Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    PIP!!! Als wij nou elkaar optellen en dan delen!! Dan zijn we perfect!! Haha
    Ik heb indd wel tieten (zeker nu met de hormonen ga ik richting D) en heupen+billen. Doe het goed in Zuid Amerikaanse landen zeg maar ;)

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier na ZS een E cup overgehouden!! Ervoor een D…
    Erg vervelend soms (ga maar eens joggen, die wezens leven hun eigen leven haha)

Het is wel doorgekomen dus zondag weer start Clomid. Helaas krijg ik met geen stokken de FM herzet dus nu pas op dag 16 of 17 controle en dat is natuurlijk dag van de OV maar ja, ik neem het risico (tot nu toe niet meer dan 2 eitjes gehad) en dan maar kijken of ze weg zijn al dan niet…

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Floor! Nog niet getest???
    Morgen is NOD!

Ik ben een soort debiel met dingen bekijken...zie ik ook al blauwe aders ofzo en voelen mn borsten anders. Ben ik misselijk..proef ik ijzer? Echt te irritant. Trouwens niets van dit alles dus mijn hoop is weg :( nog 4 dagen en dan test ik. . . . .wil bijna morgen al testen maar ja is nog maar 9dpo..beetje vroeg

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend flora. :)

Chriss ik probeer nooit zoveel op symtomen te letten want kan van zs maar ook van ongi zijn. Ook al lukt dat ook niet altijd hoor hahah.

DSM ik ben zoiezo niet van joggen maar met cup E lijkt me idd irritant. Hoop voor je dat je als je fm hebt weer mooie eitjes hebt en dat ze mooi gevuld worden.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik ben gezegd met een (kleine) D-cup bij mn smalle lichaam. Haha.

@chris: kwaaltjes zeggen toch niet zoveel meissie, zeker zo vroeg. Bij de meeste beginnen de echte kwalen pas vanaf 6 weken;) dus wie weet! Heb je nog last van spotting gehad?

@hier: game over! Temp gezakt en eerste bruin is inmiddels gespot. En heb ongi krampen, dus vandaag zal het wel verder doorzetten:(
    Bah zie t echt ff niet meer zitten, ik snap gewoon niet waarom het steeds niet lukt:( Alles ziet er steeds zo goed uit, maar zwanger worden gebeurt maar niet.. Het is gewoon niet eerlijk:(

Deze keer moet ik wel een uitgangsecho op cd 3. Mooi rot dat ik vandaag ongi word, dus maandag is cd 3. Hopelijk kan ik die dag meteen terecht. Zo niet dat begin ik wel gewoon vast met spuiten, heb geen zin om een dag achter te lopen. Verwacht wel dat alles er rustig uit ziet.

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Oh bah flora :(:x hele dikke knuff voor jou.

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooooow bagger!!!!!! K.U.T.

Nee geen last van spotting meer....was die ene keer dus klein beetje maar of dat echt wat was??
    Ben toevallig net wezen hardlopen...4km gedaan in 26min maar met pijn en moeite. Heb over een maand een 5km loop waar ik aan mee doe met collega dus moet nog ff door. . En ik vind t gewoon niet zo leuk. .
    Ja daarna wel, na t douchen dan voel ik me voldaan :)

8. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ah k*t Floor! Ik had mijn hoop zo op jouw gezet…

9. pippeke

pippeke Niet meer actief

Owh flora wat vind ik dit %€()#+%-# voor jou !!!!!
    Bah! Baal ervan!

10. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Tis alweer een week geleden dat ik hier was. Ff bijlezen hoor!

11. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo weer helemaal bijgelezen :)

flora, wat balen! Op naar de volgende ronde maar. Hou je voor dat je steeds 20% kans hebt. T kan even duren voordat je hm raak hebt.

Pippeke, hopelijk snap beginnen! Ik duim voor je!

Chriss, succes met wachten meid. De laatste paar dagen... Die bloeding is een goed teken!

Met de rest leef ik ook mee, maar met mn wazige hoofd weet ik even niet meer wie waar zat enzo *schaam*

Ik zit nu op cd11, mn eerste dag was 1 april. Gister een FM gehad en toen had ik 2 eitjes van 8mm. Vorige keer had ik op dag 13 een van 8 en een van 9,5mm. Dus ik zit denk ik wel op de goede lijn! Ik moet nu dinsdag (cd 15) terug. Ik verwacht dan echt wel een ei van 14mm te zien. En die andere mag lekker wegkwijnen want anders mogen we er niet voor gaan deze cyclus.
    Verder gaat t redelijk hier. Misschien gaat er een verhuizing aankomen en ik ben wat ziekjes. Erg veel hoesten met geel slijm en best benauwd. Ik heb vroeger veel longontstekingen gehad en t voelt een beetje als een beginnende longontsteking. Maar ik heb geen koorts dus t zal wel loslopen.

