Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippeke

pippeke Niet meer actief

Chanan gefeliciteerd je je meis!!

Chris wat balen joh! Stom dat het elke keer zo anders is. Ik duim voor een groeispurt! En hij hier en jij is Madrid word nog knap lastig ja...hmmmm..
    Haha jm ik had ook al een lekkere Spaanse in mn hoofd maar wist niet of ik het kom maken om dat te zeggen.. blijkbaar dus wel hihi!

Flora dat worden weer laaaaange weken voor jou! Hoe kom jij al die Wachtweken toch door joh... het word echt eens tijd voor 2 streepjes voor jou! Iedereen hier natuurlijk..

Jm bijna weer een ei!

Dsm ook al lekker aan het wachten..

En hoe met met de rest?

Ik heb nog niet getest. Weet niet of ik dat morgen al durf. Do is de iui 2 weken geleden. Vr bloed prikken..

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Pippeke ik ben benieuwd of we morgen een test van je mogen zien:D

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Haha jij spiekert!!!!

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Idd, 2 mei (dat is vrijdag al, klinkt zo ver!!) mag ik voor de naalden gaan, Helemaal want 's ochtends ook bloedname voor progesteronbepaling. Ik ben dus echt een naaldenkussen die dag haha

Pip; Succes moest je testen, heb je al symptomen?

Chriss: Een lekkere spanjaard, hhhmmmm :) :) Alleen moeilijk te verklaren als je een zuiders type baart over 9 maanden haha

Flora; Wederom een dag voorbij en een dag dichter bij NOD. You go girl!!

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hahaha nee dat levert niet eens vragen op aangezien ik al een zuiders type als vriend heb hahahaha!
    Bloed prikken voor HCG vrijdag Pip?? Spannend hoor donderdag is al zo bijna!! Ik wil ook op t bamkje verdorie! ! Heb net mn ei even aangemoedigd bij t spuiten GOOOOOO EI!!!!! ;)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: hahaha, dat zou wat zijn ;) een lekkere spaanse god om zijn donatie vragen:D je relatie naar de filestijnen, maaaar wel kans op een kindje:cool:
    Kom op ei, kruip uit je schulp:)

@pippeke: vervelend he, die wachtweken. Maar op de een of andere manier vind ik het niet eens zo erg. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben. 'Gewoon' ruim 2 weken wachten.. De periode voor mijn ei is ook steeds erg wisselend, dat vind ik vervelender.
    Het lijkt er ook wel een beetje op dat ik steeds meer aan de teleurstelling wen. Ik weet dat ik zomaar ineens zwanger kan zijn, maar dat besef is er niet meer zo. Mijn hoop staat ergens in de vrieskast ;) ik ga nergens meer van uit, probeer het maar een beetje nuchter te bekijken. Lastig uitleggen..
    Succes nog de komende dagen! Hopelijk weer een mooie positieve test:)

@elphaba: hoe is het met jou? Nog niets op komst?

@dsm: succes bij de speldendokter;) ben benieuwd wat je ervaringen zijn. Heb zelf regelmatig eraan gedacht om ook ergens een afspraak te maken. Maar iets houdt me tegen. Ik denk de gedachte dat ik dan nog meer tijd en energie in de kinderwens moet steken. Veel vrije tijd gaat al op aan ziekenhuisbezoekjes.. Maar toch ben ik er wel heel benieuwd naar!

@hier: tik tak, de tijd gaat zoals gewoonlijk weer veel te traag op de wachtbank;) deze week een drukke week, dus lekker van afleiding:)

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    @dsm veel succes met de naaldjes 😃 hopelijk heeft het mooi werk
    En pip al getest?
    Oooh. Chriss jammer dat het nu zo uitkomt met het weekend. Hopelijk pas vrijdag ovitrelle.zetten.
    Floor je bent er bijna. Snap je gevoel van er nuchterder over na te denken en de hoop die ver zit. Same here
    Hier vandaag laatste dag utrogestan plaatsen. Benieuwd wanneer de ongi komt.

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

Negatief..
    Nu wel benieuwd of de ongi vanzelf komt, of mn lijf dat wel snapt..

9. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Aaaahhh Pip, wat jammer! Zag je het aankomen? Gaat het wat?

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooow wat zijn die teleurstellingen toch hard en zwaar!!!
    Hele dikke kus Pip!

11. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Awww, dikke knuf Pip! Wat jammer zeg.

12. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Heel even puntje van mijn kant...ik weet niet wie ook zn slijm in de gaten houdt? Anyway...vorige week had ik veel slijm, rekbaar slijm. Alleen niet doorzichtig. Wel kleine stukjes doorzichtig zeg maar. Maar nu heb ik geen rekbaar slijm meer (al sinds 2 dagen) daarom dacht ik mn ei is vanzelf gesprongen ofzo...zal niet kunnen zo vroeg en ze zagen ook niets maar vind het zo raar.....

13. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Na 1.5 week reageer ik weer.
    Ik was op vakantie en heb heerlijk genoten van het zonnetje in Spanje.
    Ik ben helaas nog steeds niet ongesteld geworden na mijn laatste duphaston pil die ik had ingenomen op 13-04-2014 en ook niet zwanger. Ik ben sinds 01-03-2014 niet meer ongesteld geweest!
    Ik ga van de week een afspraak inplannen bij de gynaecoloog.

