. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    #3049 DSM, 23 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2014
    Haha, ik hou er wel van om een idioot te zijn dus maakt niet uit hoor.

Chriss: en dan zit je daar te stuiteren op het vetiig vliegtuig toilet moest het dan toch nog positief zijn ;) Ik wou dat ik een vlieg was dan haha

Flora; spannend, ik duim mee

Elphaba; wat een leuk vooruitzicht om jullie gup dinsdag weer te zien. Heerlijk is dat!

Hier vanavond met ML gesproken. Wss stoppen we als we op het punt van IUI belanden. Op dit moment zie ik verder gaan echt niet zitten en we zijn reeds eenmaal gezegend dus dan leggen we ons er op deze manier noodgedwongen mee neer. Blij dat we wel hetzelfde erover dachten.
    Het wordt dus nog spannend de komende rondes.

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hahaha ja dus wie is hier nou idioot DSM?? Ik doe gewoon idioot mee :p

Fijn dat jullie op hetzelfde level zitten maar wel spannend nu dus!

Flora nu alweer? Damn dat gaat snel!!

Elhaba vandaag de echo spannend!!

Xeniatje, YM, Pip hoe is t met jullie???

11. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Oei, Mijn vorig berichtje staat vol van de typefouten, oeps.. Sorry :)

tik tak... de tijd kruipt... tergend traag... Nu nog wachten tot 10.45 (en waarschijnlijk nog wat later ook mijn gyn kennende) en dan hopelijk een kort maar krachtig slaapje... Als jullie niet kunnen slapen voel jullie zo vrij om mij gezelschap te houden ;)

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Veel succes vandaag DSM

Flora klinkt veel belovend, deze week zal dan idd wel nieuwe IUI zijn:)

Chriss heb morgen pas mijn echo;)

13. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Dag 12, meestal rond 17/18 mijn ovulatie.
    Nu 2 follikels; 14 en 17mm.
    Gyn vind alle progesteron boven 10 goed??? Kreeg dus geen pregnyl. Gek...
    Hoe dan ook. Ik mag nog 3 maanden proberen (onder begeleiding)

14. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    dag dames zaterdag voelde ik een afscheiding ,ging na toilet zag dat het bloed was dacht ja men regels komen door is niet prijs zat op dag 14 na prygnel zondag van zelfde dacht ja regels komen door. Wat blijkt er is nx zelf mijn maandverband is proper heb dit nooit gehad. Normaal verwachte ik men regels gisteren of vandaag maar nx enkel als ik af en toe druk zet bv na groot toilet ga (sorry voor men taalgebruik zijn meisjes onderling ) is er bij afvegen beetje bloed .Heb schimmelinfectie ook opgelopen en gebruik zalf ervoor wat denken jullie?.

15. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Even testje doen wabilla?

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ik zou ook een testje wagen wabilla wie weet is het positief!
    dat klinkt goed jou follikels DSM, stijgt je progesteron dan niet na je eisprong?
    hier alles loopt zijn gangetje, straks controle bij de gyn. ben benieuwd. vraag me af als mijn maandstonden nu op tijd zullen komen of niet na die laparoscopie

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dsm: ik vind het heeeeel vreemd dat jou gyn een progesteron van 10 al genoeg vind:(:( Ja dan heb je wel een eisprong gehad, maar de kansen op een zwangerschap zijn dan zeker kleiner dan wanneer je een progesteron van boven de 30 hebt.
    Ik zou het er zeker niet bij laten eerlijk gezegd.. Wat ook nog kan is dat je te vroeg geprikt hebt, waardoor je dus nog niet op de maximale hoogte zit van het progesteron. Ben je 6-8 dpo wezen prikken?
    Wel super dat je weer mooie eitjes hebt!!

@hier: vanmiddag om 14:30u weer fm! Heb er wel goede kijk op, heb wel het idee dat er iets gebeurt nu. Eindelijk ;)

18. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Dpo 7 geprikt maar toen ook geen echt positieve OV test gehad! Wel duidelijke lijntjes maar de knaller die ik nl heb bleef uit. Ik kijk het deze ronde even aan en anders volgende maand maar weer vragen! Voor nu... Slaaaaapeeennn... ZZZZzzz...

19. wabilla

wabilla Actief lid

10 apr 2013
    201
    0
    16
    NULL
    NULL
    heb al testjes gewaagd en vandaag ok blijven negatief. Ben bij gynecoloog geweest reageerde weer fel op clomid weeral een cyste en mijn bms was nog altijd dik terwijl ik bloedverlies heb raar e

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Pfff wachten kan.lang duren

Deel Deze Pagina