Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Op dag 10 hoeft er niet persee al iets zien te zijn. Kan daarna ook nog komen. Dus ik heb nu iig nog wel goede hoop :) maar omdat er de vorige ronde toen al wel iets zat is het nu gewoon balen en weer afwachten.

Of er bij jou nog wat gaat groeien is ook nog afwachten.. Maar ik denk dat je de volgende ronde wel over moet op de 100mg, zodat je eitjes in ieder geval sneller reageren en gaan groeien :)
    Succes morgen, hopelijk positief nieuws!

2. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik wil me hier ook graag aanmelden. Ik ben nu met de derde ronde clomid bezig. Vorige maand mocht ik niet omdat ik een cycste had. Bij ons in het ziekenhuis hou je gewoon elke maand je controlles zolang je clomid gebruikt. Meerdere eitjes komt namelijk vaak voor en ook cystes. Die merk je anders niet op. Wel een gedoe en geregel op het werk, maar ik ben er toch wel blij mee.

Morgen heb ik mijn eerste fm van deze maand. Ben benieuwd, maar het is pas dag 8, dus er zal nog wel niet veel te zien zijn. De eerste maand met clomid was er pas op cd 16 iets te zien en kreeg ik daarna twee mooie eitjes. De tweede ronde was er al op cd 10 iets te zien en had ik uiteindelijk 3 mooie eitjes.

Mijn man en ik zijn wel een apart verhaal. Uit de testen blijkt namelijk niks wat er voor zou zorgen dat we niet zwanger worden. Dus we weten ook niet wat uiteindelijk de beste behandeling is voor ons. Ik krijg eerst ongeveer 6 maanden clomid, dan eventueel spuiten, daar naar iui en dan eventueel naar ivf.

3. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Muntje: Weet niet of ik je nu moet feliciteren met je menstruatie of niet! Hahaha! Ik was zelf altijd erg blij na zo'n lange tijd, vandaar. Laten we hopen dat je direct op dag 3 mag beginnen! Dat scheelt een hele tijd wachten..

@Flora: Wat balen, meis! Ik duim voor je.. Hopen dat er snel een mooi eitje mag groeien.

@Lovetobeamom: Spannend! Jij moet morgen weer! Ik hoop zo verschrikkelijk dat er nu wel iets gebeurd is.

@Fiona: Ja, wat goed! Dan begin je je vakantie erg lekker! Wanneer ga je weg? En waarheen? Je dagbesteding kan ik wel vast raden ;)

@Molly: Welkom! (Volgens mij "ken" ik jou uit een eerder topic!)
    Veel succes morgen! Spannend, hoor..

4. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Hoi dames,
    Ik ben zwanger, ik kan het echt niet geloven, het voelt zo onwerkelijk! Na 3 rondes clomid dus. Ik had de hoop al opgeveven dat het op een ''natuurlijke manier'' zou gebeuren, voor zover clomid natuurlijk is.
    Ben zo blij ik zei afgelopen maand nog ik ga nooit meer aan de clomid! Nu hopen dat hij/zij blijft plakken!

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Wauw! Wat goed! Gefeliciteerd!

Dat geeft ons hier weer hoop..

6. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Gefelicteerd pearll!

Ik ga zondag een weekje naar Turkije, het warme weer en de zon te gemoed :)

7. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    ah mijn ongerustheid was voor niks.. schrok echt vanmorgen.
    ik mag zaterdag met 100 mg beginnen. 7 mei op cd 13 een echo. ben reuze benieuwd. ze waarschuwde me dat de clomid er nu flink kan in hakken.. we gaan het beleven.

fiona; een hele fijne vakantie, en wat fijn dat het er goed uitziet met je ei.

flora; balen..

molly; welkom! wel fijn dat je al precies weet wat er allemaal gaat gebeuren; maar ik hoop voor je dat het allemaal niet nodig is.

8. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    dat is altijd lekker voor de afleiding, een vakantie.
    ik moet zeggen dat ik deze maand niet echt super ermee bezig ben geweest, we hebben dit keer rond mijn eisprong wel iedere dag geklust en we hadden een kussen onder mijn billen gedaan zodat het er niet meteen uitliep, wellicht geholpen!

9. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    @flora
    Nou ik ben meteen begonnen met 100mg. Heb nooit 50 hoeven te slikken. Best raar als ik hooor dat iedereen begint met 50. Ik dus niet. Zal wel een reden voor zijn. Maar goed, zit morgen dus op CD 18. Ben heel benieuwd oof er nog wat komt.

@pearll
    O meid, gefeliciteerd. De hoop begint wel weer te groeien bij mij door jou bericht.

@aster
    Dankje meid.

Meiden morgen om 9.20 uur ben ik aan de beurt. Spannend!

10. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    En love2beamom hoe was het gegaan?al een beter ei te zien?

11. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    grrrrrrr:x:x:x:x:x
    Helemaal niks te zien he?! En ik had nog wel iets hoop nadat ik gisterenavond een licht streepje op mijn ovutest kreeg, normaal zijn die helemaal wit namelijk.
    O wat baal ik zeg.
    Beginnen aan de ongiopwekkers, mar daar wacht ik nog even mee ivm mijn vakantie. Over een paar dagen begin ik ermee.
    En daarna aan de clomid 150:(

12. love2beamom

love2beamom Bekend lid

14 apr 2013
    610
    0
    16
    Achterhoek
    Bah wat klote zeg!!!!

13. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Gadver wat naar zeg!
    Echt balen kan mij heel goed voorstellen.
    Hopelijk gaat de 150 wel goed zijn best doen.
    Waar ga je heen op vakantie?

14. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zit op mijn werk, dus reageer even snel:

Lovetobeamom: wat ongelofelijk rot! Dit gun je niemand... Veel plezier desondanks op je vakantie, daarna hopen dat de 150mg wel aanslaat!

15. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @Aster: klopt, ik ken je van het clubje.

@pearll: gefeliciteerd, wat een goed nieuws!

@muntje: spannend 100 mg. Ik heb 50 mg, dat werkt bij mij al goed genoeg.

@lovetobemom: wat balen zeg. Ik hoop dat de 150 mg wel aan gaat slaan.

@hier:vandaag eerste fm gehad op cd 8. Een beetje vroeg dus nog maar normaal heb ik hem op cd 10 en dat is zondag. Eitje te zien van 15 mm en bms 4 mm, dus tot nu toe ziet het er goed uit, maandag weet terug voor een tweede meting.

16. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    wat rot love2beamom!! Dat is nu net het nieuws wat je niet wil horen.....dan na je vakantie maar weer vol goede moed beginnen met de opwekking en dan hopen dat 150 mg wel gaat helpen. Maar om meteen weer positief te denken is lastig na zulk nieuws!

Fijn om weer een succesverhaal te lezen en dat er weer iemand zwanger is. Gefeliciteerd Pearll
    En bij jou ziet het er voorlopig dus nog goed uit Molly!
    ben zo benieuwd maandag..of en vooral wat er te zien is en hoe dat de komende week zich gaat ontwikkelen.
    Ik voel echt niets anders aan/in mijn lijf, dus daar word ik niet wijzer van!

Fijn weekend allemaal.

17. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @billie: ik voelde de eerdere twee rondes ook niks. De eerste ronde had ik netjes 2 eitjes. En de tweede ronde was het echt een verrassing dat het 3 eitjes bleken te zijn. Het kan dus wel degelijk goed werken als je verder niks voelt. Spannend voor jouw hoor maandag!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ff snel n berichtje, we zijn een weekendje weg :D morgen een jaar getrouwd!

Vanochtend bij de gyn geweest. Nu was er wel wat te zien!! Rechts 9mm, links 11 mm en baarmoederslijmvlies 6,4mm. Was allemaal prima dus. Nu verder duimen of ze goed door gaan groeien!

19. Desiree87

Desiree87 Lid

16 jun 2012
    13
    0
    0
    Hoi allemaal,

Ik ben Desiree 25 jaar en ik wil ook dolgraag zwanger worden van ons eerste kindje!

Ik zal even kort mijn verhaal vertellen:
    Ik ben in juni 2012 gestopt met de evra pleisters. Altijd dus een hele regelmatige cyclys gehad en nu dus helaas niet meer. Er is geen pijl meer aan vast te knopen. Je blijft toch maar afwachten en afwachten in de hoop dat het wel goed komt. Heel veel zwangerschaps testen gedaan, ovulatie testen geprobeerd, temp gemeten allemaal niks mee opgeschoten.

In februari toch maar naar de huisarts gegaan. Bloed laten prikken kwam niks bijzonders uit. Gelukkig wel een doorverwijzing naar de gynaecoloog gekregen! Kon ik pas deze maand terecht. Wat duurt wachten dan lang als je al bijna een jaar bezig bent zonder resultaat!

4 april eerste afspraak gynaecoloog. Echo gemaakt en bloed laten prikken. Mijn man moest zijn sperma inleveren.
    Vastgesteld: PCOS syndroom en ook een cyste (kan geen kwaad)

25 april gestart met primolut 3dd1 tablet dus totaal 15 mg. Menstruatie afwachten en dan op cyclus dag 3 t/m7 clomid 50 mg gaan slikken. Zodra ik ongesteld word dus dag 1 moet ik contact opnemen met de gynaecoloog om een echo afspraak in te plannen op dag 13/14 ongeveer.

Ik vind het echt super spannend allemaal en ik hoop dat dit dus wel gaat aanslaan en dat ik ook beter zicht krijgt in mijn cyclus.
    Zonder hulp wil het dus niet lukken, dus ik ben super blij dat er nu iets aan gedaan word zodat we meer en hopelijk sneller kans hebben om zwanger te worden...!!

Ik vind het fijn om dit te delen met jullie en zie dat ik niet de enige ben.

Groetjes Desiree

20. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Flora: Gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik duim met je mee dat ze goed verder groeien! Wanneer moet je weer voor een echo?

@Molly: Tuurlijk, van het clubje! Het ging mij iets te snel daar en teveel dames.. Wat fijn dat er bij jou alweer iets moois groeit!

@Desiree: Welkom! Fijn om te weten dat je niet de enige bent, hè? Wanneer krijgen jullie de uitslag van je man? Wel fijn dat je in de tussentijd alvast mag beginnen met de Clomid.

@Hier: Ik heb het gevoel dat er iets begint te werken. Ben een verschrikkelijke draak geweest de afgelopen dagen en vriend moet het ontgelden, de arme ziel. Ineens ook meer afscheiding dan normaal, dus ik denk dat dat een goed teken is?
    Verder vaak steekjes in mijn buik, ter hoogte van mijn eierstokken. Tenminste, ik denk dat ze daar zitten, haha!
    Nog een paar dagen wachten en ik weet het! Donderdag FM.

Verder deze week mijn trouwjurk en de ringen opgehaald! Zo spannend! Gelukkig nog genoeg om mijn gedachten ergens anders bij te houden!

Deel Deze Pagina