Ja veel meer nieuws van pis testjes!! Ik duim voor iedereen. Zit nu in de wachtkamer. Was eerst even naar de wc en weet nu zekker dat het mijn menstruatie is. Bah! Een eicel krijgt zo niet eens de kans. Ik wil dat clomid spul echt niet meer. Mijn cyclus raakt daar meer van ontregelt dan het al was. Dit is ookk niet wat. Dan maar 3 maanden wachten op een ei. Ook heel frustrerend, maar beter dan om de 3 wekken ongi te zijn. Dat is helemaal niet wat.
Nee das ook niet leuk nee! Wat een gedoe bij jou! Knuf! Gefeliciteerd muntje!!! Hier net terug van gyn. Ik zag zelf al dat ik het had, pcos. Over 4 weken intake fer.kliniek. Zaad word ook onderzocht.
O ik baal zo, moet er gewoon van huilen. Waarom nou zo'n pech om een kindje te krijgen. Zie er naar uit dat ik inderdaad ongesteld ben geworden. Maar dat is niet goed. Hormonaal gaat daar dus iets niet goed. Ik heb bloed laten prikken en ze belt me morgenmiddag met de uitslag. Nu hopen dat die inderdaad een ongi aangeeft, want anders moet ik weer naar de huisarts. Daar een uistrijkje laten maken. 2 wekken wachten op de uitslag. En als mijn baarmoeder mond geirriteerde cellen heeft, moeten die dichtgebrand worden. Ik ben zwaar in ppaniek nu.
@muntje: wouw, kan niet missen Gefeliciteerd meid! @love: pfff wat een ellende zeg Hopelijk valt het toch nog mee.. Maar wat gek zeg, dat je zomaar ongi word zonder dat je eitje is gesprongen Of hij is gesprongen en hebt wel een heeeele korte lf Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!!
Weer mijn tekst weg...grr Love2beamom wat frustrerend! En van al dat wachten word je ook niet beter he! Kop op hoor,!
Oh love2beamom...wat kan een lijf toch raar in elkaar zitten. Maar je gevoel zat toch goed dat t dus niet klopte. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt. En dit is dan even ( weer) een tegenslag, maar keep your head up and your heart strong!
Dankje meiden voor de positieve woorden. Doet me goed. Ze denken wel dat het ei gesprongen is, maar die heeft helemaal geen kans gehad. Die kwam meteen in de bloederige massa dat naar buiten gaat. Dus bevrucht of niet, innestelen kkan dan al niet eens. Ben zo verdrietig. Heb vriendlief net gebeld en die komt naar huis. De schat. Pfff, wat balen zeg. Ik voelde gewoon dat het niet goed zat. Bah. En dan morgen wachten op het telefoontje. Hopelijk kkan ze me meer vertellen over hoe nu verder, maar ik denk dat ik daarvoor weer een afspraak moet plannen. We zullen het zien.
Oh love2beamom.....ik snap dat je er even helemaal door heen zit. Ik hoop voor je dat er snel duidelijkheid is en dat je met de juiste behandeling snel zwanger zal worden.
