Herstel, ik had er minder dan gedacht. Net snel de z&k midstream gedaan, daar zie ik ook een heul licht streep op! Verder nog een clear blue. Morgen ga ik kruidvat halen! Want voor de clear blue is t nog te vroeg
Welke van clearbleu heb je dan? Die met woorden zwanger /niet zwanger kun je v namelijk al vanaf 9dpo gebruiken. ....
Ervaringen diverse merken zwangerschaptesten - Kans op zwangerschap vergroten? Kon het niet laten. Heb even een link voor je opgezocht
Ik heb die met wekenindicator volgens mij. Maar die is toch vanaf 50ugl? En de testen die nu een enorm licht tuurstreepje geven zijn al vanaf 10ugl. Dus de clear blue kán gewoon nog niks aangeven. Die doe ik wel over 2 of 3 dagen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben. Herstel: volgens google is CB vanaf 25 ugl. Dus die zou ik over 2 dagen moeten kunnen doen.
Hmmm in dat geval doe ik hm morgenochtend met ochtendurine! Zorg ik dat ik geen voeding neem vanacht (normaal krijg ik een liter vocht binnen snachts, wat natuurlijk zorgt voor verdunde urine)
Jaa, ik vind t zo spannend, maar tegelijk durf ik niet te hopen dat t echt is. Zo raar! Ik denk dat t pas echt wordt als ik "zwanger" zie staan, of een hartje zie kloppen. Ik ga er daarom ook écht vanuit dat ik nog ga bloeden. Heb nog steeds mn maandverbandje in voor t geval t zomaar begint. Ik zal voor de vorm maar weer een zure bom eten
Die ongi komt pas over 9 maanden hoor streepje vind ik te duidelijk om 'zomaar' een streepje te geven! Die cb met indicator zijn idd heel gevoelig, volgens mij 25ugl. Maar zou dan vannacht idd niet zoveel drinken en morgenvroeg die cb doen!! Spannend!! Ik duim voor je!
Ik hoop echt dat je gelijk hebt! De streepjes zijn nu echt heel moeilijk te zien (verdwenen, kan dat?) T zou wel een mop zijn zo in de eerste ronde al, ik voel me al half schuldig dat ik uberhaupt een posi test heb zo snel al en sommigen doen er zo lang over
Zooo ronde 1 en raak! Dat is nog eens geluk hebben! Hoop dat de test morgen positief is! Floor en DSM hoe is t op t wachtbankje??? Wanneer was NOD nu ook alweer??
Ff snel, morgen wat uitgebreider!! Ym! Ik zie ook een streep. Bij mij was het ook zo'n tuurstreep daarom had ik die CB ook gedaan!! Spannend... Ik hoop echt dat er morgenvroeg zwanger staat. Voor de rest, succes met de ziekenhuisbezoeken morgen als ik morgen niet op tijd, uitgebreid, reageer!! Lekker slapen!
Pff ik heb al sinds de eisprong veel witte vloed, maar nu ben ik hyperalert dus elke keer als ik wat slijm vloei dan sprint ik naar de wc Succes meiden! Sorry dat ik zo ego reageer nu, ik leef wel heel erg mee!
Even een vraagje. Wat zijn jullie eisprong symptomen? Heb deze maand voor t eerst clomid gebruikt en ben nu zo misselijk als wat, buikpijn, hoofdpijn en mn borsten en tepels voelen blauw aan. En ik voel nog meer rare dingen. Ook had ik de afgelopen paar dagen vloeibaarder slijm en steken ( aan beide kanten?) van mijn zij. Aangezien ik pco heb en nog nooit een eisprong heb gehad wilde ik dit eens vragen aan jullie, wat jullie voelen rond en na jullie eisprong? Ik krijg jammer genoeg geen echos en ik moest deze maand ook niet laten prikken. De 10e heb ik de afspraak met de FA. En tegen die tijd zou ik ongsteld moeten worden ( of niet natuurlijk ) Ik betwijfel of hij dan nog kan zeggen of ik wel of geen eisprong heb gehad. Ben er ook helaas wel erg veel mee bezig. Word er soms een beetje gek van.. Maar ook dat zullen sommigen wel herkennen. Groetjes, Rosavise
Op de hoeveelste cyclusdag zit je? Want met clomid kan de eisprong later in de cyclus plaatsvinden. Ik had vooral rekbaar slijm en eipijn aan de kant waarvan ik wist dat mn ei zat. Verder volgens mij niet echt. Ik zal FF eens checken of ik daar nog iets anders heb genoteerd in die periode.
@jm: nog getest?? @rosa: bij mij is het verschillend. Soms voel ik helemaal niets en de andere keer heb ik eipijn. Een soort stekende pijn en het gevoel dat er een pingpongbal in me zit Ik heb wel altijd veel last van vruchtbaar slijm. Erg waterig of rekbaar, het is dan kraakhelder, terwijl het buiten mn vruchtbare dagen wittig is. @hier: ik durf het bijna niet uit te spreken, maar ik heb een goed gevoel over deze ronde
Super van t goede gevoel!!! Ik hoop dat je gelijk hebt Ik had tijdens mijn pre diagnose periode toen ik tijden niet ongesteld werd elke oaar weken ineens enorme testdrang en een goed gevoel. Nu is de eerste keer dat we weten dat ik een eisprong heb en ik heb gewoon vanaf t begin t idee dat t hm niet word. En nog steeds niet. Zo raar! Over de test: Nee ik durf niet die CB die zegt t zo definitief he. Zo'n streep kan je met veel wilskracht nog wel ontdekken hihi. Nee, ik ben bang dat t nog te weinig hcg is voor de CB. Hopelijk neemt mn moeder zometeen wat goedkope testjes mee, dan kan ik die eerst proberen.
1 CB zonder indicator en 1 met indicator gedaan. Beide negatief. Maar op de teststrip van de cb zonder indicator zie ik wel en heel licht tweede streepje. T zal wel mis gaan dan ik ga de gyn ff bellen met wat te doen Edit: ik ga sowieso om een bloedtest vragen, dan weet ik waarschijnlijk of ik dan wel zwanger ben gewéést. En zometeen ff langs de kruidvat voor een streepjestuurder