Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Flora; I know... Maar dan was het idem verhaal als 3 jaar geleden op 27 mei! Het was mooi geweest. Maar ik besef wel dat het 2 kanten opkan. Gk ond weer top. Als ik zwanger ben moet ik onmiddellijk stoppen met behoud van loon gedurende hele periode. Enkel de laatste 3 maanden vallen onder borstvoedingsverlof en zijn 60%. Is idd leuk en bestaat niet in Ndl. Langs de andere kant ook erg duur maar we zouden het toch allemaal doen, niet??

Bali?!? Wauw!!! Zo jaloers!!! Fijn dat jullie samen weten wat jullie willen en hopelijk volgt de gyn ook!

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Goed dat jullie er samen over gehad hebben flora. Hoop dat je gyn er ook in mee gaat:) en wow Bali. Lijkt me ook gaaf.

Chriss balen dat je nog geen ei hebt:(

Hier wacht nog even met bellen. Het kan zes weken duren voor he ongi komt. En ligt aan vanaf wanneer ik moet tellen. Eerst verloor ik alleen bruin en als vanaf helderrood moet rekenen zit ik pas vandaag op mijn normale cycluslengte. Dus wacht toch nog even. Dan zou volgende week 6 wk zijn

3. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb ook geen toegang

5. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat kletsen jullie veel! Ik zit nu in dewachtkamer, moest rennen op t laatste moment.

Flora, fijn dat je goed hebt kunnen praten met je man. Het is balen dat je sm en sz je reactie niet snappen. Maar je kan er tenminste met iemand over praten.

Ik had gister mijn eerste onlogische emo moment, ik denk door alle hormonen. Ik hoorde het liedje "take your time girl" (dat liedje op de echo hartslag) en ik werd me daar waterig. Had ik nog nooit zo erg bij dat liedje gehad. Was meer omdat ik mezelf identificeerde met de zwangere trouwens. Niet met de gedachte dat t mij niet lukte ofzo.

Oh ik moet naar binnen. Zal zo de rest reageren

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb dat soms ook bij dat liedje. Vooral na mijn mk kan ik niet zo goed meer horen.

Ik had toen toch verteld over die vriendin die zo raar reageerde toen ik zwanger was? Ze zei toen ja kan nog vanalles gebeuren ipv echt een gemeende gefeliciteerd en was het gepland. Nou nu stuurde ze van weekend een app. Haar zusje is zwanger. Dit wist ik al toen ik zelf nog zwanger was. Ze was week verder, dat ze een nichtje krijgt. Daarna vraagt xe hoe het gaat en of ik al bekomen ben van mijn tegenslag:$:$:$

7. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naja zeg. Ik snap best dat mensen soms niet echt snappen hoe sommige berichten binnen kunnen komen, maar dit is echt LOMP gewoon! Jemig, daar had ze echt wel even over na kunnen denken!

Ik heb mijn ei al gehad!!!! :$ Dus toch! De gyn had dr kin op dr knieen hangen hahaha, en ik zei eerst nog "wat een misvormd ei!" Zegt ze: "das geen ei, das bloed van de eisprong!!!:$" whahahhaa.
    Was mn intuïtie toch goed. Dus nu vrijdag bloed prikken om te kijken wanneer hij geweest is ongeveer.
    Gelukkig was het er wel maar 1tje. Het rare was dat hij links zat terwijl ik de hele tijd rechts buikpijn heb gehad. En we hebben vanaf dag 7 om de dag geklust, dus dat moet goed zitten dan.
    Ik ben er nog steeds van ondersteboven hihi. Volgende ronde (als deze niet lukt) gaan we veeeeel eerder de FMs plannen. Lol.

8. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend jm. Nu op het wachtbankje.

9. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik sta nog steeds te stuiteren :D hahaha. Ik denk dat ik wacht tot 18 mei met testen... Of voor de zekerheid toch 20mei? Op 20 mei zit ik toch zeker weten voorbij mn nod. Wat denken jullie?

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik ben zelf altijd van langer wachten. Liever ongi dan negatieve test.

11. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmmm ja, ik weet t nig niet hoor. Meestal ben ik een vroege tester omdat ik me niet in kan houden. Ik wacht wel op wat de gyn van mn progesteron level zegt volgende week.

12. bella5

bella5 Lid

2 mei 2014
    40
    15
    8
    Vrouw
    Hai iedereen,
    Ik ben al ruim 2 jaar bezig, maar het lukte maar niet, daarna ben ik door verwezen naar de gyn, de eerste nam me niet serieus, waardoor ik dus naar een andere ben overgestapt. de rede daarvoor was omdat ze me vrij jong vind, ik ben inmiddels 23 Ik heb geen idee wat de rede kan zijn en de dokter heeft me nooit een duidelijke verklaring gegeven waarom ik zo een lange overdreven cyclus had, mijn 1e menstruatie kreeg ik op mijn 12e, 1e jaar ging alles normaal en daarna begon het lange cyclussen te worden ik weet zelf niet hoelang, lange en hevige, nu ik probeer zwanger te raken, krijg ik helemaal geen cyclus.. de gyn heeft me ook niet duidelijk gemaakt of ik PCOS heb, soms heb ik het gevoel dat ik nooit moeder zal worden. Aan de pil ben ik nooit begonnen, om mijn menstruatie te regelen, op 1 of andere reden dacht ik dat het vanzelf wel over zou gaan, wat natuurlijk volkomen onzin is. dit is nu me 2e ronde clomid 2 juni moet ik bloed prikken en 6 juni moet ik weer naar de gyn, ze heeft me alleen duidelijk gemaakt, dat het situatie waar ik in zit "anders" is en als ik na mijn 3e ronde clomid nog geen eisprong zal hebben, dan ga ik over met spuiten. Aan de andere kant vind ik het allemaal heel erg eng, maar voor wat moois moet je wat over hebben.

