@aster! Wat vervelend van je jurk zeg!! Succes met de laatste dingen regelen! @muntje: wat fijn dat alles weer goed is! Was dat een check na de miskraam (onderschrift) ? Succes weer deze ronde! @miep: welkom @all: ik heb een knallerrrrr van een ovulatie test!! Ik las op internet gister, heb weer eens zitten googlen, en las dat het baarmoederslijm dunner kan worden, van clomid, wat misschien al bekent was bij jullie. Hebben jullie dit?
@aster: wat vervelend zeg. Succes en probeer lekker te genieten!! @muntje: fijn dat alles goed was, kan je weer lekker verder. @miep: welkom!! @kowalski: mooie test! mijn bms groeit altijd al wat langzamer dan normaal, maar is op het tijdstip van mijn eisprong wel dik genoeg. Mijn clomid gebruik heeft hieraan gelukkig niks veranderd.
@ Aster: logisch dat je even afstand neemt! Kan me de voorstress nog goed herinneren! Maar desalniettemin wens ik je echt een hele fijne dag vrijdag!! Met super veel geluk met elkaar! Want dat is zo waardevol! @ Kowalski: wow!! Mooie ovu test! Zo horen ze dus eruit te zien! haha.. en dat van het afbreken van je bms wist ik al ja. Beetje tegenstrijdig..de medicatie moet juist ervoor zorgen dat je een mooie eisprong hebt en dan breekt het momenteel het meest essentiële stuk af! Maar goed..volgens mij gebeurt dit meer als je het langdurig gebruikt. Maar dat weet ik niet zeker! @ Muntje; welkom terug! Helaas hadden we je onderschrift anders gezien..maar hopelijk vol goede moed weer aan de slag?! @ Miep: welkom! en die zelfbescherming hebben we allemaal wel een beetje denk ik..staan er toch (helaas) anders in dan andere meiden die proberen om zwanger te worden. Hoe lang ben jij al bezig ondertussen??
Aster: een hele fijne dag vrijdag.. geniet met volle teugen en ik denk dat je er een zonnetje bij heb! Kowalski, ja klopt was n de miskraam. Billie ik ga zeker vol aan de slag. De vorige x hebben we om de anderhalve dag geklust, wilde dat deze ronde ook doen, aangezien het wel raak was de vorige x.
Aster vanuit het zonnige limburg een hele fijne trouwdag gewenst! Hopelijk is alles op tijd opgelost. En echt van elke minuut genieten hoor! Heb ik ook gedaan, anders is de dag zo om! Ben eigenlijk wel benieuwd naar je jurk. Ik had ook een sluier zwijmel zwijmel. Hier is mn ei weer erg ver weg vls de test. Ik hoopte dat ik weer een 52 dgn cyclus zou hebben maar ik geloof er niets mer van. Ik begin steeds mer zin te krijgen om zsm aan de clomid te gaan. Schijt aan het werk! Verder is het leuk hier op vakantie! Gaan zo bbqen. Xxx Ps vind het gezellig hier! Lukt me alleen nog niet om iedereen bij te kunnen houden. Komt wel
Wat vervelend Pippeke! Snap dat je snel aan de clomid wil, zodat je tenminste het gevoel hebt dat er weer wat kan gaan gebeuren! en je opmerking over het gezellige hier; herkenbaar! Tegenwoordig check ik eerder de laatste opmerkingen en verhalen hier dan dat ik mijn facebook check! haha...en dat wil bij mij wat zeggen! We leven met elkaar mee!! Bbq-se (hier in Brabant inmiddels al zwaar bewolkt! Hoop dat t in Limburg minder erg is!)
Ah mooi weekje om op vakantie te gaan pippeke. Ik kan ook niet iedereen bijhouden hoor, komt idd vanzelf. Ik merk de clomid weer,nmoe! Ben wel een half uur wezen wandelen net maar t leek wel oneindig. Vorige x heb ik 2 nachten juist niet geslapen, en nu voelt het alsof ik omval. Raar spulletje, ach als t maar zn werk doet.
@muntje, heel herkenbaar! Hier ook moe moe moe. Vorige keer niet, toen had ik erg veel last van opvliegers, nu nog helemaal geen gehad..
@aster, groot gelijk even afstand nemen. hopelijk komt het helemaal goed met je jurk. En ik wens je een hele fijne dag toe. lekker genieten. @ pippeke, snap het ja. mag je aan de clomid dan wil je het ook gewoon kunnen starten! en ik vind het ook erg gezellig hier. het is fijn om het te kunnen delen met meiden die het zelfde mee maken. Ik probeer af en toe zelfs bij te lezen op mijn telefoon haha, maar dat lukt niet echt want die is niet zo groot. @muntje, op naar een mooie cyclus! wel vervelend die vermoeidheid. ik heb daar gelukkig niet echt last van. op het moment heb ik veel kleine krampjes in het midden van mijn onderbuik. de opvliegers zijn gelukkig weer voor bij maar daar heb ik vooral last van bij de clomid. de bijwerkingen van de pregnyl zijn gelukkig ook afgenomen. @kowalskie, veel klusplezier
Haha hier ben ik al weer. Twas lekker buiten, wolken kwamen wel maar het bleef droog. Nu zo dvd maraton kijken. Mijn dilemma was nl dat ik liever niet in de zomer wilde starten. Druk qua weinig personeel, extra werken in het weekend. Op en neer voor fm maar ik weet dat ik ze krijg maar niet hoeveel. Leek me veel stress en ik denk dat ik wel last krijg van de bijwerkingen. Maar ik begrijp dat je vooral de eerste 5 dagen daar last van hebt en daarna niet meer zo? Toch? Dan is dat maar even tanden bijten want ik ben er een beetje klaar mee zo. Film begint, doei!
