Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Potverdorie Elhaba nog steeds niet doorgebroken??
    Je wacht al een tijdje!!

2. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: ik heb een langere lf, dus mijn nod valt niet 14 dagen na mn ei, maar 16 dagen na mn ei.. Dus vandaar:)

@elphaba: misschien anders een afspraak bij de gyn maken. Die kan dan even een echo maken om te kijken of je een eisprong hebt gehad (dik bms) of dat er niets gebeurt.. Dan kun je opwekkers vragen, zodat je ongi wordt en weer verder kan:)
    Dat wachten is vervelend!

3. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooow ja! Damn dat zeg ik ook elke maand he?!?! Vergiet dat ik ben!

Indd Elhaba! Gewoon even bellen!! Dit is bagger!!

@hier heeeel veel slijm opeens! Dus ik denk dat ik vrijdag een zwaar goed ei heb!! :)
    Vraagje: hoelang duurt t na de pregnyl/ovitrelle dat t ei springt? Ik dacht tussen de 12 en 36uur maar dat is eigenlijk best lang wat een verschil dat is (aangezien hij maar 12uur bevrucht kan worden ofzo).

4. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omg, ik heb me daar ontwenningsverschijnselen gehad! Mn IPad lader was stuk.... Drama!

Maar goed, daar was ik weer! Ik zit nu op t wachtbankje, maar niet om te testen. Mijn ei was namelijk verdwenen afgelopen vrijdag (terwijl er dinsdag dus eentje was van 10x8) en dus ben ik direct aan de provera begonnen :( bah, geen paas-ei dus. Hoe hard ik ook zocht. Nu moet ik aan de clomid 100 en ik hoop heel erg dat ik nu geen overproductie krijg, aangezien we nog steeds het 1-ei limiet hebben. Gister was de laatste provera pil, dus tis nu afwachten op de rode watervallen. Ik zit op dag 23 van mn cyclus, dus tis wel fijn dat ik nu niet een enorm lange cyclus zonder ei heb. Gelijk door, hup hup.

Ergens hoop ik dat t ei stiekem is gesprongen en dat we t gele lichaam over t hoofd hebben gezien. De kans is natuurlijk miniem.. In dat geval zou de provera ook geen negatief effect hebben toch?
    Ik weet dat deze kans nihil is hoor, maar ja... Een kennis vertelde me dat ze naar de gyn ging om aan de provera te beginnen en daarna met de clomid. Ze zou die dag t recept krijgen en beginnen. Voordat ze het recept kreeg deden ze nog een laatste echo om te kijken hoe t met t BMS stond ofzo. Zagen ze een knipperlichtje en bleek ze 6 weken zwanger! Na 1,5 jaar proberen en met t recept voor medicatie al in de hand zeg maar :$ nou van dat soort verhalen krijg ik dus hoop hihi. Dan hoop ik echt ook zo'n wonder mee te mogen maken en onverwachts een knipperlichtje te zien. Zou toch geweldig zijn?!?

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja wacht nog even met bellen. Heb normaal een cyclus van 33 dagen dus zou dab begin mei zijn. En ben laatste dagen meer emo en afscheiding dus dus heb idee dat eraan zit te komen. Als ik eind volgende week nog niet ben ga ik wel Bellen

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: haha idd vergietje;) achjaa, mooi hormonen de schuld geven:cool:
    Spannend! Altijd goed teken dat slijm! Bij mij klopt dat altijd precies.
    Eitjes springen na pregnyl/ovitrelle pas tussen 36 en 40 uur. Als je zelf nog geen lh-piek in gang hebt gezet, dan springen ze niet eerder. Dus ik zou van 36 uur uitgaan.

@jm: ohh ipad lader stuk:-$ zou er niet aan moeten denken;) hahaha
    Ei van 10x8 is dus 9mm, dat is erg klein en niet vreemd dat die niet doorgroeit. Pas als ze de 14mm bereikt hebben, kun je met enige zekerheid zeggen dat ze verder groeien tot een eisprong.
    Aangezien je nu dus niet meer reageert op 50mg (eitjes van kleiner dan 10mm, kun je in principe je hele cyclus door hebben), zal 100mg denk ik niet ineens te vee eitjes geven.
    Komt goed meis, hopelijk snel ongi zodat jullie weer een nieuwe kans krijgen!!

@elphaba: ohja dan zou ik idd ook nog even afwachten. Weet niet of je ooit getempt hebt? Anders kun je ff checken of je al een ei hebt gehad. Maar een eerste cyclus na mk kan soms wel wat van slag zijn toch?

@hier: laatste dagje gonal:D morgenvroeg weer om 06:00u de wekker zetten om pregnyl te spuiten.. Pfff.. Maar daarna kruip ik nog ff lekker terug in bed!:)

7. Kymmie

Kymmie Actief lid

15 apr 2014
    193
    1
    16
    Wow, volgens mij is het toch een ei. Weliswaar een heel groot ei. Want sinds gisteren beginnen mn ovulatietesten opeens iets te kleuren. Tot nu toe bleven de testen al een driekwart jaar gewoon wit. En nu heb ik lichte streepjes!! Lijkt er op dat ik toch richting een eisprong ga dan toch??

