Miep: nee dat is heel normaal hoor. Je zoekt toch ook onbewust misschien ook naar lotgenoten, je weet dat je niet de enige bent maar dan is het toch 'fijn' dat je iemand anders ook hetzelfde te zien doen als jou. @all: ik heb zere tepels! En net klein beetje bloed verloren! Vind het allemaal zo gek om van die eisprong symptomen te voelen, dit heb ik nog nooit gevoeld!! Heel vreemd allemaal
Hier een knaller van een ovutest. Gisterenavond al aan de slag geweest maar ga vanavond gewoon weer hoor haha. Hopelijk vannacht dan mijn eisprong. Zou goed zijn.
@kowalski: raar is dat he. Ik voelde hem vroeger nooit en nu met de clomid voel ik hem duidelijk elke maand. Wel handig om je nod uit te rekenen. Die klopt bij mij nu nog steeds, elke keer 14 dagen na mijn pijn van de eisprong. @love2be: klusse vanavond
Hier precies zo!! Ik geloofde ook echt pas dat ik een eisprong had gehad toen FF een kruis zette hoewel ik al 5dagen voor m'n ei zere tepels had.. En zeurend gevoel, rommelige darmen e.d Heb nu gisteren en vandaag wat bruin/roze verlies.. Lijkt me vroeg voor een eventuele innesteling 3/4dpo maar lees op internet dat het zeker kan! We wachten maar weer af!
Wat goed love2be, maar vandaag ook pregnyl gehad? Of eerder al. Want die zorgt voor een positieve ovu test. En veel plezier vandaag Bij onze gyn valt het nog mee, wel toen ik er op zondag was. Toen kwam er nog een vrouw binnen. Ik dacht toen wel zal ze ook een fm krijgen ofzo. Maar wel zwangere en niet zwangere door elkaar. Vorige ronde had ik gelijk na mijn eisprong last van mijn borsten, nu sinds vandaag weer. Dus ik denk dat ik gewoon ongesteld ga worden helaas. Wel ook nog steeds misselijk. Zo de hele dag door. Spannend cupcake als het je innesteling is!
Thnx voor jullie reacties Spannende tijdens lees ik zo! Hopelijk allemaal mooie eisprongen die uiteindelijk gaan leiden tot n zwangerschap!! Succes allemaal!! Hier vandaag pas op cyclusdag 7, nog ff geduld dus
@cupcake Ja hoor dat kan best je innesteling zijn hoor. Dan is je eitje vroeg bevrucht waarschijnlijk. Nu hopen dat het zo is natuurlijk voor jou @fiona Nee ik had nog geen pregnyl gespoten toen ik de test deed. Dat was namelijk vanmiddag. En de pregnyl heb ik een kwartier geleden gespoten. Dus het echt een post knaller ovu Maar kan het dan zijn dat ik morgen weer een posi test heb door de pregnyl terwijl mijn ei wel gesprongen is? Weet wel dat het je zwangerschapstest kan beinvloeden. Ook kan het je zwangerschapskwaaltjes geven. Dus dan denk je zwanger te zijn, maar komt het door de hormonen. Meiden.......ik krijg zo het gevoel dat de komende 2 wachtweken heel zwaar gaan worden Ik zal vaak bij jullie komen klagen
Hee meiden, Ik heb een vraag waar jullie alleen het antwoord op weten denk ik. Ik slik 50mg clomid. Vorige ronde op dag 14 ineens 1 follikel verdwenen maar op dag 17 IUI en een mooie eisprong gehad van de follikel aan de andere kant. Week na eisprong progesteron 59.5. Deze ronde weer 50mg clomid, op dag 14 fm...rechts 1 follikel van 14mm en links 5 kleintjes van 10-12 mm. Vandaag op dag 17 weer fm. Alle follikels verdwenen!!! Baarmoederslijmvlies 14mm...geen eisprong geweest. Maar waar zijn mijn follikels gebleven? Iemand ook zo'n soort ervaring met clomid? Moet nou maandag terug komen maar ze zien er eigenlijk geen heil meer in deze ronde. Ik vraag me af of jullie het ook wel eens hebben gehad, dat follikels van 14mm of groter ineens weg zijn zonder eisprong...dat dat bij clomid kan horen of dat ik ineens weer een medisch raadsel ben. Alvast heel hartelijk dank voor jullie ervaringen. groetjes
Wat vervelend zeg! Ik heb deze ronde 2 eitjes van 10mm gehad die ineens weg waren, maar geen van 14mm. Volgens mij is bij 14mm een beetje de grens dat het echt een dominante follikel is.. dus dan kan hij doorgroeien of afsterven. Ik hoop dat er maandag wel iets te zien is meid! Ik had deze ronde op maandag ook geen eitjes boven de 9mm en de woensdag erna 1 van 14,5 aan de kant waar eerst niets zat. En dat was op CD24!! Die is op CD28 pas gesprongen. Dus mijn ervaring is: alles is mogelijk met Clomid! Succes!
