Oh, jeetje! Dat is dan toch weer een verrassing! Hopelijk groeit ie door en krijg je toch nog een mooie eisprong!
@muntje o nee wat balen meid!! heel veel sterkte met het een plekje geven @fiona ik moet het deze maand ook spuiten als er een eitje te zien is.
Wat fijn dat sommige meiden toch fijn nieuws hebben gekregen over aanwezige eitjes! En Aster..goed dat je aan de bel trekt. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Sinds wij de kinderwens hebben al 30 mensen in de omgeving die het leuke nieuws konden vertellen. Sommige zijn nu zwanger van de 2e. En heb zelfs een periode gehad dat ik in bed bleef liggen, niet at en maar vond dat de wereld maar verder moest draaien zonder mij! Nu gaat dat al beter, maar het is zo zwaar om in deze situatie te zitten en je zo machteloos te voelen. Maar probeer ook te genieten van straks je mooie bruiloft en daarna moet je weer verder. Met hopelijk goede hulp! Sterkte hoor...*knuffel*
Wat fijn cupcake hopelijk groeit je eitje mooi door Wat naar aster, zal het niet ook bijwerking zijn de de med. Ik heb ook de laatste dagen dat ik mij weer heel emo voel, gisteren ook zitten huilen om niets en zit nu nog hoog. Maar geen idee waarom. Wel weer lief kreeg vandaag van een collega zo maar en knuffel, ze zag dat ik het nodig had Weer een zwangere om je heen is echt lastig he, hopelijk is het voor ons in een niet te lange tijd ook weg gelegt. Maar blijft moeilijk, zeker als je hoort oe makkelijk het bij sommige gaat. En wat wij er voor moeten doen. Ik hoop dat je een fijne ha hebt die goed kan luisteren naar jou. Sterkte en ook ff een hug voor jou
@aster o meid toch. En ik ken het gevoel helemaal. Het is zwaar om te zien dat mensen voor je gevoel aan de lopende band zwanger worden. En dan ook nog verhalen als: o je ben 1 keer de pil vergeten en ik ben zwanger. Grrr, hoe oneerlijk ook. Ik hoop dat het praten met iemand je wat meer rust kan geven. Echt goed van je dat je zo aan de bel trekt. Dat is echt een stap waar ik respect voor heb. Super goed van je. Weet niet wie het zei maar de dagen in bed liggen actie ken ik. Hier heel af en toe ook nog last van. Soms zit er weer een dag tussen dat ik het echt even niet meer trek. Pfff het is echt wel zwaar hoor. Trouwens de hormonen die we allemaal moeten slikken en spuiten kunnen ook heel veel stemmingswisselingen geven he dames. Dat kan namelijk ook een oorzaak zijn. Wellicht goed dat ook even aan te geven bij je behandelende arts.
muntje.. wat een rotnieuws! veel sterkte Voelt een beetje dubbel nu ik dit lees, maar ik kan vertellen dat ik zwanger ben... heb vandaag 3 positieve testen gehad
Hahaha gewoon ook 3 testen he. Geloof je het nu wel? van harte meid. Super nieuws. Na hoeveel rondes clomid.
Muntje wat vreselijk voor jullie! Knuffel! Fionaa goed nieuws! Geen eigen ervaring met pregnyl maar fijn dat je het krijgt! Dan springt tie zoiezo! Aster ik begrijp wat je bedoeld, wil je er wel eventjes op wijzen dat jij binnenkort je trouwdag hebt wijffie!!! Wel van genieten hoor!! Als het goed is doe je die niet over. Ook de laatste dagen ernaartoe leven hoor! Xxx
Dank jullie wel. Dit was ronde 2.. Ronde 1 50mg sloeg niet aan (bij mn zoontje wel en daar was ik ronde 1 zwanger). Ben enorm dankbaar en ik blijf duimen voor jullie!
Gefeliciteerd anoniempje. Aster wat naar. Ik hoop dat je een goed gesprek ga krijgen. Probeer wel te genieten van de tijd voor je bruiloft en de dag zelf he. Laat het niet door hormonen bederven. Ik vind t eigenlijk heel raar, maar ik vind het moeilijk om een ander nu een zwangerschap te gunnen. Daar bedoel ik bekende mee, niet jullie, en ik gun het iedereen maar dan denk ik, ik wil eerder. Fout he, nogmaals ik hoop dat het bij iedereen vanzelf zou gaan maar wil zelf zo graag. Herkennen jullie dit?
@muntje: dat is toch helemaal niet raar. Denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Je wil het het liefste zelf. @aster: goed dat je even langs de arts gaat. Probeer nu vooral toe te leven naar de bruiloft en het zwanger worden even een beetje proberen los te laten (als dat lukt). Ik heb 3 maanden geleden gehoor dat mijn kleine nichtje zwanger is en mijn oma als eerste overgroot oma gaat maken. Daar had ik het ook erg zwaar mee, dat had ik namelijk moeten zijn. Snap dus precies hoe zwaar het kan zijn om zulk nieuws te horen. @anoniempje: gefeliciteerd!!!
Hoi! Ik wil hier graag mee schrijven, kan dat nog Ik heb gister mijn laatste pil van de eerste clomid kuur ingenomen. Nu zou ik 25 juni ongesteld moeten worden. Wij krijgen nog geen metingen maar hij wil eerst kijken of mijn cyclus korter word. Moet zeggen dat ik dat wel fijn vind dat ik nog niet gelijk naar het ziekenhuis hoef elke keer. Nu hopen dat dit ook aanslaat. Mocht ik niet ongesteld worden dan krijg ik wel die onderzoeken. Wij hebben al een dochter en toen ging het zwanger worden heel soepel. Dus was best even schrikken dat ik nu geen goede eisprong meer heb, ben zelfs getest op vervroegde overgang, die week dat ik daarop moest wachten was echt een stress week! Gelukkig was dat niet het geval. Dus nu aan de clomid.
hoi kowalski hoe ben je erachter gekomen dan?? want ik bedoel het niet vervelend, maar zo heel lang zijn je cyclussen niet als ik naar je onderschrift kijk. good luck!
Pippeke, ik ben in april naar de huisarts geweest omdat ik vanaf twee weken voor ik ongesteld moet worden klachten zoals hoofdpijn, krampen, zere borsten etc. En vanaf een week dat ik ongesteld moet worden verlies ik al bloed. De huisarts dacht aan pms, en die had toen even de gyn gebeld en die wilde me even onder zoeken. Dus heb een echo gehad en had erg veel kleine ei blaasjes wat kan duiden op pco. Die zelfde middag mocht ik nog bloed laten prikken en daaruit bleek dan een kleine week voor mijn menstruatie dat het hormoon dat duidt op een eisprong, op het randje van wel of niet aanwezig zat. Dus dat was de rede om clomid te gaan gebruiken. Er werd zelfs nog gedacht aan vervroegde overgang maar dat was het gelukkig niet.
ja kan me voorstellen dat jouw nieuws een beetje dubbel voelt anoniem! Maar zo gaat het (helaas) nu eenmaal! Van harte gefeliciteerd! .