Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    jm heel begrijpelijk :) hebt dat ook veel haha, hopelijk zijn het effectief 2 streepjes dat je hebt gezien! ik duim voor je
    chriss, ik denk dat je dat nooit weet. een vriendin van me is haar eerste na een jaar spontaan gelukt, haar 2de hulp moeten hebben van hormonen en nu is ze zwanger van een derde totaal onverwacht, haar kindje was nog maar een maand of 3. Mijn eerste was ook spontaan na een jaar half en nu lukt het ook niet zomaar. Graag zou ik nog een derde hebben maar hopelijk ook spontaan. je weet maar nooit he ;)
    straks draadjes gaan uithalen pfff verlang al totdat ze eruit zijn. Ondertussen verder grote kuis houden in de keuken (lente schoonmaak)

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

jm : ik moet wel lachuh om jou manier van schrijven haha!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Even een enorm baalmoment... Ik heb het gevoel dat de IUI te laat is... :( Gisteravond had ik enorm veel eipijn en veel slijm. Eipijn is nu veel minder en slijm ook.
    Heb het gevoel dat mn ei vannacht/vanochtend al gesprongen is. We hebben pas om 18:00u de iui, dus vrees dat we echt te laat zijn nu.
    Maar dat zou ook betekenen, dat mn ei binnen 24u na pregnyl is gesprongen. Dat heb ik nog nooit gehad :(

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

oh das raar flora. Kan dat wel? Pregnyl regelt toch wanneer die springt? Anders ff echo voor de iui?

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Weet niet of ze dat doen..
    Vind het ook erg raar.. Je ei kan alleen eerder springen, wanneer je zelf al een LH piek in gang hebt gezet voordat je pregnyl spuit..
    Maar dat lijkt me ook vreemd, want ik heb nog nooit een eigen lh-piek gehad met spuiten.. Zelfs toen mn eitje 20mm was, had ik nog een negatieve ovutest.
    Nu waren met testen op, dus kon ik het niet checken.. En dan zul je net zien dat het dan mis gaat :(

6. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Even tussendoor... Ik die dacht gisteren een knaller te hebben kreeg vandaag de rechtse cadeau...(foto staat schuin)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,8 KB
      Weergaven:
      5
  7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Zorgen om niets!! Pfff gelukkig zit mn gevoel ook ooit verkeerd:):)
    De pijn die ik voelde gisteravond, was waarschijnlijk het groeien van een 3e ei!!:$:$

De gyn heeft net nog even een echo na de iui gemaakt en ze zag dus een derde ei! Wat een opluchting zeg! Toch gewoon een eerlijke kans deze ronde:)
    Vanavond zullen mn eitjes gaan springen en kunnen we op de wachtbank:)

@dsm: jaa échte knaller:):) have fun!!

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

Fijn dsm!

Flora wat gaaf! 3 eieren! Nou moet het goed komen hoor!

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Woooow floor! Een drieling!!

DSM klusze!

YM - sterkte nog ff!! Spannend ik duim!! Ps als ik nu zwanger ben dan ben ik 31dec of 1jan uitgerekend haha...

Ja lastig he...ik zei ook eerst een jaar tot 1.5jaar ertussen als ik mocht kiezen maar ja nu zijn we ook al een tijd bezig...ik denk dat ik geen ac gebruik na 3 maanden en dan kijk ik wel. Als ik dan niet zwanger ben na een jaar dan zou ik weer de MMM in gaan denk ik.
    Maar laten we eerst ff uberhaupt zwanger worden!

@hier woensdag weer echo...ik hoop op weer 12min voor een eitje. Of meer natuurlijk! Maar dat had ik vorige keer....

10. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Floor; super!!!
    Chriss; duim duim duim alvast voor woensdag

Hier echt zorgen om niets. Net nogmaals getest (wat een geluk dat ze amper wat kosten) en nog steeds een knaller die eraf spat.
    Ondanks onze goedmaakseks van gister vandaag en morgen toch ook maar! Ml over enkele minuten jarig; krijgt gewoon een ei van mij cadeau! :-D

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd met ML! En een ei vind ik een prachtig cadeau! Mag hij trakteren op zaadjes hahaha!

