Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Kan in principe ook nog niet Floor, bevruchte eicel zou amper ingenesteld zijn ondertussen laat staan dat het lichaam al signalen kan afgeven... (De theorie klinkt zo simpel natuurlijk)

Hier al 3 á 4 dagen ongi gevoel in buik afgewisseld met kleine krampen. Nog nooit gehad maar of dit een goed teken is?? Laat ons hopen! (Kijk Floor; tot zover mijn nuchtere bovenstaande theorie haha)

Chriss: weer een dagje verder!

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Weet je ondanks dat ik dit wachten echt waardeloos vind, toch vind ik dit de fijnste weken. Ik heb hoop....en hoop doet leven! Eigenlijk heb ik zoiets van zolang het tegendeel niet bewezen is ben ik zwanger haha!

@DSm na de innestelling kun je dingen voelen en die is tussen de 6 en 12 dagen. Jullie zitten al op 7 of 8 dpo toch??

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Jaa ik zit nu 9 dpo zelfs..

En precies wat je zegt; je bent zwanger tot het tegendeel bewezen is;)
    De wachtweken vind ik ook fijner dat wachten op ei. Nu heb ik iig duidelijkheid dat ik 16 dagen moet wachten op mn ongi of een positieve test.
    Die zoektocht naar mn ei is steeds weer anders, dan weer een snel ei dan weer een traag ei;) verschrikkelijk. Hihi.

Als het dan nu niet raak is, dan hoop ik iig dat ik met 62,5eh wel weer gewoon meteen een ei ga krijgen. Niet dat weer alles ineens weg is en ik moet ophogen;) mn lijf mag wel eens gewoon een keer meewerken.

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Wooow 9dpo alweer zelfs!! Dan zou je al over 3 dagen kunnen testen! Of over 5 dagen! Weet dat je liever je ongi afwacht maar oke ;)

5. pippeke

pippeke Niet meer actief

Pffff nog een hele week flora... wat lang bij jou!

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend flora:) duim voor je. :D

Chriss daar zeg je idd iets, dat noem ik goede mantra:)

DSM ook spannend voor jou:)

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Idd chris... Lang leven de lange lf:cool::x
    Maar ik wacht voorlopig nog braaf met testen ;)

Pip en elphaba hoe is het met jullie?

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Trouwens bij al die kwaaltjes (pijn in onderbuik, zeurgevoel in onderbuik) boeien mij niet zo (al gehad en niet zwanger)...ik denk gewoon ik wil zo een innestellingsbloeding want dat geeft aan dat er iets gebeurd...

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha idd chris, dat denk ik ook wel eens;)
    En ik wil gewoon die verdomde hoofdpijn niet voelen die ik elke maand heb.. Of zou ik dat ook hebben als ik zwanger ben, vraag me dat wel eens af. Zou zomaar kunnen natuurlijk.
    Merk dat ik me alweer steeds meer aan het instellen ben op een volgende ronde.:(

DSM, heb jij al een bepaald voorgevoel ofzo?

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had geen andere klachten dan ik normaal had toen ik zwanger was. Dus hoofdpijn zou ook kunnen van zwanger zijn flora:)

Hier gaat alles zijn gangetje. Zou blij zijn als ik weer verder kan

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja a thin line between hoop en teleurstelling!

Elhaba jij hebt morgen weer een echo toch??

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Nee donderdag:). Bloeden is gelukkig zo goed als over eveneens de buikpijn. Dus hoop donderdag te horen dat alles weg is

13. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ja gaat wel hoor flora.. lekker Afgeleid vandaag. Hondjes wassen en kammen (oh zo in de rui!) En geklooid in de tuin. Gehobbyt. Beetje poetsen.
    Gelukkig de doop gister overleefd! Daar zag ik zo tegenop!

Ik morgen ook een echo.
    En ik had bij mn posi test echt geen kwaaltjes!

Xx

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Afleiding doet hier ook goed. Lekker knutselen. Armbandjes etc maken.

