Ah, ik ben helemaal blij voor je, Muntje!! Ga je snel een digitale doen? Dan ga je het pas echt geloven..
@muntje ik zie heel vaag een streepje, kan me voorstellen dat je twijfelt. maar is je nog voor je nod bent is dit niet gek hoor. hopelijk snel een knaltest, superspannend hoor! Grrrrrrr bah bah bah, baal, baal, baal, ik baal zo meiden. Mijn ovu-testen blijven nog steeds witter dat wit. Zelfs geen licht streepje. Begin nu toch echt te twijfelen aan mijn lichaam hoor. Geen duidelijkheid. Wat vervelend. Zit al op dag 18. ik vraag me af of ik morgen de gyn zal bellen. Wat denken jullie? Heeft er iemand advies? Baal enorm van mezelf, word hier zo onzeker van!
o dat is wel gek ja, je eitje was toch al bijna 18 mm donderdag? ik zou idd morgen nog een test doen, is deze nog steeds wit dan zou ik idd ff bellen naar de gyn.
Balen meid! Hij zou toch echt 1 deze dagen moeten springen lijkt me. Maar heb ook wel eens gehoord dat eitjes met Clomid wat groter kunnen worden en daardoor later springen.. Maar je kan altijd even de gyn bellen als je nog geen verandering ziet! Zij zal wel zeggen hoelang je nog moet wachten..
Eitjes kunnen met clomid wat langer doorgroeien! En je test kan van compleet wit naar een mega knaller gaan. Dat heb ik ook regelmatig! Die posi test zal een deze dagen zeker komen!! @hier: gister weer begonnen met de meds, tamoxifen dus dit keer. Hopelijk blijft die vervelende hoofdpijn nu weg tot nu toe nergens last van in ieder geval.
Nog wel wat anders. Na het vrijen ga ik elke keer giga bloeden. Echt zo erg dat mijn vriend er helemaal onder zit. Echt een hele plas bloed. Eerst dacht ik een wondje ergens maar gisteren was de plas bloed echt heel veel. Moest een maandverbandje gebruiken. Het is wel heel dunnig, dus niet zoals bij een ongi, maar het zit me echt niet lekker. Nu had ik net na het plassen ook een grote rode bloedvlek op mijn papiertje (sorry voor de details ladies) maar ik kan geen wondje vinden. Ook niet dat het zeer doet. Ben dus bang dat het ergens binnenuit komt. Dat lijkt me toch niet goed????
Maar mocht het wel mijn menstruatie zijn, dan sta ik daar ook niet van te kijken. Dus ik weet het niet!!
Vervelend dat je nog geen positieve test hebt. Maar nog vervelender is je bloed verhaal na het vrijen! Heb je dat al eens eerder gehad? En je zegt ook geen pijn te hebben? Heb je het al eerder tegen de arts verteld? Het kan zijn dat je toch iets van een wondje hebt, maar zou t van de week wel even aangeven, want t hoort niet natuurlijk!
Nee ik heb dit nog nooit eerder gehad, dus ik vraag me echt af wat het is. Zeker omdat ik het nu ook net op mijn toiletpapiertje had. Dan zit er toch iets wat elke bloed. En door het vrijen was het wss zo erg omdat het er tegen aan kwam of langheen ging. Nou ik denk dat ik morgen toch maar even ga bellen. Hopelijk willen ze tijd voor me vrij maken. Brr ik ben nu helemaal zenuwachtig en maak me giga zorgen
Ik heb het jaren geleden ook eens een keer gehad! Toen bleek dat mijn baarmoedermond een beetje schraal/beschadigd was. Geen idee hoe...haha..maar na een weekje even rust te hebben qua seks ging het daarna beter en is verder niet meer gebeurd. Maar als je het even navraagt kan je hopelijk gerustgesteld worden! En wie weet is het wel al je menstruatie!
Dat zou balen zijn als ik nu rust moet houden. Stel je voor dat mijn ei er over een paar dagen is. hahaha. Maar inderdaad, ik bel morgen gewoon even en leg het uit. Hopelijk kunnen ze even kijken en me geruststellen.
Tussentijds bloedverlies bij Clomid-gebruik is een bijwerking en dus niks om ongerust over te zijn. Gewoon even melden bij de gyn volgende keer als je langsgaat.
Pfff de wachtweken zijn nog maar net begonnen en vind t nu al zo lang duren donderdag bloedprikken, hopelijk heb ik een goeie eisprong gehad!
Love2beamom , wat vervelend, hopen dat het idd is wat silinde zegt!! Snap dat je er ongerust over ben. Anoniempje, erg he??? Vond dat ook erg, vandaar dat ik ook achterlijk vroeg met testen begon. Ik waarschuw je doe het niet haha!!!
ja maar soms gutst het er gewoon uit. Echt heel veel?! Maar goed, heb de gyn gebeld, kreeg de secretaresses er aan. Die laat me tussen 10 en 12 terugbellen door de verpleegkundige. Kijken wat zij zegt. Even afwachten dus nog. Hoor inderdaad ook wel eens dat je wat spotting bloed kunt verliezen met clomid, maar dit is echt heel veel.........afwachten maar even op het belletje. Nu weer aan het werk.
@love: wat vervelend zeg dat bloedverlies Hopelijk iets onschuldigs! @ongi: hebben jullie met clomid ook heftigere ongi's? Pff ik verlies enorme stolsels, dat heb ik anders nooit. Vorige ronde was t ook al zo heftig Hopelijk vandaag de laatste dag, t is nu wel minder aan t worden! Ik had nu wel een baarmoederslijmvlies van 13mm, dus erg dik.. Dat moet er nu natuurlijk allemaal uit. Zoektocht naar mn ei gaat ook weer bijna beginnen, hopelijk dit keer weer wat sneller. Anders moet ik aan de bel trekken bij de gyn
Nou nee ik had de vorige ronde echt bijna niks, maar ja mijn cyclus ging toen ook niet goed en werd ongi zonder een ei te hebben gehad. Dus daar zal het wel aan liggen. Maar hoor het inderdaad vaker, dat je met clomid behoorlijk ongi kunt worden.