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @dsm: hahaha een ei cadeau!! Geweldig:D:D gefeliciteerd!!

@chris: idd lastig ja, eerst maar eens zwanger worden van de eerste:) kan goed zijn dat je er na een bevalling weer heel anders tegenaan kijkt. Maar ik denk er toch ook regelmatig aan hoe ik het dan wil gaan doen. Denk gewoon condooms gebruiken, ik wil iig geen hormonale ac.

Ik ga duimen voor je ei!! 12mm zou een mooi begin zijn:)

13. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Was het hier werkelijk zo rustig vandaag??
    YM; getest? Zo spannend ...

14. pippeke

pippeke Niet meer actief

Jep het was hier rustig. Ik heb ook niet echt iets zinnigs te melden eigenlijk..

15. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik heb gisteravond getest en t was weer wit. Maar nu ben ik nog stééds niet ongesteld. Wel witte vloed (veel ook, waardoor ik steeds denk ongesteld te zijn) en wat krampjes. Als t nou morgen nog niet doorzet dan doe ik maandag wel weer een test. Van mij mag t dan nu ook wel eens doorzetten want dan kan ik tenminste verder.

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Irritant dat wachten JM:( en nog meer balen van je test. Hoeveel dpo zit je nu?

@pip: wanneer moet je weer bloed prikken voor je hcg?

@chris: lukt het weer met spuiten?

@hier: gisteravond pijnlijke eisprong gehad, wellicht omdat het er nu 3 waren. Vorige keren met meerdere eitjes ook meer pijn gehad. Vanochtend was het weer verdwenen en verder nergens last van:) vorige keer had ik nog krampen van de iui, maar nu dus niet. Voelt wel beter zo;)

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Dan lopen wij identiek hetzelfde op!! En hier voor de allereerste maal ook een pijnlijke buik gisteravond en nu vandaag totaal niets meer buiten een duidelijk negatieve OVtest na de knaller gister…
    Duimen dat we beide binnen 2 weken een knaller van een ZStest mogen hebben! (of een kleintje wat oploopt…, ben ik ook al tevreden mee :p)
    En alle andere meiden max enkele weken later!!!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohh gezellig dsm! Samen theeleuten op de wachtbank:D

19. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes op t wachtbankje flora en dsm! Zou toch gaaf zijn als t jullie beiden lukt deze ronde :)

Ik zeg nóóit meer dat ik nu terplekke ongesteld wil zijn :x Echt in een klap zulke vreselijke buikpijn dat ik van gekkigheid niet meer wist wat te doen. Kon niet bewegen niks. Op de wc zitten hielp ook niet en ik bloed nog steeds niet. Na wat pijnstillers, TENS op mn buik, warmtedeken, warme pittenzak én goede afleiding van een leuke serie gaat t weer een beetje. Ik kan me nog steeds amper bewegen en als ik te veel boven de dekens kom kan ik mezelf niet warm houden, maar tis iig wat beter.
    Ik ben vroeger gewoon verwent met lange cycli en 3 druppels bloed per menstruatie.
    Zijn jullie ook zo vreselijk pijnlijk ongesteld sinds het provera/clomid gebruik? Ik vind dit pijnlijker dan vorige maand met de provera trouwens.

Ik kon mn baarmoeder serieus vóelen samentrekken! Met een hand op mijn buik he :$ echt bizar gewoon.

20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    YM - normaal had ik 1 tampon per dag nodig bij wijze van spreken....nu 1 per uur! Dus hell yeah wat een verschil!! Maar ja voor t goede doel ofzo? ? Is t al doorgebroken?

Flora en DSM op t wachtbankje! Spannend! Ik hoop volgend weekend erbij te komen zitten...ben wel erg benieuwd hoe t gaat want als t weer hetzelfde gaat moet ik zaterdag een echo en de pregnyl maar ze doen alleen echo's doordeweeks...na ja eerst eens woensdag afwachten!

Pip wanneer moest jij nou indd weer??

Xeniatje hoe is t met de hechtingen??

Deel Deze Pagina