Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nee ik krijg geen utro ofzo. Met de iui zal het 7 zijn.
    Net voor 5 uur s het nog ververst... hihi

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    @ Kymmie t zal helpen als je t verteld!

@ pip goed bezig!!

@hier...ga zo testen maar vind t spannend. Wacht ook nog ff tot vl weg is. Gelukkig vannacht nog naar wc geweest dus de nood is niet heel hoog nog. Pffff drama queen ben ik hoor maar ja....

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ohhh chrisje! Spannend meis!! Ik duim voor je!
    Weet je al meer?

@pip: fijn dat utro niet nodig is!

@hier: ik trek me denk ik even wat meer terug van het forum. Even wat meer rust in de bol en me richten op andere dingen dan zwanger worden. Merk dat ik het steeds moeilijker ga vinden, mede omdat ik niet weet waar het aan ligt dat het steeds niet wil lukken..
    Ik kom zo nu en dan nog wel even kijken hoor:) ben veel te benieuwd hoe het met jullie gaat.

4. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Helaas....omowit :(
    Ben wel teleurgesteld maar geen tranen ofzo. Ach we gaan weer voor de volgende ronde.

@floor he bah dat vind ik minder gezellig! Maar snap t wel! Kus!

5. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    :( balen Chris!
    Ik heb je deze laatste week enorm gevolgd, zo spannend vind ik het voor jou!
    Ik dacht het echt......

Sterkte

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Balen chriss:(

Flora snap het wel.

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke ik ben toch wel een beetje boos! Boos op t spuiten, boos op.de echo's, boos op iedereen die gelijk zwanger is zonder MMM, boos op mensen die zwanger zijn in de eerste maand van MMM....bah bah!!!

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dank voor de knuffels :)

Nu te twijfelen of ik vandaag al stop met de utrogestan of morgen na nog een test. Tja ik heb zoiets...nu stoppen
    Hij wordt niet opeens meer positief binnen een dag maar ja....

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oooh balen chriss en hoeveel dagen moet je anders de utrogestan nemen? en mag je dan direct testen? ik ken dit niet zo volgende ronde moet ik het ook doen met utrogestan maar weet er eigenlijk niets van.
    ik begrijp je volledig flora. hier ook het gevoel van ik begrijp maar niet waarom het neit wil lukken. hier is van ons beide alles in orde buiten dat ik pcos heb.
    pfff gisteren belde ge gyn om te zeggen dat ik donderdag al mocht gaan m dan alles op te starten, maar in plaats van de afspraak de bevestigen heb ik moeten afzeggen. ml wil deze ronde nog uitdoen op de natuurlijke manier. begrijp hem wel hoor maar toch pfff. hoop maar dat het vlug lukt
    kymmie hier weet de omgeving ook met wat we bezig zijn, ook uit voorzorg dat ik geen verkeerde opmerkingen zou geven dat ze dan neit weten waar het vandaan komt omdat ze niet weten aan wat we bezig zijn. laat ons hopen dat het van ons allen snel lukt

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: oh nee meis:( wat jammer!! Had echt goede hoop voor je. Even lekker boos zijn en schelden!

@xenia: deze ronde eerst dus nog even gewoon afmaken? Misschien niet zo'n slecht idee, even opladen voordat je met menopur begint. Maar snap dat je zsm verder wil.
    Ga je met menopur ook weer door met iui? Of weer een tijdje zelf klussen?

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heb toch even de gyn gebeld...mocht stoppen met de bolletjes! Jippie. Toen ik even diep voelde zeg maar kleefde er wat roze aan mn wc papiertje...oftewel t gaat al doorbreken! Denk morgenochtend....dat zou super snel zijn en komt ook niet door t stoppen net de pillen. Dit was namelijk om 15.00 en sochtends had ik mn bolletjes nog netjes ingedaan.
    Heb nu afspraak voor dinsdag staan maar denk dat ik die kan verzetten naar vrijdag. Hoop wel dat ze nog plek hebben!!

Xeniatje snap je wel hoor! Je wilt gewoon door! Was bij de fysio vanmorgen en mn rug staat vol van spanning (auuuw) en zij zei...neem je een pauze nu?? En ik gelijk neehee!! Dus begrijp je heel goed maar misschien is t wel eventjes goed :)

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Oh Chris wat vet balen!!!! Trakteer jezelf maar op wat lekkers!

Flora ik snap het meid! Hoewel ik me wel afvraag hoe lang je dat gaat volhouden whaha. Ik riep het ooit ook heel hard...

