Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat jammer om te horen love2beamom. Ben inderdaad benieuwd naar vrijdag zodat je dan misschien wel hoort wanneer je ei is!
    En het vooruitzicht van de vakantie is heerlijk, maar jammer dat je dan misschien nog met onduidelijkheid die 2 weken in moet gaan. Hopelijk kan je het dan een beetje van je afzetten en genieten van jullie rust!

@ Aster, ik hoop dat je inderdaad geen bijwerkingen hebt. En ik hoop ook dat na een eventuele verhoging dit zo blijft. Ik slik ook al andere medicatie, dus ben al wel wat gewend wat dat betreft (helaas) Wat leuk dat het nu zo opschiet tot de bruiloft! Die van ons is bijna 2 jaar geleden, maar lijkt nog zo vers! Geweldig was die dag en dat gaat bij jou ook vast gebeuren!

@ Flora, ik vind het ook erg interessant allemaal. de eerste keer bij de inwendige echo had ik ook die houding. Dat leidde me dan een beetje af m.b.t. de echte reden en wat ze precies aan het doen waren! Zag het als een mini lesje biologie. ;)
    Dan hoop ik maar dat mijn eitjes dan eindelijk eens aan het groeien zijn. Maar is het misschien gek gedacht dat na 2 jaar geen cyclus te hebben het nog wel een tijdje kan duren voordat de medicatie gaan helpen??

Nou, vanavond mijn laatste pil en dan wachten tot de 29e!
    Fijne avond!

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Bij mij groeit het goed, dus dat is fijn ik had een ei van 14 mm en ik moet donderdag ochtend weer terug komen.

@lovetobeamom, wat balen zeg dat ze nog niets zien en dat ze zeggen dat het slappende is! jee zeg, hopelijk is er vrijdag wel een groeiend ei te zien.

@ aster, wat leuk trouwen! hopelijk ben je als je gaat trouwen ook zwanger ;)

gebruiken jullie ook ovulatie testen? om het echt zeker te weten dat er een ei is gesprongen of niet?
    en welk tijdstip van de dag kan je deze het beste doen dan?

3. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    O fijn fiona, dat jij wel wat hebt. Ben wel een beetje jaloers hoor, haha.
    Goed klussen hoor :D!

4. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Fionaaa: jippie, een mooi ei in aantocht!

@Ovulatietesten: ik ga ze wel gebruiken als ik een eitje gezien heb op de echo, helemaal omdat ik bij 1 goede ronde daarna niet meer gecontroleerd word.

5. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ja idd, ben blij wie weet gaat het nu lukken :)

@love2beamom kan ik me voorstellen, hoop echt voor je dat je vrijdag ook beter nieuws krijgt

6. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Fiona fijn dat ie groeit!!

Aster ; waarom na 1 ronde al geen controle meer? Is dat van tevoren gezegd ? Lijkt me eng..
    Alles klaar en geregeld voor de bruiloft?

Love2beamom: jammer, hopelijk maken ze nog een groeispurt!!

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @fiona: jeej al een mooi eitje :D hopelijk wordt er ook raak geschoten. Hihi.

@controles: dit is al mn 4e gecontroleerde cyclus met clomid. Maar de eerste 2 waren niet goed, dus dit zou de 2e goede cyclus gaan worden. Geen idee of ze me na deze cyclus nog verder gaan controleren. Al hoop ik tuurlijk dat het niet meer nodig is ;)

Ik heb zometeen om 8:30u weer de eerste fm :) ben benieuwd of er al iets te zien is en of de hsg invloed heeft gehad op mn ei. Vorige keer had ik op dag 9 een ei van 11mm.

8. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat goed Fiona! Morgen dus weer opnieuw een check! Wie weet...maak het maar gezellig deze dagen met je partner! ;)

En ik gebruik geen testen, omdat ik toch weet dat er nu niets gebeurd! Wanneer er wel wat op gang is gekomen in mijn lijf wil ik dit wel gaan doen hoor.
    En succes Flora! Ben benieuwd!

9. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    En flora01 hoe was het gegaan?

10. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Bah, ik heb gewoon slecht geslapen door die slechte echo van gisteren. Ik baal zo enorm. Had zoveel hoop gevestigd op de clomid, zit er even helemaal doorheen!

@flora
    Hoe was jou echo? Hopelijk beter nieuws dan ik.

