Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Een ivoorwitte jurk, strapless met uitlopende rok en een sleepje. Heel simpel, geen versieringen erop ofzo. Mijn motto is altijd less is more. Ik heb wel een sluiertje..

Hm, dit moet ik onthouden. Ik heb 17 juni een afspraak staan bij de gyn, misschien dat ik dit zelf kan voorstellen. Wordt Tamoxifen bij jullie in het ziekenhuis veel gebruikt of is dit een probeersel?

2. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Waarom teleurgesteld.. Je hebt dan alleen maar meer kans op meerlingen. Of wil je dat juist graag. Hier houden ze juist in de gaten dat er niet meer eitjes groeien dan 1. En daar ben ik eigenlijk wel blij van.

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @Flora01 en love2bemome: mijn situatie ligt een beetje anders dan de meeste in dit clubje.

Mijn man en ik hebben alle onderzoeken gehad en die waren allemaal goed. Er is dus geen reden voor ons waarom het niet zou lukken. Ik heb van mezelf gewoon een normale cyclus met een eisprong. Ik ben met clomid begonnen omdat dit de kwaliteit van mijn eitje kan vergroten en dat mijn kansen groter zijn met 2 rijpende eitjes dan met 1. We gaan dus speciaal elke maand voor 2 eitjes. Het is dan dus voor mij ook een teleurstelling als dit niet lukt.

Wij weten trouwens van de (geringe) kans op een tweeling en vinden het niet erg als het een tweeling zou worden.

Ik heb inmiddels wel bedacht dat het ik het aankomende maand gewoon nog ga proberen met 50 mg. Ik heb nu pas 1 maand maar 1 eitje, dus misschien was het toeval. Als ik volgende maand ook weer 1 eitje heb, dan ga ik die maand daarop wel aan de 100 mg. Ik heb inderdaad ook geen zin in kans op nog meer cystes.

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Jeetje, Molly, dat wist ik niet! Dan kan ik wel begrijpen dat je iedere maand voor twee eitjes wilt gaan.. Waarom zijn ze bij jullie nog niet begonnen met IUI dan?

5. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    omdat het zaad ook goed is. En op deze manier is er meer kans dan met iui. Ik heb nog ongeveer 2 maanden clomid en dan moet ik of gaan spuiten of beginnen met de iui. Dat gaan we dan nog bespreken.

6. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @molly
    dat iwst ik niet. Ik dat geval heel begrijpelijk.
    Ik duim mee voor 2 mooie eitjes!

7. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Lovetobe: Hoe wil het spuiten lukken? Is het echt zo vreselijk als ik denk dat het is of vind je het wel meevallen??
    Ik hoop zo voor je dat dit gewoon gaat lukken en je snel zwanger bent!

8. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Nou het leek mij ook heel vreselijk, maar dat valt wel mee. Het scheelt denk ik ook wel of je naalden vervelend vind of niet. Ik vind het niet zo heel vervelend. Maar als je dit maanden moet wordt je het wel zat hoor. Dus hopelijk snel een zwangerschap hier:$.
    Het moet wel elke avond rond dezelfde tijd gebeuren, dus daar moet je dan wel aan denken, ook als je de deur uit gaat.
    We zullen het zien.

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @molly: ah zo, ik snap m :) maar idd slim om nog een ronde 50mg te proberen en dan weer verder te kijken!

@love: spuiten lijkt me maar nix :) hopelijk levert t gauw een mooi eitje op!

@aster: ik had ook een vrij eenvoudige jurk. Ook ivoor, A-lijn, strapless en een sleepje, op het lijfje wel wat bewerking met kristallen en pareltjes. Elke dag kijk ik er nog ff naar :)
    Heb een foto van inet gevonden :) alleen de bewerking is er niet zo goed op te zien.
    Wel een foto showen hoor na de bruiloft. Hihi.

