Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    #3721 DSM, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt: 5 mei 2014
    FLORA; Dikke knuffel voor je!! Ik kan vanalles zeggen maar niets helptje nu beter te voelen. Wel ben ik blij voor je dat je echtgenoot je zo goed bergijpt, het herkend en je steunt. Toen ik erachter kwam dat mijn sz zwanger was snapte mijn man het echt niet dat ik het haar niet gunde. Nou ja, niet gunnen was wat hij zei... ik had het gewoon even moeilijk daar het ook pracktisch onmiddellijk raak was maar hij begreep het dus niet.

INAYAE; Maar waarom kan je dan niet naar een Belgische fertiliteitskliniek gaan waar alles gewoon vergoed wordt? (Puur uit nieuwsgierigheid hoor, niet slecht bedoeld!!)

CHRISS; Sterk van je hihi maar een half uurtje kan echt geen kwaad lijkt me. Misschien een alarm op je GSM instellen? Sewes FM; Veel succes! Hopelijk kan je toch alsnog gewoon aan de klus met een echt bevrijdingsei !!!

YM: sommige mensen zijn echt niet erg tactvol. Ik ken eentje wat der kind op intensieve zorgen lag en zij ging thuis biefstuk eten want dat had ze 9 maanden niet mogen eten... Kind lag voor zijn prille leven aan de beademing te vechten.
    Probeer er diagonaal over te lezen en in je achterhoofd te houden dat het voor hun pure onwetenheid is.
    Verder over het werk: Ik wordt idd voor de volle 100% doorbetaald, alleen betaal ik er wel meer belastingen op het jaar nadien. Enkel de laatste 3 maanden zijn borstvoedingsverlof en worden 'slechts' aan 60% uitbetaald. Klinkt allemaal duur en dat is het vast ook maar zolang men het niet afschaft en ik heb er recht op neem ik het graag met beide handen aan! (Ook al baalde ik als een stekker dan moest het nog zo dus kan er maar beter van genieten!)

2. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
  3. Inayae

Inayae Actief lid

29 nov 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Omdat de ziekenhuizen in Belgie je pas helpen als je een normale bmi hebt.
    Ik zit aan de hoge kant en wil snel worden geholpen. Ik heb mn best gedaan ivm dieet en ik raak meer kwijt in centimeters dan in kgs.
    En bij die Geertgen kliniek helpen ze je per direct ongeacht het probleem (dus in mij opzichte gewicht). Je mag alles vragen :D

4. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Allemaal? Lijkt me echt te gek voor woorden. Brussel,Leuven, Genk, Luik,...? Het gaat nl over heel wat geld natuurlijk.

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Floortje!! Hele hele hele dikke knuf!
    I know that feeling and it SUCKS!

6. Lalie

Lalie Lid

3 mei 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Jummymummy: ja de pijn is helemaal weg. Af en toe nog wat gezeur of een steekje. Denk toch en hoop toch dat het eisprong gerelateerd is. Het is eigenlijk plots beginnen afnemen zaterdagavond. In de dag had ik er wel veel last van. We hebben laatst vrijdagmiddag nog geklust dus ik hoop dat als het dan pas men ei was dat er nog genoeg zwemmers overleefden.. Nee ovulatietesten gebruik ik niet omdat ik pcos heb en die testen dus altijd een lijntje geven bij mij..

7. pippeke

pippeke Niet meer actief

oh jm ja dat zijn echt stomme mensen die dat typen!

chriss ikke is een apothekers assistente!!
    gonal ligt bij ons in de koelkast omdat het dan houdbaar is tot de exp datum. eenmaal uit de koelkast is deze nog 28 dagen houdbaar. zet de datum van openen dus op de verpakking. hoe lang lag hij al uit de koelkast toen je het merkte? als het een uurtje was zou ik het gerust in de koelkast terug leggen.

oh flora meiske... wat rot! fijn dat jullie bij elkaar kunnen uithuilen, dat jullie elkaar goed begrijpen en hetzelfde voelen. knuf meis!

8. pippeke

pippeke Niet meer actief

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Dankjewel lieve meiden! Zo fijn om hier meiden te vinden die snappen hoe je je voelt..
    Sm snapt onze dubbele gevoelens niet en vind dat we ons gevoel maar opzij moeten zetten voor sz. Toen ik uitlegde dat dat niet zo makkelijk is, werd ze bijna boos:(:( Echt ongelofelijk gewoon..

Verder is de ongi-hoofdpijn inmiddels gekomen, dus ik verwacht as weekend gewoon mn ongi. Hopelijk gaat de week een beetje snel voorbij, zodat we weer verder kunnen..

@ina: ik loop ook bij Geertgen, bij mij wordt gewoon alles vergoed.. Maar wellicht werkt het bij jullie anders in Belgie..

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ooow dat is handig!!! Hij lag 2 dagen eruit! Maar dus nog niet open maar dat maakt dan niet uit. Oke dan zijn de spuiten nu nog 26dagen houdbaar.
    Heb net een echo gehad en mn eitjes waren nog steeds 10mm. Mijn bms was wel 10mm maar de gyn zei dat dat kwam omdat die kleine eitjes alsnog progesteron afstoten om dat te laten groeien. Nu doorspuiten met 112.5 en donderdag terugkomen.. dit is toch om moe van te worden of niet dan. Zit donderdag al op dag 22!

11. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Chriss; beter op dag 22 dan niet meer eh!! Ik duim !!!

12. pippeke

pippeke Niet meer actief

Wel gek dat het bij jou nou zo ineens zo lang duurt...
    En nu nog 26 dagen ja.

Floor neeeee niet weer die hoofdpijn!

13. Lalie

Lalie Lid

3 mei 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Zit er nog iemand op dag 21? :) ik ben zover en hoop dat ik over 10 dagen een testje mag wagen als er zich niks komt aanmelden :)

14. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke pip thanks!!

En DSM je hebt gelijk hoor! Alleen als ik nu al 10x 112.5 heb gespoten en 5x 75eh waarom zou mn ei dan na deze 3x112.5eh wel opeens gaan groeien? Tja you never know...ik weet t. .

Vandaag iig weer begonnen met weight watchers. Er zit 13 kilo aan! Dat is niet normaal!! Dus hop ik wil er eerst 8 af dan zit ik weer onder de 80...

15. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hier ook terug op dieet, via app op mijn gsm voor kcal bij te houden.
    hier vandaag getest, maar negatief :(. had nochtans wel hoop met mijn borsten die gevoelig zijn. Ze hebben me vertelt dat je met utrogestan je maandstonden kunt verlaten. Ik dacht dat ik weer slimmer ging zijn met mijn lf van 16 dagen ipv 14 dagen. Hbe al een lange lf dus zal ik wel mijn maandstonden niet verlaten :p niet dus. hopelijk duurt het niet meer te lang dan vlug afspraak maken bij de gyn dat we door kunnen

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Sorry ben ff niet geweest. Dacht dat ik een abbo had maar denk ineens huh lijkt me sterk dat er al tijdje niks is gebeurt:(:(
    Maar hier zit nog steeds te wachten op ongi. Word beetje gefrustreerd van onderhand.

Praat me ff bij wat ik heb gemist

17. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb ondertussen beetje bijgelezen. Ga ook weer actief meedoen:D

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja heb ik ook wel eens Elhaba!
    Maar bagger dat je nog steeds niet ongi bent! Morgen even bellen???!!!

19. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Wat balen dat de tijd in tussentijd wat heeft stilgestaan bij jullie Elpaba. Hopelijk ben je snel ongi!

CHRISS; waarom worden meiden ineens toch zwanger, na 2,3,4 jaar? Is dezelfde vraag als waarom je ei toch zou groeien dus ik blijf duimen dat dit eigenwijze ei een eigenwijs kind oplevert :)

Hier; steken in mijn borsten!! Niet normaal, minimum een keer of 10 gehad vandaag en echt vennijnig. Dit is weer wat nieuw :) of het een betekenis heeft is natuurlijk nog een ander... Normaal gingen we een weekendje Franse Kust dit weekend maar aangezien ze continue (hevige) regen voorspellen heb ik het met de nodige tegenzin geannuleerd. 2 dagen in de regen gaan huppelen is ook niets, dus dan maar opschuiven naar een latere data.
    Aangezien ik dadelijk een geneeskundig onderzoek heb dan toch maar getest juist maar omowit natuurlijk. Tegen beter weten in had ik mss toch de hoop dat er op 9dpo wat te zien (miniscuul tuurlijntje wat nog niet op de foto ging of zo) was maar kan natuurlijk helemaal niet (troost ik mezelf nu haha)...

20. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: pff nog steeds geen ei:(:( wat rot zeg! En vreemd dat het nu weer ineens zo lang duurt!

@dsm: 9 dpo is ook nog erg vroeg! Dus kan echt nog alle kanten op:) succes bij het geneeskundig onderzoek!
    Als je zwanger bent en dus niet meer kan/mag werken, krijg je dan wel doorbetaald of een uitkering ofzo? Of moet je dan minder risicovol werk gaan doen?
    Wel goed dat ze dat doen, volgens mij bestaat er in NL zoiets niet.

@elphaba: welkom terug;) hihi. Balen dat je nog steeds niet ongi bent. Even naar de gyn bellen en een echo laten maken? Anders een provera-kuurtje.. Hopelijk kunnen jullie snel weer verder.

@hier: gister heel veel met ML gepraat, wat ontzettend fijn was. We zijn er samen uitgekomen dat we eigenlijk wel eerder willen starten met ivf.. We hebben zo weinig vertrouwen in IUI en denken dat het mis gaat bij de bevruchting. We willen een gesprek aanvragen met de gyn en onze twijfels bespreken.
    Het liefst zouden we nog 1x IUI doen, dan een maand pauze (vanwege vakantie naar Bali) en daarna starten met ivf. Dat zou ergens in juli zijn. Geen idee of de arts daar in mee wil gaan, maar we gaan het gewoon bespreken. Dan weten we ook meteen waar we aan toe zijn.

Deel Deze Pagina