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Elhaba wat een raar mens!!!

YM wat een grap!! Haha! Zo zie je altijd moet je klussen!!!
    Ik heb dat ook gedacht bij mij dat ik al een eisprong had gehad! Ze zag ook bloed zitten van gesprongen ei maar ja dat was op dag 9. Had wel ook echt slijm gehad! Maar gyn zei van vorige eisprong helaas....

Grappig hoe verdeeld t hier is! De ene helft zegt ik wacht liever op ongi en de ander die test liever...ik ben zo iemand die een kleine blaas heeft dus om t uur moet plassen. Dan zal ik dus telkens gaan kijken of ik al rood zie...nee dat is niet goed haha. Ik test gewoon op 12 dpo...al moet ik dus nog eerst mn ei hebben! ;) Goooooo ei!!

DSM jij kan echt te vroeg zijn met testen hoor! Even wachten nog!!
    Floor nog niets toch? ? Hoofdpijn nog steeds??

14. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Bella,

Heb je al een keer een eisprong gehad met clomid? Welke dosering slik je nu? En heb je serieus nog steeds geen idee wat de reden is van je rare cyclussen? Ik zou dat toch eens vragen namelijk.

Welk forumdeel is t dan van die link? En hoe krijg ik daarvoor toegang?

Chriss, ah jammer dat t van de vrodige keer was. Kunnen ze dat zien aan het bloed hoe oud t is? Want bij mij zei de gyn dat ze niet kon zien of t nu vandaag was gesprongen of al 4 dagen geleden. T was echt een raar wiebelvormpje en helemaal niet zo groot meer. Ze heeft hm niet gemeten, maar hij was lang niet zo groot als een volgroeide follikel. Het leek wel alsof de wanden van de follikel waren ineengeklapt.

Ja gelukkig hebben we geklust! Want eigenlijk wilden ze bij ronde 1 dat we pas gingen klussen zodra zíj groen licht gaven. Maar ja, de vorige keer zou dat te laat zijn geweest omdat hij vlak na de laatste FM bij 20mm direct sprong. Ik kon pas 10 uur later klussen, dus gelukkig hadden we het daarvoor toen wel gewoon gedaan.
    Als ik nu weer had gewacht tot we zeker wisten dat t er maar 1 was hadden we hem dus mooi gemist! Nu zei de assistente ook dat we er wel voor moesten gaan en gelukkig hebben we dat ook gedaan.
    Ik tast alleen nog in t duister wanneer mn ei was, ik zal zo FF met mn symptomen erbij pakken.
    Brb

15. Lalie

Lalie Lid

3 mei 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Hier gevoelige tepels sinds gisteren en vandaag steken en plofjes in mijn baarmoeder. Geen idee wat ik er mij moet bij voorstellen? Zit normaal 5 ofwel max 3 dpo.

16. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cd3-7 clomid100
    Cd7 zwaar positieve ovulatietest, vruchtbaar slijm en hoge bmm. Rechter lies zeer, drukkend. Savonds eenpaar steekjes links
    Cd8 geen positieve ovulatietest meer (wel "pcos-donker"), minder slijm
    Cd9 slijm etc niet getest. Vriend zegt dat bmm lager hangt. Rechter lies drukkend gevoel
    Cd10 rechter lies pijnlijk.
    Cd11 vandaag nemen de opvliegers eindelijk af!!
    Cd12 echo->ei al gesprongen. Zat links

Rechter lies doet trouwens nog steeds zeer, volgens de gyn kan dat door t vocht komen. Maar aan die kant zat dus niks!
    De opvliegers zijn heel erg aanwezig geweest tot CD10. Daarna waren ze ineens over.
    We hebben geklust op cd7/9/11, dus dat móet goed zitten.

Aan de hand van deze gegevens, wanneer denken jullie dat mn ei is gesprongen? Ze kon nog wel wat follikelvocht bij de eileider zien, maar dat schijnt nog dagen te kunnen blijven zitten.

Links heeft bij mij nog geen ei gezeten trouwens. En de vorige ronde had ik helemaal geen ei. Dus dit kanniet van de vorige ronde zijn!

17. Jummymummy

Jummymummy Bekend lid

2 jul 2013
    511
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohhh spannend! Je zit nog errug vroeg, maar misschien toch al een innesteling of wat hormonen? Je bent natuurlijk ook hyperallert op vanalles, maar hopelijk betekend het iets!

18. bella5

bella5 Lid

2 mei 2014
    40
    15
    8
    Vrouw
    Hai Jummymummy, ik heb echt geen idee hoe het komt, toen ik het na vroeg kreeg ik te horen, dat ze het Zelf ook niet weet en dat me hormonen op hol zijn geslagen, ik ben nu bezig met mijn 2e ronde clomid en ik heb geen eisprong gehad bij de 1e

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoeveel Mg slik je? Beetje vreemd. De gyn zou moeten weten en anders toch onderzoeken. Of ben ik gek:(:(

20. Lalie

Lalie Lid

3 mei 2014
    17
    0
    0
    NULL
    Belgie
    Denk ook nog wel vroeg maar het zijn allesinds toch hormonen die me de gevoeligheid bezorgen :p is nu al twee dagen zo. Denk wel eerder aan progesteron.. Wil het dan zeggen dat mijn ei allesinds bevrucht is maar nog niet ingenesteld? Want een niet bevrucht ei is toch na 24 uur dood dus vraag me af of het lichaam ook bij een dood ei nog progesteron aanmaakt.. Lijkt me sterk maar heb er geen idee van haha.

Deel Deze Pagina