Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Chriss; ik heb maandag een hele dag met 2 zwangeren afgesproken... Ach, ik heb de meisjes zelf graag en ze weten beide hoe het bij ons zit dus zijn wel lief voor mij haha.

Ook de buurvrouw is bevallen. Een zoontje! Het kan weer niet op blijkbaar :)

2. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik heb dagen dat ik t kan hebben en dagen dat ik denk stik erin! En dat was vandaag ;) ben ook super moe...blegh!
    Heb ik al 2 weken...ik dacht eerst dat het van de utrogestan kwam (is bijwerking) maar daarmee gestopt en had t nog steeds. Dus toen bloed geprikt voor ijzer en b12 tekort maar ook niet. Dokter vreesde dat t 'gewoon' vermoeidheid was door t traject (psychisch dus). Fijn dat is minder! Nu ook weer zo moe! Pfff. Na ja veel slapen de komende tijd :)

3. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Heb ik ook ooit gehad en bij mij lag het aan het vit D gehalte. Toen wekelijks d cure moeten nemen tot ik vitaal zwanger van het kruidvat slikte maar mss neem je die ook en heb je hier niets aan! Succes alvast en hopelijk mag je je snel beter voelen !!

4. Hbz

Hbz Actief lid

23 nov 2013
    370
    92
    28
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Een aantal dames hebben vast een erg gezellig weekend gehad! ;)

Flora: 66 miljoen dat is veel zeg! Daar moet toch wel iets tussen zitten?

Chris: Balen van je ei. Ben wel erg benieuwd naar morgen, of ze dan een stuk zijn gegroeid. Vervelend dat je er zo moe bij bent. Wel goed voor jezelf zorgen he! Vandaag is in ieder geval een heerlijke dag om te luieren met dit weer...

DSM: Gefeliciteerd tante! Dubbel gevoel of niet? Super van je FM. Jij dus ook een fijn weekend gehad?

Xenia: Spannend! 5 mei duurt dan zo lang he?

Fijne zondag allemaal!

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: hoe laat moet je morgen?

@hbz: ja is zeker een mooi aantal:) voor iui moet je meer dan 1 miljoen hebben.
    Maar vorige keren hebben we ook ongeveer zoveel gehad. Het geeft helaas geen garanties:(
    Hopelijk dit keer gewoon raak!

@hier: gister naar beat the bridge in arnhem geweest! Was erg leuk!
    Vandaag 2 jaar getrouwd!:)

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! !

Niets geeft garanties helaas bleeeegghhj!!!

Ik moet morgen om 9.20...lekker vroeg!
    Helaas doet slijm nog niet mee...zal zo nog een ovutest er tegenaan gooien maar vrees negatief. Ga donderdag weekend weg dus heb dan wel probleem qua klussen zeg maar :$

@HBZ wanneer weer echo?

@DSM joooeeehoooe waar ben je??
    @Elhaba al wat doorgebroken?
    @Pip ----> bijna NOD!!!!!
    @YM ---> hoe is t?!?!?
    @Xenia ---> al symptomen? ?

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke bagger....net ovutest gedaan (na tijd niet drinken) en nog niets!!! Hoopte op 16mm morgen maar hou nu mn hart vast. ...

8. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Chriss: succes!
    Floor; nog maar 12dagen...
    Xenia nog maar een weekje
    HBZ; het was een gezellig weekend ja :)

Verder geen nieuws hier

9. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen Chriss! Werken ovutesten normaal wel bij jou?

Hier gaat t goed. Ik zit nu op CD3 en heb vandaag mn eerste dosis clomid100 genomen. Toch wel spannend hoor. Gelukkig ben ik niet zo zwaar ongesteld als de vorige keer met provera, t valt me echt alles mee.
    Verder ben ik druk geweest met van alles en nog wat en had ik geen moed om bij te lezen. Maar nu ga ik t doen en op jullie allemaal reageren :)

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: een troost, sinds ik spuit zijn mijn ovu altijd super nega. Echt alleen een mini-tuurstreepje! Ik test namelijk altijd voordat ik pregnyl moet zetten, voor het geval dat ik zelf al een eisprong in gang aan het zetten ben. Dan zit er dus el een ei met 18mm of groter, wel of geen streep wil dus iig helemaal niets zeggen:)
    Hopelijk is je eitje mooi doorgegroeid!

@ym: spannend, weer nieuwe ronde! Hopelijk nu weer een mooi ei, met 100mg! Succes!

11. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo helemaal bijgelezen!

Allereerst: van harte gefeliciteerd Chanan!!! Ik ben heel benieuwd naar je mooie meid. Kan ik dr ergens bewonderen? Ik hoop dat je helemaal op de roze wolken zit daarginds :D

Flora, wow wat een mooi aantal! Dat gaat vast goedkomen deze ronde! Ik duim voor je.

Ook de andere dames op de wachtbank heel veel succes! Wat gaat t weer hard hier. (Al zal dat vast niet zo voelen) maar t word weer tijd voor zwangeren hier, dus ik heb al mijn hoop op jullie gevestigd dames:p

Elphaba, misschien heb ik t gemist, maar mag je nu alweer beginnen met de meds?

12. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Totaal rot hier....ei is niet gegroeid!! Hij is 12mm ipv 11.5mm....pfffff. Dus donderdag weer terug...eisprong dag 17 kan nog...hoop iig op een kans !
    (Ja ik weet t tot dag 22 ofzo kan nog maar dat wil je liever niet)

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Wat balen zeg :(:( Mag je niet ophogen? 82.5 de komende paar dagen gaan spuiten? Bij mij resulteerde dat in ineens weer nieuwe groei.

Stom dat het vorige ronde zo lekker snel ging, en nu weer dat stomme eieren-gezeik. Dikke knuffel.

14. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeejtje wat balen Chriss! Kan je idd niet ophogen? 12mm is nog te klein natuurlijk..

Hier lijkt de ongesteldheid al weer over! Ik zag die provera ongesteldheid al helemaal niet zitten omdat ik de vorige keer half doodbloedde voor mn gevoel. Maar nu echt 3 dagen licht en nu de 4e dag alleen wat verdund bloed bij t afvegen. Zo raar... Ik heb ook snachts helemaal niet gevloeid. Maar volgens de assistente kon dat prima. Zou aan mn BMS liggen.
    Nu voor volgende week dinsdag de eerste FM gepland. Cd 12 is dat. Ik hoop op een mooi ei tegen die tijd! Komende dagen goed broeden dus :D
    Ik denk dat ik toch weer ovu testen er tegenaan gooi. De vorige keren had ik constant een streep die bijna net zo donker was als de controlestreep. Dus dan zou t geen zin hebben. Maar ik heb er nog tig liggen en misschien kan ik toch wel mn ovu zien aan een enorme knaller ofzo. Puur uit nieuwsgierigheid dus maar weer proberen.

15. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Chriss; is idd niet leuk maar als het een kleine troost mag wezen heb ik altijd pas mijn ovulatie rond dag 17.
    Ik duim dus voor donderdag!

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja het valt ook wel mee maar die teleurstelling weer pffff!! Donderdag zit ik op dag 15 dus valt ook best mee alleen ik ga een weekend weg!! Dus donderdag ovitrelle zetten is niet handig!! Kunnen donderdag nog klussen maar dan pas zondag weer. Dus hopen dat als ze gaan groeien ik pas vrijdag ovitrelle kan zetten. En heb geen zin om daar over na te denken of om stress te hebben...wil gewoon lekker weg maar ja...heb ik dan toch.
    Net trouwens via iemand adres voor acupunctuur gekregen...heb even mail gestuurd. Ga toch maar afspraak maken. ..DSM jij ging 2 mei toch voor de naaldjes??

PIP NOG MAAR HEEEEEL EVENTJES!!
    YM fijn dat het niet zo heftig is! Herken ik dat heftige!!

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: ik snap de teleurstelling! Is gewoon balen als er weer maar weinig is gebeurt..
    Vrijdag ovitrelle zetten als je ei op donderdag al groot genoeg is, zal niet zo'n probleem is. Tenzij hij echt al op knappen staat. Ik zou dan donderdag (en vrijdag) voor de zekerheid even een ovutestje doen. Als die negatief is, kun je 'safe' pas op vrijdag ovitrelle spuiten.

@pip: nog niet stiekem getest?:D

18. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop echt dat je tijdschema een beetje uitkomt Chriss! Kan je je weekend echt niet anders indelen zodat je tussendoor nog even aan de klus kan?

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Zit in Madrid dus nee helaas niet ;)

20. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3620 Jummymummy, 28 apr 2014
    Laatst bewerkt: 28 apr 2014
    Gewoon je man stiekem meenemen in je koffer. Of een knappe spaanse spermadonor aan de haak slaan :p hahha

Deel Deze Pagina