Te dik en te dun is idd allebei niet fijn. Heb jullie berichtjes daarover gezien. Heb zelf nu een bmi van 17,5 en ik ben gewoon een latje. Niet dat mijn PCO daardoor komt, maar t zal niet meehelpen. 3 jaar geleden had ik nog een BMI van 14, dus ik ben al een stuk vooruitgegaan. Moet eigenlijk nog 7 kilo aankomen :) is écht heel lastig. Enige manier om dat te bereiken is zwanger worden!!! :D

12. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    DSM ik ben van half Spaans/Marokkaans.
    Morgen men laatste pil (duphaston) en dan wachten op de rode duivels haha!! Ik kan haast niet wachten op weer met clomid te beginnen. Is het handig om vanaf nu al om de dag gemeenschap te hebben?

13. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby

Kon ik je maar een paar kilo's geven :D ik moet ze juist kwijt!!

Flora wat jammer lieverd, knuffel!!
    Op naar de volgende ronde.

14. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom maar op met je kilo's! Als ik maar mag bepalen waar ze terechtkomen :D
    Oh vandaar je mooie naam! Ik vroeg me al af waar die vandaan kwam. Bijzonder hoor. Betekend t ook iets?
    Nou om nu al te doen heeft niet zoveel zin. Wij doen t sowieso niet als ik ongesteld ben, maar ik heb een vriendin die juist in die periode een veel hoger libido heeft. Ach ja, wat je prettig vind hihi.
    Maar wanneer had je de vorige keer je grote ei ook al weer? Ik zou dan bijvoorbeeld op dag 10/12/14/16 t doen oid. Om de twee dagen dus. En rond de 10e dag daarmee beginnen voor de zekerheid. Al vind ik wel dat t geen "moetjes" moeten worden, dus pin je niet vast op een schema. Lekker relaxt en gezellig houden dus. En wanneer je ei 16+ is (als je dan nog FMs krijgt tenminste) lekker zelf eens extra initiatief nemen. Vind je man vast prettig en weet jij zeker dat je zwemmers in de wacht hebt staan.

Ik was vorige ronde bang dat we t te lang voor de eisprong hadden gedaan. Namelijk op woensdag en toen kreeg ik vrijdag eipijn. Toen de eipijn bijna over was nog een keer gedaan en t was raak. Van welke lichting sperma weten we niet natuurlijk. Maar ze zeggen dat sperma 3 dagen overleefd en dat geloof ik best, maar dan bedenk ik wel gelijk dat dat voor t sperma van mn vriend vast niet geld hahaha.

15. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Wie wil mag altijd een paar kilos hebben van mij hoor in een jaar tijd 8 kilo bijgekomen. Mengeling van stoppen met roken en hormonene. Natuurlijk allemaal op mijn heupen en mijn buik. Maar heb een bmi van 25 dus wel cava nig he. 1m68, en 72 kilo. Maar waar die borsten blijven, geen idee haha heb een grotea cup. Wou dat ik meer had. Met mijn vorige zw had ik een c cup was ik blij, eindelijk borsten haha.
    Hier ook begonnen aan om de 2 dagen seks. Hopelijk raak en niet meer starten met menopur. Zie serieus tegenop elke dag spuiten, iedere week naar de gyn, terug inseminatie
    Ooh flora wat jammer van je ongi... Dukke knuf

16. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Hier 9kg in de aanbieding. Hop hop, wie wil? Geen ruzie, ik kan er nog meer missen maar met 9 zit ik onder de 30 BMI .

Vandaag cd3 dus hup slik hup; daar ging de clomid mijn keelgat in ;)

17. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Wat ontzettend balwn Flora... Bah. Dacht echt dat het goed zat bij jou.

Chriss mag toch ook testen vandaag of was het iemand anders?

Hier d-Day. Maar nog geen gerommel. Verwacht het dus niet.
    Woog voor mijn zwangerschap 66... Nu 20!! Erbij. Al verwacht je dat niet als je me ziet. Hoop dat het er zo ook weer snel afgaat....

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Exact hetzelfde dus! Had je last met het stoppen met eoken?? Ik heb af en toe nog echt wel momenten...was niet gelijk gestopt toen we met zwanger worden begonnen. Dacht altijd zodra ik posi test stop ik...maar toen we de MMM in gingen (/moesten)zijn we allebei gestopt...
    En ik zeg ook telkens tuurlijk rot dat.ik niet zwanger ben bij een ronde maar t meeste verdriet is dan om t feit dat ik dus weer al die echo's moet en dat.spuiten indd!!

@DSm Groei eitjes GROEI!!!!!

@chanan nee ik ga pas woensdag testen....het was NOD voor Floor en DSM...Ik heb vrijdag NOD..wie is daarna weer eigenlijk??
    Spannend hoor voor jou. Wel heel apart want je zit zo met een ander verhaal dan wij nu zeg maar. Ooit komen wij ook waar jij nu bent. ..#duim. Succes iig!

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend chanan. Hoop dat je snel je wondertje in je armen mag houden.:)

20. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ja ik wacht ook. Maat zei het al eerder. Het is een wachtfestijn. Zo goed voor je geduld. . Not. Ok. Bij dsm was het ook al negatief. Bah.

Spannend voor jou as week. Ben benieuwd.

Deel Deze Pagina