@chanan: gefeliciteerd!! Nu lekker gaan genieten van jullie kleine frummel! @chris: succes vandaag! @dsm: ook succes vandaag @hier: jaaa vanaaf weer iui weer op de wachtbank. Hopelijk gaan de wachtweken net zo snel voorbij als het wachten op mn ei. Deze 2 weken zijn voorbij gevlogen namelijk. Hebben jullie nog plannen voor morgen? Koningsdag?
Hoelaat moet jij floor??? Wij gaan hier beetje over de markt heen lopen en ergens wat drinken. Volgens mij wordt het niet zulk heel lekker weer
Lieve meiden, Hoe is het hier? Ik ben dinsdag terug gekomen en bij eindelijk een beetje bijgekomen van mijn jetlag pfff! Nu direct alweer 8 dagen achter elkaar werken, dus weer met beide beentjes op de grond. Kan iemand mij een kleine update geven hoe het met een ieder gaat? Hier gaat het redelijk. Ben hele dagen misselijk en verschrikkelijk moe... Een beetje een onbestemd gevoel. Geen zin in eten en/of drinken... 8 mei onze 2e echo... Spannend. Benieuwd hoe het met jullie is!!
@chris: en, en, en? Zit pregnyl erin? We moeten om 17:00u zaad inleveren en om 18:00u iui! Eerst nog tot half 4 werken fijn dat de iui steeds zo laat gepland kan worden, dan hoef ik niet steeds onder werktijd weg. @hbz: welkom terug spannend 2e echo, dat schiet alweer lekker op! Update: chris verwacht vandaag pregnyl te mogen spuiten. Pip zit in de tweede week van de wachtweken. Dsm is in afwachting op een posi ovulatietest, die verwacht ze elk moment. Elphaba moet op haar ongi wachten om weer te kunnen beginnen na haar mk. Jummymummy is aan de provera gezet omdat er geen eitje groeide. Xenia gaat volgende ronde met menopur beginnen. En ik heb strax dus iui en neem dan ook weer plaats op de wachtbank. Volgens mij heb ik iedereen nu gehad? Zo niet, sorry
Sorry pip!! Het wordt geen cadeautje voor jou op 11 mei! Mn ei viel zo tegen!! 11.5mm!! Pffff! Vorige cyclus zat ik al op 22mm! Maar cyclus ervoor lijkt op deze! Maandag weer terug en verwacht/hoop dan 15 of 16mm! Ze zag wel nog bloedstolsels. Waarschijnlijk van gesprongen follikel van vorige maand. Was niet erg zei ze. DSM hopelijk heb jij beter nieuws!!
Aaahhhh Chriss... Sneu! Ik zit in de wachtzaal, zo aan de beurt. Duim duim, vandaag posi OVtest. Floor succes! Ik ben vanochtend tante geworden van een meid. Alice.
proficiat DSM. dikke proficiat chanan mooie naam. Geniet er nu maar volop van, het gaat zo snel. hopelijk voel je terug al beter. go flora, of ei van flora hihi. truelove en kymmie, klus ze maar hoor! hier op het wachtbankje pff die 2 weken steken zo gauw tegen he af en toe menstruatieklachten maar heb dat iedere maand, mijn borsten iets gevoeliger en een 'voller' gevoel. en vandaag steekje in baarmoeder. maar ja die symptomen komen elke maand terug. 5 mei weet ik meer, ik hoop het zo dat ik niet aan de menopur moet en terug iui moet hebben
En de bevestigende test... Xenia; spannend wel weer eh! Floor; jij bent nu officieel op de wachtbankje! Joepie!!
@dsm: yeaahh!! Jou eitjes gaan morgen dan waarschijnlijk springen? Grappig dat we nu weer gelijk lopen! @chris: ahh wat een tegenvaller zeg dat is het nadeel van spuiten.. Elke cyclus kan weer anders zijn, bij mij is er ook geen pijl op te trekken Hopelijk groeit dit ei mooi door en heb je alsnog snel je eisprong! @truelove: have fun @xenia: spannend meis! Zou geweldig zijn als het nu toch is gelukt geen menopur meer! Hihi. @hier: IUI ging weer goed! 66 miljoen zaadcellen ingebracht hele goede opbrengst dus! Volgende ronde mag ik 75eh gaan spuiten, om 2 eitjes te krijgen. Nu had ik er maar eentje. Kansen zijn dan net wat hoger en aangezien we dan alweer naar de 4e iui gaan, vonden ze twee eitjes beter.. Dus ben benieuwd. Hopelijk is het niet nodig
Ja ik vind dat zo stom! Ene maand dit en dan weer dat....pff! Ben wel blij dat ik spuit...dan kan t tenminste aangepast worden! Verwacht nunwel maandag iets van 16mm had ik vorige keer ook na 5x 112 en 4x 75eh. En dan dinsdag denk ik nog een keer komen en dan vast ovitrelle. Dan loop ik paar dagen achter op jullie maar ga maar niet te uitgezakt zitten op dat bankje want ik kom eraan!!! Scoop scoop!!
Idd, gaat helemaal goedkomen! Zolang er maar een ei komt vorige ronde was je ook wel errug snel. Hihi. Eisprong rond cd 16-18 oid is ook nog prima Ik zal de koffie warm houden voor je
Dames, wanneer komt precies de eisprong na een positieve test? Ik heb nl nu krampen joh! Nog nooit gehad; net zelfs even krom gestaan want phoe hey Maar is het niet ontzettend vlug nadat de knaller gisteren in de vooravond pas was?
De ovulatie is 10 a 12 uur na de LH piek! Dus dat zou best goed kunnen DSM!! Dan is t dus 10mei je NOD!!! @floor yes please...hou maar vrij! T was ook zeer vroeg vorige keer en nu zit ik maandag op dag 12 dus als ik dan of dinsdag mn ovitrelle mag zetten zit ik nog op dag 14 of 15. Wel vandaag mn offday....kan niet veel zwanger dingen hebben. Toch jammer dat we vandaag de hele dag samen met een zwanger stel hebben