Goedemorgen iedereen, Als ik heel eerlijk moet zijn, wist ik zelf niet dat ik 2 tergelijke tijd mag innemen! dat had de gyn me helemaal niet verteld! ik vroeg haar of ik 1 in de ochtend en 1 in de avond moet innemen toen zei ze dat het goed was, daarnaast neem ik de primolut ook zo in.. kan je die dan ook 2 tergelijke tijd innemen? ik ben nu bezig met mijn 2e ronde ik heb in de eerste ronde geen eisprong gehad, vandaar dat ze me in de 2e ronde het dubbele heeft gegeven wat dus (100mg) is. wat ik dankzij jullie dus door heb, stom he :S
Ik bedoelde dat we allemaal tegelijkertijd een beeb krijgen en hier in het groepje een 8ling kwam, niet 8 kinderen met slechts 1 vrouw haha
Haha dat dacht ik al dsm Dat zou wel tof zijn, gewoon hoppa allemaal in dezelfde ronde zwanger als dat eens zou kunnen..
Nou, áls je nou een 8ling krijgt wil je vast wel met ons delen toch Toch jammer van dat topic. Waar ging t nou over? Ben ondertussen wel errug benieuwd namelijk. *Go Chriss! Go eitje!! Go Chriss* Ik heb net de gyn gesproken en die vertelde dat cd7 het aller aller vroegste is dat de eisprong er kan zijn. Dus das echt heel vroeg, maar t kan dus wel Mijn kat heeft een chocolade fetisj. Al weken vind ik zo nu en dan paaseitjes met gaatjes erin. En af en toe betrap ik haar op voetballen met een paasei. Nu mag dat natuurlijk niet, want das hartstikke ongezond. Dus ik heb al weken ruzie met haar als ik die eieren afpak en wegleg. Nu had mijn vriend gister chocoladerozijnen zitten eten. Gaat ze daar ook op af! Na 4 pogingen om haar weg te houden van de verpakking heb ik t hele zooitje maar in de kast gelegd. Waarna ze een half uurtje later vrolijk op mijn schoot springt met een paasei in dr bekkie OMG Die ze, nu ik dit schrijf, ter plekke uit de vuilniszak probeert te vissen.
En precies toen ik op verzenden drukte kwam mevrouw al vrolijk spinnend aangehuppeld met een nieuw paaseitje. Ik heb ze nu maar achter slot en grendel gelegd... Mijn kat is al net zo bezeten van eieren als ik!
Hahahahaha YM! Spannend floor maar vind het wel een grote beslissing! Eenmaal naar IVF ga je niet meer terug en dan heb je maar 3 pogingen. Vind het zo een laatste strohalm gevoel?? Maar ja je gevoel moet je volgen denk ik dan maar!! DSM top idee allemaal tegelijk zwanger!!
@chris: dat gevoel dat ik eerst ook heel erg. Maar heb ook geen vertrouwen meer in 'zelf bevruchting'. We willen het ook eerst ff allemaal goed bespreken met de arts. Hij zei dat we na 6 iui behandelingen sowieso door naar ivf 'moeten'. Ik merk dat ik er steeds meer 'klaar' voor ben en dat ik het op deze manier al een soort van heb opgegeven (wellicht onterecht). 30 mei had ik al een telefonische controle afspraak met de internist staan. Ik moet dan altijd een paar dagen van te voren bloedprikken en dan krijg ik telefonisch de uitslag. Vandaag even gebeld of ik gewoon langs mocht komen, ipv telefonisch. Ik wil ook met de internist bespreken of zij nog wat voor ons kan betekenen. Wellicht wat meer onderzoeken naar mijn immuunsysteem. Ik heb zo het gevoel, dat daar iets niet helemaal goed zit. Gelukkig was het geen probleem. Ik mag 30 mei om 9u langskomen @jm: hahaha zo baasje, zo kat misschien probeert ze je wel te steunen met jou eierenjacht
Het gaat hier ineens heel snel stelletje kletskouzen! Kan het niet zo goed bijhouden nu. Maar hier moet ik wel heel erg om lachen hoor! Ik zie het zo voor me!
Ja je moet toch wat te doen hebben tijdens het wachten Joh, ik had helemaal gemist dat je over IVF ging praten Flora. Lijkt me erg spannend. Mag je na je IVF pogingen nog ICSI trouwens?
Als er bij ivf geen bevruchtingen optreden of de man echt heel slecht zaad heeft, dan kom je in aanmerking voor icsi. De procedures zijn eigenlijk precies hetzelfde, alleen de manier van bevruchten is anders. Voor beide samen geldt 3 pogingen. Idd een druk geklets ineens gezellig!
Dames, jullie krijgen zometeen een uitnodiging voor een club. Willen jullie die accepteren en daar een kijkje komen nemen?
Spannend floor! Wat is t voor club? Zwangerschapsclub??? Want dan komen we wel ff kijken Vanmiddag echo.......spannend!! Duim duim duim! Pas om 16.10 dus dat is wel jammer!
Hier momenteel op 9-10dpo en heb soort menstruatiepijn links in men onderbuik :/ ik verwacht ze pas op 14dpo.. Zit nu op cyclusdag 27 (heb cyclussen van normaal 31 dagen met clomid) iemand die dit herkend?
ja! ik ben er ook . hier vandaag terug naar de gyn geweest en alle sis in orde. vrijdag moet ik al terug gaan. Ze hebben een bloedafname gedaan om mijn hormonen te controleren en dat was allemaal goed, nu moet ik blijven op 1/2 ampulle menopur. Had eens nagevraagd of we niet gewoon mogen proberen met betrekking in plaats van met inseminatie omdat we ons goed geloof kwijt zijn in inseminatie en natuurlijk de kostprijs. We mogen dit doen, maar dan zou we nu 2x mogen met betrekking en dan moeten we nog 2x proberen met inseminatie minimum als het niet lukt. Als we nu van de eerste keer met inseminatie doen, probeer ze maar een keer of 3 en mogen we dan al door naar ivf. Dus ja dan maar van de eerste keer met inseminatie. Iedere maand langer wachten is een maand teveel naar mijn gevoel momenteel. Vrijdag mogen we dan al terug op controle. hoe is het anders hier?