pfff balen l2b, wat kan je lijf toch rare dingen uithalen he! Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid en is het een ongi en niet iets anders! *knuffel*
love2beamom.. Jeetje wat een rotnieuws. ! muntje.. ziet er goed uit! .. hier .. pff overmorgen bloed laten prikken. nog 9 nachtjes voor ik mag testen
@love2be.. Wat vervelend allemaal voor je zeg hoop dat de uitslag goed is meid en dat je volgende ronde beter zal zijn! @Majtje.. Welkom hier (helaas)! Maar wel gezellig en leuk dat je je ervaringen komt delen hier! @Billie.. Denk toch dat je nog even moet doortesten.. Mijn testjes doen ook een beetje raar, maar ik temperatuur er wel bij dus kan achteraf zien of ik wel een ei heb gehad. Maar met jouw werktijden word dat inderdaad lastig! Gewoon door blijven klussen, dat is t belangrijkst uiteindelijk toch @Fionaaa.. Balen dat ze niet gegroeid waren.. Bij mij ook niet hebben we luie eitjes ofzo? Hoop dat de Clomid boost bij jou zal helpen!! Geen idee of mijn gyn dat ook zou doen.. Ik wacht het wel af. @Muntje.. Jaaaa super test!! Gefeliciteerd hoor! @anoniempje.. Succes op het wachtbankje!! Ik heb helemaal geen bijwerking van Clomid gehad.. Maarja tot nuntoe heeft het ook nog niet echt gedaan wat het zou moeten doen. Ik had vorige wk donderdag 2 eitjes van 10mm en gisteren nog maar 1 eitje van nog steeds 10mm. Dat was dus wel even balen! M'n ovutestjes liepen wel op van zaterdag t/m maandag, maar vandaag weer wat lichter. Mijn bms was gelukkig wel al prima. Morgenmiddag weer een fm en dan hoop ik (op dag 17) toch wel een groter eitje te zien!! Anders zal de cyclus misschien wel afgebroken worden en ga ik over naar Clomid100. Hoop het niet! Jullie horen het morgen
jeetje love2be, dat is best spannend zo, hopelijk hoef je niet naar de huisarts en mag je gewoon weer een nieuwe cyclus beginnen. hey cupcake, zitten we in het zelfde schuitje (helaas) hopelijk is er morgen wel een groter eitje te zien. wel vaag dat je ovu testen wel opliepen en nu weer af. en hoe ging het testen vandaag billie? en annoniem succes met wachten hopelijk komen er bij jou ook zulke mooie testen als bij muntje! en pippeke balen dat het de uitslag was. spannend dat je daar over 4weken heen moet.
Wat vervelend cupcake dat je die uitslag hebt gehad na je fm! En hoe kan een blaasje van 10 mm nu opeens weg zijn?? dat is toch gek? Wat zeiden ze daarvan in het ziekenhuis?? Maar wie weet wat ze morgen zien! Spannend Anoniempje! Wie weet ben jij wel nummer 2 op de zwangere lijst! en ik heb besloten even te stoppen met de ovu testen. Ten eerste denk ik er steeds veel te laat aan! haha..en dan heb ik bijv. net geplast! En daarbij..ze zijn nu alleen maar super wit. Waar eerst nog een licht tweede streepje te zien was is nu echt niets meer. Terwijl ik de eerder beschreven pijn/last in mijn buik toch echt herken van de vorige ronde (het is wel iets minder, maar toch) en ik het idee heb dat mijn ei nog niet gesprongen is, maar 1 deze dagen wel gaat springen (hoop ik) Dus we klussen lekker elke dag of om de dag..net waar we zin in hebben en we zien het wel even. 10 juni mijn NOD, dus dat is ook al snel! Dan weten we hopelijk meer!
@cupcake he wat gek? waar is dat eitje gebelevn dan? En die andere is ook niet doorgegroeid? Dat is wel balen zeg. Zo'n fm geeft veel zekerheid maar ook heel veel onzekerheid Hoe laat heb je vandaag de meting? Al gehad inmiddels? @billie spannend zeg. Maar dus geen zekerheid of je al wel of neit een ei hebt gehad?? 10 juni is inderdaad al bes snel. Hopelijk een mooie test! @anoniempje Is het bloedprikken om te kijken of je ei is geweest?? Hier nog steeds in afwacting van het telefoontje met de uitslag van de bloedtest van gisteren.
Ja, ik zal het toch eens vragen waar zo'n eitje dan ineens kan zijn.. hoop dat ze hem gewoon over het hoofd hebben gezien! ben om 15:40 aan de beurt! duimen jullie mee?
Oeh...tis bijna 15.40!! *duim, duim * Heb jij al nieuws Love? Ik weet dus inderdaad niet zeker of ik mijn ei heb gehad. Dus deze week maken we het extra gezellig samen!
Succes zometeen cupcake. Net gebeld. Mijn hormoongehaltte is zo laag, dat ik morgen al moet komen voor een echo en daarna prikles om hormonen te gaan spuiten. Vind het helemaal niks. Maar ja je moet er wat voor overhebben. Ik schrik wel van deze snelle stap ineens. Word er een beeyje door overvallen.