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Muntje: Als de eerste keer met Clomid goed gaat, word ik "losgelaten". Als het dan niet werkt, merk je dat door geen menstruatie en een kans op meer eitjes dan bij de eerste keer is schijnbaar erg klein. Ik vind het ook verschrikkelijk, hoor! Helemaal omdat ik een enorme comtrolfreak ben!

@Flora: Weet je al iets? Hopelijk een goede echo!

@Lovetobeamom: Wat rot, zeg! Kan me goed voorstellen dat je er slecht van slaapt.. Vandaag wat rustiger aan doen?

@Ego: Ik voel me zo emotioneel sinds gisteravond.. Vraag me af of dat door de Clomid komt. Echt geen peil op te trekken.. Hoe snel kan me eigenlijk last krijgen van symptomen?

12. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Noou clomid is best een bonk hormonen, dus vind het niet zo gek dat je er meteen op reageert. Had ik ook
    Meteen na de eerste dag hel. Heel zwaar gevoel, humeurig en kon niets hebben.

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Hm.. Dan ligt het dus niet geheel aan mij, toch fijn om te weten!

14. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Nee hoor ligt echt niet aan jou.
    Weet er alles van.

15. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb ook wel die gevoelens, maar omdat ik middenin een verbouwing zit, druk heb op het werk en een pup heb rondlopen kan ik niet goed uitvinden of het nu door de medicatie komt of alle andere aspecten waarom ik zo reageer! ;)

Hoop dat Flora goed nieuws heeft gekregen.
    En voor love2beamom even een digitale knuffel. Het is niet niks waar we allemaal in terecht zijn gekomen en dit soort reacties na zo'n uitslag is helemaal vervelend.
    Daarom is de vakantie ook misschien wel heel fijn!

En dat controlfreak gevoel komt me erg bekend voor Aster! Het gaat zo tegen je gevoel in om 'het maar te zien'.

Nog 4 dagen voor mij! Spannend!

16. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Lief van je billie, hopelijk bij jou beter nieuws :)

17. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Oh dames.. ik ben ongesteld geworden. Uitgerekend vandaag nu ik zo een echo krijg. Ik moet natuurlijk bij zijn dat ik na zo n poos t weer word maar t voelt zo dubbel, erg he.
    Wat gaan ze zo zeggen. ? ik ben bang dat ik niet mag beginnen nu dat ze weer willen afwachten.. pfff sorry hoor:) stress kip

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Op de echo was gister nog niet zoveel te zien :( nog allemaal kleine eitjes die nog niet meetellen... Erg jammer, wat de vorige ronde had ik op dag 9 al een eitje van 11mm en baarmoederslijmvlies was toen 3,8mm.
    Nu was mn bms al wel 5mm, dus er gebeurt in ieder geval iets...

Nu moet ik morgen weer terug, hopelijk zit er dan wel ineens een mooi eitje. Uit ervaring weet ik dat t ook ineens snel kan gaan, dus daar hoop ik nu maar op :)
    Maar ik merk wel dat t me onzeker maakt :( vorige ronde ging t eindelijk zo goed, en nu weer onzekerheid...

19. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Ah wat balen zeg, maar ik ken het. Hier dezelfde soort echo's. Maar er is dus nog hoop? Dat hou ik die ook, als jij uit ervaring spreekt en zegt dat het ineens heel snel kan gaan?
    Hopelijk morgen wat meer te zien.
    Ik moet morgen ook weer :)

20. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    @muntje, wat spannend idd zeg wat ze gaan zeggen. maar misschien toch goed dat je ongesteld bent geworden en dan gewoon op dag 3 kunt beginnen met clomid?

@flora01, hopelijk is er morgen wat meer te zien. maar kan me voorstellen dat het als het de vorige keer sneller ging het nu wel heel spannend is. maar succes morgen!

@love2beamom succes morgen hopelijk heb je een mooi groeiend ei

ik ben vanmorgen weer geweest en ik had een ei van 17 mm dus gaat echt de goede kant op. nu maar aan de ovulatie testen zodat ik het zelf goed in de gaten kan houden.
    vind het wel erg spannend worden zo. zal het dan nu gaan lukken?
    ik moet na mijn vakantie toch nog bloedprikken en dan gaan ze kijken of ze nog kunnen zien of ik een eisprong heb gehad!

dus aardig goe nieuws zo voor mij.
    ik hoop echt dat er goed nieuws voor jullie komt komende dagen

Deel Deze Pagina