Bedankt voor je reactie cupcake. Vorige ronde was de ene verdwenen follikel op dag 12 17mm en op dag 14 was ie weg. Heel raar idd....ik baal zo van mijn lijf en vind het zo ontzettend rot. bij mij is geen pco vastgesteld, echo laat dat niet zien. Toch heb ik geen goede eigen cyclus...zeg maar gerust geen cyclus. Ik word dan wel uit mezelf ongesteld maar het laatste jaar is dat om de 42 tot 50+ dagen. vandaar dat ze me op clomid hebben gezet. Dus alles is mogelijk met clomid? is een eicel dan nog wel van goede kwaliteit? Bij mij zeiden ze dat alle eigen cycli met eisprong boven de 20 dagen geen goede eycli zijn geweest omdat het ei er te lang over had gedaan om te rijpen. Hoe zit dat dan met clomid, maakt dat dan niet uit?
Jee panther je bent echt al lang bezig gezien je onderschrift. Ik ben pas begonnen. Eerste ronde met clomid. Dus ik kan je niet helpen met je vraag. Succes.
Ik weet niet of dat met Clomid uitmaakt.. het is niet zo dat 1 eitje er heel lang over doet om te rijpen.. die van mij was eerst nog niet eens in beeld, en is ineens snel gegroeid. Mijn gyn zei wel dat een cyclus van (ik geloof) 35 dagen het maximum is met Clomid, omdat het anders ook te lang duurt. Ik krijg dus de volgende ronde ook 100mg Clomid om de cyclus te verkorten. Ze heeft niets gezegd over een te oud eitje..
@panter jij bent echt al lang bezig zeg. Hoe kan het toch, dat al die behandelingen zonder resultaat zijn. Ja als je het wist had je er wel wat aan gedaan natuurlijk. Heftig hoor meid. Ik heb geen idee hoe het kan, wss je artsen ook niet. Maar de praktijk leert ons dat eicellen soms ineens kunnen veranderen. Hier ook ervaring mee. Altijd spannend, als er iets groeit, of dit ook daadwerkelijk uitgroeit tot een mooi volwaardig eitje. Succes meid.
dank dames, Hier idd al lang bezig maar niet geheel zonder resultaat. ik ben al wel 3x zwanger geweest maar krijg steeds een miskraam. In juni 2011 MK, in augustus 2011 MK en in juni 2012 MK. De gyn dacht dat dat lag aan de eicelkwaliteit ivm mijn late eisprong. Onderzoeken wijzen nml niks geen afwijkingen uit in chromosomen en bloedstolling. ivm mijn steeds langer wordende cyclus, en het feit dat mijn man onvruchtbaar is en we wel via het ziekenhuis zwanger moeten raken van een donor....heb ik zoveel behandelingen gehad. Cupcake, krijg je wel medicatie voor je schildklier? want ook dat kan een oorzaak zijn...het kan zeker een miskraam in de hand werken als je schildklierwaardes niet goed zijn. lov2beamom, jij dus wel ervaring met gekke eitjes?! Ook ineens verdwenen?
Ja hoor. Ook verdwenen eicellen helaas. Bij mijn eerste ronde clomid (ik begon meteen al met 100mg) was er op dag 11 een eicel van 11 mm te zien. Bleek op dag 15 verdwenen te zijn. Tweede ronde clomid (dus bij 150mg) was er een eicel te zien van 11mm, twee dagen later was die 14, twee dagen later 18 en 2 dagen later......................je raad het al, verdwenen. Ja waar zal die zijn. Arts zat ook te kijken hoe dat kon. Hij was neit gesprongen, anders had je daar "lidtekens" van kunnen zien, maar da zat er dus niet. Verdwenen dus
je hebt geen idee hoe blij ik ben met je bericht!! En met het spuiten gaat het wel steeds goed? Mijn ziekenhuis zegt dat aangezien ik de eerste ronde wel een prima resultaat had, ik dat een evt volgende ronde ook kan hebben. Maar ik wil eigenlijk een gesprek en dan hormonen spuiten. Maar heeft dat kans van slagen vraag ik me dan af, of heb je dan weer zulke gekke dingen? Ik weet van gekkigheid niet meer wat ik moet doen of voorstellen. De gyn wilde een 2de icsi inplannen maar ik wilde liever eerst nog insemineren aangezien mijn cyclus tijdens alle 13 voorgaande iui's ook niet goed was. Dat vonden ze oké omdat ze dachten dat inderdaad niet alles eruit gehaald was wat erin zat. Maar nu dit...en na 2 jaar zelf proberen, 1 jaar wachtlijsten en 3 jaar behandelen en 3 miskramen later ben ik het wachten wel wat zat. Ik merk dat ik gefrustreerd raak en verdrietig. Heb echt het gevoel alsof het ons niet gegund is, want alles wat verkeerd kan gaan dat gaat ook verkeerd. Ik ben niet zo'n zeurderd normaliter, meer het type van niet klagen maar dragen. Maar ben er zo zat van dat alles fout gaat. Is het niet gek om nog een ronde clomid te proberen als deze ronde niks gaat worden? of is het tijdsverspilling en kan ik beter om hormonen vragen? cupcake, wat fijn en goed dat je schildklierwaardes nu goed zijn!!!