Owh haha. Nou ja je weet het toch niet en je kan er maar rekening mee houden Eerst maar eens zaad inleveren volgende week en babbelen bij de arts.
Ik had als bijwerking dat ik me af en toe wat duizelig voelde. En had enorme stemmingswisselingen . Die heb ik nog steeds wel een beetje . Ook hou ik aardig wat vocht vast en heb ik een opgeblazen buik. Gister avond had ik echt buikpijn. Zelfs als ik gewoon liep was het erg gevoelig! Denk dat dat dan toch me eisprong is geweest. Ook steken tijdens de sex. Maar goed ik zou al blij zijn als het inderdaad mijn ei was! Nu dus weer soort van op het wacht bankje
Spannend kowalski. Pf nou , kan het per maand echt zo verschillen, de bijwerkingen? Gister avond werd ik in ene misselijk hartstikke diarree, opvliegrr erbij. Voelde me best zielig haha.. hoop dat de diarree echr over is hou daar niet van op t werk.. Fijne dag!
Ik heb net even met de gyn gebeld. Ik was er toch niet helemaal gerust op dat ik helemaal geen controle kreeg, ook geen bloed prikken. Zeker niet na het lezen van iedereen hier wel controle krijgt. Toen kreeg ik gister zo een enorme buikpijn, en toen was ik best ongerust. Ik heb net dus even gebeld en nu is het me allemaal wel wat duidelijker. Het hormoon dat gemeten word met bloedprikken na een eisprong moet tussen de 20 en 30 zitten. Mijne zat vorige cyclus zonder clomid op 19,5 dus nét geen goede uitslag. Dus ik krijg clomid ter ondersteuning van mijn blijkbaar zwakke eisprong. Hierdoor hoef ik dus ook nog geen bloed te laten prikken omdat het vrij zeker is dat het wel aanslaat. En hoef ik dus alleen te bellen als mijn menstruatie uitblijft op dag 29 en de test negatief is. En omdat mijn ovulatie test dus op dag 15 positief is is nog een teken dat het wel goed gaat dus zegt ze. Lijkt me allemaal wel positief toch?
Dag dames even weer een update. Gisteren een fm gehad en er was een ei te zien van 15 mm. Wilde de arts me nog meer clomid voor schrijven. Dus ik zeg: nee ik spuit puregon. O oke zegt ie. Dus ik vraag weer, wanneer ik dan pregnyll moet spuiten om de ei te laten springen. Zegt hij: doe maar donderdag en volgende week woensdag even bloedprikken of je wel een e hebt gehad. Sta ik buiten, denk ik, dat klopt toch niet. Ze zeiden mij dat ze me rond mijn eisprong elke dag wilden zien en dan zouden ze precies op de dag zeggen wanneer ik pregnyll zou moeten spuiten. En dan echo's totdat de ei gesprongen is. En nu dus op deze manier. Baal er best wel van. heb er nu voor mijn gevoel helemaal geen grip meer op. En ik blijf denken dat de arts een fout had gemaakt. Omdat hij me in eerste instantie weer clomid wilde geven voor de volgende maand alvast. Maar ja, laat volgende weer ook bloedprikken. En hoop dat mijn ei dan echt gesprongen is. Ik heb namelijk ook geen afspraak staan voor de bloeduitslag. Zo vaag allemaal nu. Heb totaal geen afspraak meer staan. Dat is toch gek???
@ Love2beamom..Wat vaag idd! Ik vind het soms ook zo lastig dat je overdonderd wordt door opmerkingen en informatie dat je achteraf altijd de vragen te binnen schieten die je toen had willen stellen! Misschien dat je er toch nog even over kunt bellen! Jij moet de zekerheid hebben en het gaat over jouw situatie. Is heus niet gek hoor! Heb ik ook gedaan! Dan even vooraf je vragen en opmerkingen op papier zetten en dan je lijstje afwerken! @ Kowalski; dat is zeker positief! Spannend hoor! Toch fijn om te horen dat er nog een kans is, dus ook hoop! @ hier: mijn menstruatie is alweer bijna over! Is dat niet een beetje kort?? Is maandag rond 11.00 uur op gang gekomen en nu verlies ik nog wel een beetje bloed, maar echt niet veel meer. Dan is het 3 dagen. Denk dat ik het met een inlegkruisje al red! Is dat een teken dat mijn bms erg dun is?? Of hoeft dat niets te betekenen??