@vakantie: vannacht om 1u vertrekken we! Dus ik ben 1,5 week niet aanwezig! Hihi. Heb er zin in!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      5
  10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh en die Tamoxifen die ik nu slik, is een gewoon voorgeschreven middel zeg maar. Geen probeersel. Dat word vaker voorgeschreven als je wel goed op clomid reageerd qua follikelgroei enzo, maar te veel last hebt van bijwerkingen. Vooral lichtflitsen en slecht zien, omdat dat blijvende schade aan je ogen kan aanrichten. Dus vandaar dat ik toen meteen over moest.
    Verder is de werking precies hetzelfde als clomid, beide een anti-oestrogeen.

11. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijne vakantie Flora!!

12. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Heb een drukke week gehad dus wel alles gelezen maar geen tijd gehad om te reageren.
    Wel weer veel gebeurt de laatste dagen bij iedereen. Ik zal weer wat vaker proberen te reageren :)

13. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Ik heb een miskraam gehad.. echo gehad , volgende week weer een echo.. en afwachten...

14. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Muntje!! Nee...wat vervelend!! Pfff..wat rot zeg. Heel veel sterkte de komende tijd.

15. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    oo muntje wat is dat erg zeg! heel veel sterkte

16. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    ik heb vanmorgen weer een fm gehad, nu wel positief, ik heb 2 grote eitjes. aan beide kanten 1 de ene van 20,3 mm en de andere iets kleiner.
    nu krijg ik zo een pregnil prik om ze te laten springen.
    iemand daar ervaring mee?
    maar ben wel echt blij ik had het niet meer verwacht eigelijk, ik voel wel van alles maar dat had ik eerder ook al en toen zat er niets.
    dus nu flink aan de klus :)

en cupcake hoe was het bij jou fm?

en aster het word nu echt aftellen he! 11 dagen, de kans op mooi weer jullie grote dag word ook steeds groter, eindelijk probeert de lente door te komen :)

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @Muntje: neeeeee... wat erg!! Heel veel sterkte!

@fionaa: wat mooi zeg! Succes met klussen

18. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Muntje: Nee, wat erg! Heel sterkte en een dikke knuffel voor jou..

@Fiona: Wauw! Mooie eitjes dus! Goed klussen dan nu..
    Ja, 11 dagen. Ik begin zenuwachtig te worden, haha!

@Flora: Mooie jurk!! Ik kan zo'n model alleen niet aan, haha! Te brede heupen, verder wel mooi slank! Veel plezier op vakantie!

@Cupcake: Ik ben ook benieuwd hoe je fm is geweest!

@Hier: Gisteren een nieuw onderwerp geopend in Zwanger worden. Ik trek het namelijk echt even niet meer. Weer een zwangere in mijn omgeving. Vandaag de ha gebeld en ik kan woensdag langskomen. Ik wil graag met een professional praten, want ik kan de laatste weken alleen nog maar huilen.

19. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Aahhhh neee.. Meid wat ROT zeg!! Pfff.. Veel sterkte de komende tijd :(

20. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Vanmorgen naar de gyn met de verwachting dat ik naar huis zou gaan met een receptje primolut en Clomid.. Maarrrrrrr.....
    Er bleek nu rechts een eitje te zitten van 11,4mm!! Wat er links zat was allemaal verdwenen, maar nu zit er een mooie rechts
    De Clomid lijkt toch wel wat te doen, alleen iets aan de late kant. De grens ligt bij een cyclus van 35dagen en daar zou ik al overheen zitten. Toch wachten we dit natuurlijk even af, woensdag weer terug om te zien of hij doorgroeit! Dan misschien alsnog een eisprong.. Word m'n lange wachten toch beloond

Volgende ronde ga ik zowiso wel over op de hogere dosis Clomid, om de cyclus te verkorten.

Maar ik ben hier al heel blij mee.. Tegen m'n verwachting in!

Deel Deze Pagina