Succes morgen met de echo en hoop dat je weer kan beginnen pippeke

15. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Goh, bij mijn eerste ZS geen innestelingsbloeding gehad dus daar hoop ik nu ook niet echt op. Wel op CD 29 een "vapeur" of 3 maar door de Clomid heb ik dit nu ook dus ook daaraan kan ik het niet merken en op CD 30 positieve test in handen. Klachten heb ik niet gehad dus ik kan nu ook niets zeggen. ik heb liever de eerste weken, clomid slikken, echo, ... de dagen lijken zo 'gevuld' en nu heb je eindeloos wachten. Het kan natuurlijk ook door mijn werk komen, in mijn week vrij merk ik er veel minder mee bezig te zijn dan wanneer ik nachten heb.

Ik heb een getekend blanco labo aanvraag of 3,4 liggen. Psychiater van hier doet dit standaard voor mij daar ze het gehele traject kent en dus op haar manier behulpzaam wil zijn (lief eh) dat zou dus zomaar betekenen dat ik woe (dpo 11) al bloed kan trekken... Mijn vingers jeuken maar het is geen goed idee denk ik, al kan het natuurlijk ook geen kwaad :)

16. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Succes met de echo morgen Pip btw!!

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooow stom elhaba en pip door elkaar gehaald!!
    Pip succes morgen en Elhaba ben blij dat het bloeden is gestopt!

Zooo DSM dat is fijn zeg! Ben wel even kwijt wat voor werk jij nou precies doet??
    Ik ga van de week weer even naar de kruidvat...en heb besloten op cd 12 te testen...dan ben ik vrij.
    Dan zonder vriendlief want als het raak is dan heb ik een cadeautje voor hem als hij thuis komt ;)
    Floor eerst dan DSM en dan ik....top idee!

Xenia en YM waar zitten jullie ook alweer in je cyclus??

18. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik ben verpleegkundige in een psychiatrische instelling (vaste nachtdienst) Chriss. Lekker makkelijk nu de dokter mee werkt haha

19. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hoi allemaal, effe niet gekomen, at met laatdienst dan is het moelijk om nog vlug eens te reageren.
    Anders iedereen een fijn weekend gehad? Hier wel heb me nog geamuseerd op het werk.
    Hier vrijdag naar de nieuwe gyn geweest, amai wat een verademing. ze legde alles supergoed uit. en we mochten kiezen ofwel starten met ivf ofwel een keer of 3 nog proberen met menopur en inseminatie. Nu ook teweten gekomen dat je inseminatie zoveel keer mag doen als je wilt, het is de menopur die maar 6 keer word terugbetaald. Nu alles in orde aan het brengen voor de menopur (allerlei papieren). dus binnen een week of 4 kunnen we hiermee starten. Nu deze ronde lekker zelf nog eens proberen. :) zie het wel zitten. en als het met de menopur nog niet lukt moeten we dan over na ivf. vrijdag was btw mijn eerste dag van de cyclus

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @pip: heel veel succes vandaag! Hopelijk is alles mooi schoon en kunnen jullie weer beginnen.

@elphaba: voor jou hetzelfde voor donderdag:) hopelijk kunnen jullie ook weer snel starten!

@xenia: oh wat fijn dat je nog 3x iui mag doen! Ivf lijkt me meteen zo'n defenitieve stap. Als t daarmee niet lukt, is het gewoon klaar:( maar gelukkig ben je daar nog lang niet! Hopelijk gaat het met menupur gewoon lukken!!

@dsm: wat makkelijk zeg van die psychiater:)
    Haha je zou al eerder op hcg kunnen prikken, maar wanneer dat precies hoog genoeg is voor een bloedtest weet ik niet. 12 dpo lijkt me dat het wel moet kunnen iig. Omdat veel dan ook al positief testen met een zwangerschapstest en in je bloed zijn je waarden hoger dan in urine.

@hier: het is game over voor mij:(:(:( heb weer last van de bekende ongi-hoofdpijn:( pffff waarom lukt het steeds nou niet.. Zelfs met 3 eitjes:$ als mn hoop is echt ff tot het dieptepunt gezakt en ik vraag me af of het uberhaupt nog gaat lukken op deze manier:(

Deel Deze Pagina