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @ina: wat vreemd!

@pip: niet leuk:(:( dikke knuffel

@chris: ik hou ook mijn slijm bij. Bij mij moet t echt helder zijn, anders is t vals alarm;)
    Zou kunnen dat ie zo vroeg al springt, gezien je vorige cyclus.. maar denk eigenlijk dat je eitje toch nog moet komen. Als er donderdag weer weinig is gebeurt, zou ik het wel ff voorleggen bij de gyn.

15. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik hou mn slijm niet echt in de gaten. Klopt toch niets van mn lijf. Heb wel rond pregnyl spuit glibberig slijm, dus klopt ook wel.

Had de nega test wel verwacht.het voelde vanaf het begin al niet goed. Maar vorige week maandag wel krampjes. Ga je toch denken dat het van innestellng is, en toch stiekem hoop krijgen. Dat ik naar iui 3 ga benauwd me echt. Daarna nog maar 3 en dan... iets wat ik denk ik echt niet durf.. of ze spuiten me helemaal plat tijdens de punctie...

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja had t al gezegd tegen gyn maar die zei dan moet ik vocht zien en dat zie ik niet. Dus tja zij weet meer dan ik denk ik dan maar. Hoop zo dat hij donderdag iig over de 14mm is dab gaat hij wel door! Nu twijfel ik wel hoe groot mn ei was maandag....vl zei dat de gyn zei 1cm maar ik zag toch echt op de meting 12.4mm ofzo....en ik let altijd op t scherm haha....
    Dank voor de reacties iig!

@DSM ik heb ook mn eerste acupunctuur staan!! Iig een gesprek! Op 13mei! Ze is nu helaas op vakantie dus ach voor deze ronde niet meer maar misschien als ik nog een ronde moet.
    Normaal blijf ik altijd wel positief en dacht altijd ja maar ik kan dan zwanger zijn etc...nu heb ik zoiets goh dat en dat in augustus en dan pas denk ik hmmm ik ga er gewoon vanuit dat ik dan niet zwanger ben...

@ina heel vreemd ff vragen aan je gyn indd!

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Gek toch, hoe we psychisch allemaal op elkaar gelijken. Hier geloof ik er ook niet meer in tot het tegendeel bewezen wordt en ondertussen doen we ons best maar.

Chriss; 13 mei is ook nog maar een goede 2 weken! Weer even iets nieuws blijft toch spannend eh.

Pip; toch een dikke knuffel, nogmaals!

Inayae; lekker, Spanje! Wel stom van je cyclus. Ben je er al uit waar je in behandeling gaat gaan?

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ina ik zou ook vlug een afspraak inplannen, al zo een eind niet meer ongesteld geweest phoe!
    ooh pip wat jammer voor je
    @ slijm, ik hou dit ook neit bij. vroeger wel geprobeerd hoor maar zag er soms maar weinig verschil in haha heb er dan maar mee gestopt
    @ pip ik begrijp je wel de iui nummer 3. ik had dit ook! ondertussen al nummer 5 gepasseerd. Tot ik voor kort hoorde dat de iui onbeperkt terugbetaald word (maar ze willen dit wegwerken). Het is de menopur die maar 6 keer terugbetaald word. Dit is natuurlijk hier in belgie, ik weet niet hoe dat zit bij jullie. hopelijk is het ook zo dat brengt dan toch al wat meer gerustelling vind ik.
    @ dsm idd we denken ongeveer allemaal hetzelfde. Ik ga deze ronde nog afwachten, als het niets is dan start menopur. maar als het na een keer of 2 niet gelukt is zou ik mss dan toch acupuntuur doen alleen mijn man overtuigen :)

19. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden!

Ina, was t leuk? Jaloers!!! Lekker weer zeker?
    Heb jij nog leuke spermadonoren gezien voor Chriss?
    Wat raar dat je maar niet ongesteld wordt trouwens. Hoeveel dagen hadden ze gezegd?

Chriss, ik hou mn slijm half bij. De eerste ronde merkte ik vanzelf op dat t glibberig en meer werd en ging toen kijken.
    Maar je ei is bijna op de 14mm grens! Ik heb trouwens 1 gyn die laatst bij 12 al de doorgroei grens trok. Dus dan komt t wel goed met dit ei :) ik blijf voor je duimen voor een goede timing.

Pip, wat benauwd je zo in t idee? En mag je helemaal niet verder met IUI na die 6 keer? Maar even serieus, het gaat gewoon een keer de hoofdprijs zijn bij jou! Als je een mooi ei hebt heb je net zo veel kans om elke maand (doorlopend) zwanger te worden als elke andere vrouw. Ik dacht 20% kans? Ik hou me daar iig nu nog aan vast. Het komt ooit goed :) (maar oh ja, zo ongeduldig!)

DSM, hoe gaat t nu met jou? Je zit in je wachtweken toch?

Xenia, hoe is t met jou?

Hier, de tijd lijkt sinds gisteren ineens heel traag te gaan. Zoooo sloom. Nog een week en dan de eerste FM. Ook begon vanochtend de zere borsten, maar zou dat nou nu al kunnen na 2 dagen clomid?

20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ik vind jullie lief!! Dat moest ik even kwijt!!
    Heerlijk om hier alles te kunnen vragen en delen etc! :)
    SMAK!

Deel Deze Pagina