Knuf dames!

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Indd PIp! Jij wilde ook weg blijven maar wij zijn verslavend ;)

14. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Sorry hoor. Daarvoor was ik alleen maar een jaar bezig, heb ik een miskraam gehad, heb ik aan acupunctuur gedaan en aan aangepast eten. Na een jaar eindelijk begonnen aan de mmm. En ja ik was direct de eerste ronde zwanger met clomid.

Ik duim voor je dat het zo spoedig mogelijk lukt. Ik weet dat het zwaar is. Mensen noemde zeiden dat het een obsessie was. Ze snapte mijn aangepaste dieet niet.

Je bent teleurgesteld. Dat snap ik. Was ik soms ook. Maar vrouwen kiezen er niet voor hoe ze zwanger worden of wanneer. Dont forget everybody got her story.....

15. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Btw acupunctuur heeft mij wel geholpen om mijn cyclus voor de clomid meer regelmatig te krijgen. Voor de acu was het 53 dgn daarna rond de 32 dgn.

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nou ze kenne prikke wat ze wille maar mijn lijf doet niks hoor!

Vandaag mag chriss gewoon lekker boos zijn op alles en iedereen. Over een paar dagen trekt ze wel weer bij..

Knuf chriss!

17. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Tuurlijk Pippeke. En mag ik dan mijzelf aangesproken voelen of is dat uit den boze.

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik vind het MMM traject gewoon heel zwaar. En ik oordeel niet over iemand zn leven maar als iemand na 1x zwanger is in de MMM is dat fantastisch voor diegene maar ik (en ik stel nog helemaal NIETS voor eigeblijk) ben de pillen, echo's en spuiten...het plannen van alles, agenda sex hebben al maanden...helemaal zat. Daarom even mn boosheid.

En indd Pip...ik ben er denk morgen of overmorgen weer. Thanks! Nu.even.niet. :)

19. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Zo, hier is de werkweek weer begonnen dus weer extra tijd voor jullie. Net als Floor ontwijk ik het forum en alles rond zwanger worden een beetje maar hier dus enkel in mijn vrije week :)

Chriss: zo piep..... Ik begrijp je frustratie enorm. en Chanan: ze heeft het niet op jouw persoonlijk maar ik heb er hier ook al om lopen vloeken terwijl mijn zoon in ronde 3 al raak was. Ik kan me eigenlijk niet inbeelden dat je nooit eens een steek van afgunst ed voelt bij de zoveelste aankondiging of dergelijke als je al zo lang zit te wachten...

Hier cd 7. Volgende week pas FM. Regels te vroeg en paasmaandag zorgen er voor dat ik dus niet eerder kan gaan maar het is volgens mijn app de dag voor eisprong dus laten we hopen dat het goed gaat. 30/4 dan toch maar een kennismakingsgesprek in een fertiliteitskliniek zelf gemaakt. Ik kon niet antwoorden waarom ik niet wil spuiten (omdat alles met Clomid goed gaat?) en ml staat er al helemaal niet om te springen maar ik merk dat ik in een voortdurende 2strijd zit en hopelijk kan een info gesprek er wat raad mee geven. Moeten jullie ook allemaal passeren bij een psychologe en diëtiste van de kliniek?? Hier dus wel... Kijk er alvast niet naar uit... :)

20. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Same here!
    Maar ik snap Chris wel dus lekker uitrazen. Ik zou precies hetzelfde denken denk ik.

Ik was al 7 jaar gestopt met de pil. Alles geprobeerd maar niet zwanger geworden. Wel al onderzoeken etc gehad daar bleek 'niets mis te zijn' (toevallig die maand een goede ronde gehad, volgens het boekje 28 dagen)
    Dus toch zelf verder proberen.
    2 jaar geleden mijn huidige vriend leren kennen en met hem ook geprobeerd zwanger te raken. Tevergeefs. Tot we samen in september 2013 de stap naar het ziekenhuis hebben gemaakt.
    Nu bleek toch dat het niet helemaal lekker zat bij mij. Clomid gekregen en BAM raak!
    Na 7 jaar ben ik hier zo ontzettend gelukkig mee.

Neem niemand iets kwalijk hoor! Ik snap jullie volkomen.
    En als ik zie dat iemand binnenkort een test ga doen hou ik dit forum extra in de gaten. Vind het elke keer zo spannend en hoop dan ook steeds op een positieve test voor jullie.

Deel Deze Pagina