Ik stuiter er een beetje van. Mijn eerste ei in jaren dan!! :$

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,7 KB
      Weergaven:
      4
  8. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Morgen of overmorgen toch een knaller kymmie!

Elphaba; pppfff hopelijk kan hè snel verder!

Chriss; hoe is het met je ei? Hier kleurde gisteren de test al mooi. Denk straks wel knaller. Hopelijk morgen nog net op tijd met de gyn

Flora; zit de spuit erin? Op naar morgen!!

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja hoor daar komt die dan toch!!
    Ik zeg klusze de komende dagen! ;)

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik gebruik eigenlijk helemaal geen ovutesten meer sinds alle echo's. ...ik denk altijd ik zie t wel! Ben wel benieuwd voor morgen! Ik hoop dat je morgen nog op tijd bent! :) we houden elkaar op de hoogte!

Floor spuit zit erin?? Whoop whoop!!

Elhaba bah hopelijk breekt t snel door!!

Pip!!!! Nog 'maar' 8 dagen :p

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @kymmie: dat ziet er goed uit:) eitjes kunnen wat langer doorgroeien met clomid. Dus gaat helemaal goedkomen:):) have fun!

@chris: succes morgen! Hoe laat heb je de afspraak?

@dsm: gezellig:) we lopen dan weer bijna gelijk! Morgen gaat mijn eitje springen;)

@hier: jaa pregnyl zetten is weer gelukt. Alleen bagger om er zo vroeg voor uit te moeten. Had de wekker om 5:30u gezet en daarna nauwelijks meer geslapen. Vanaaf maar vroeg naar bed. Des te sneller is er morgen:D

12. Kristieniminie

Kristieniminie Actief lid

24 apr 2014
    239
    0
    0
    Hallo allemaal!

Ik heb hier al redelijk wat zitten lezen en het lijkt mij ook wel fijn om mij bij jullie aan te sluiten.
    Ik heb ook pcos en zal wellicht met clomid moeten starten. (morgen moet ik naar de gyn bellen voor resultaten van bloedtest)

Ik hoop dat dit werkt...
    aangezien ik sinds pilstop in augustus nog maar 1 keer MS gehad heb (in december) mag er toch wel wat verandering in komen!

Groetjes!

13. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ja chriss.... Ben net op de helft van de wachtweken pfff

Flora super succes morgen!

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Indd pip!!! Zet hem op!!

Nou als we met zn 3en NOD hebben dan zal er toch wel 1 raak moeten zijn????

Ik heb mn fm gelukkig sochtends al om 10.50! Ben echt super nieuwsgierig!! Ik hoop.zo op boven de 18mm!
    Ik neem mn spuit mee zodat als ik hem mag zetten ik dat gelijk kan doen :) want dan duurt t dus nog 11.5dag dat hij springt dus zo rond zaterdagavond/zondagochtend...

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Haha groot gelijk chris! Toen wij nog geen iui hadden, wilde ik ook zsm pregnyl zetten;) nu kan dat helaas niet meer. Achjaaaa.... Dat overleven we ook wel weer;)
    Ik duim voor je! Op naar een nieuw ei! Super zeg, die korte cyclussen!

@pip: hoe voel je je? Last van kwaaltjes?

16. pippeke

pippeke Niet meer actief

Nee joh nergens last van. Ja wel trouwens savonds echt moe, kan wel slapen dan. Maar elkaar zegt manlief dat hij daar ook last van.... das dan weer jammer..

Jullie waren wel grappig trouwens een paar blz terug met mn 11 mei kadotje haha! Gekkies!

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Pardon Chriss? Eentje? Dat doen we Pip niet aan; Alle 3 een mooie positieve test, daar hoop ik op! Je zal als enigste maar zwanger zijn en je schuldig moeten voelen haha (grapje natuurlijk; het is jullie allemaal zo gegund!!)

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooow ik ben ook echt voor 3 posi testen maar ik dacht als ik nou laag inzet dan valt t tenminste niet tegen ;)
    Ben wel erg benieuwd hoor (heb ik pas 3x gezegd toch?? Hahaha) slijm was einde van de middag doorzichtig dus tjakkaaaa!

19. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Joehoe. Sorry voor de late reactie hier. Beetje druk hier !

Op 21-04-2014 te 22.10 uur is Alena Judit geboren. Bevalling ging heel goed. Geen hechtingen. Ze weegt 3050 gr. Helaas moesten we wel twee nachtjes blijven. Mijn placenta wilde niet meewerken. Die is manueel verwijderd. Helaas anderhalve liter bloed verloren. En de volgende dag flauw gevallen. Mocht hierdoor niet naar huis. Gisteren zijn we thuis gekomen.
    We komen nu langzaam in een soort van ritme. Het is een prachtige meid.

Dames houdt vol! Het is het zo waard. Zeg ik met tranen in mijn ogen. Het is jullie zo gegund. Liefs Chanan

20. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Proficiat chanan met je meid! Vanaf nu is niets hetzelfde meer!

Chriss succes!! Hier werken de OV testen al niet mee dus razend benieuwd naar de echo. Sinds vannacht wel buikpijn (zonder pijn maar weet niet goed hoe het juist uit te leggen)

Deel Deze Pagina