@ flora en is je temp hoog gebleven? en al getest? wel super dat je zo lang kan wachten om te testen ik hou het bijna nooit vol tot aan mijn NOD om te testen hihi @billie ik heb al van vele gehoord als je zwanger bent dat je een kwakje kan verliezen een soort van slijmpropje. zelf heb ik dit nooit gehad. wie weet breng je binnen een week fantastisch nieuws @ muntje wanneer is je NOD? @ chanan ik hoop voor je dat alles goed zijn effect blijft hebben ik moet ook deze week voor fm. vind het wel spannend kben wel zenuwachtig het is de eerste keer.
@temp: zoals verwacht, een flinke daling! Hopelijk vandaag ook meteen ongi, zodat we weer door kunnen Voel me niet echt kut, want ik had niet anders verwacht.. Zou juli dan onze maand gaan worden Ik weet t niet, vertrouwen is iig ver te zoeken.. Hopelijk in ieder geval een ei voor dag 20, zodat we voorlopig bij de gyn kunnen wegblijven!
Hebben een super weekendje gehad! Was gelukkig niet heel lastig i.v.m. zwangere zus. geweldig om zo'n mooi buikje te zien....ik wil ooooook!! Bedankt voor jullie reacties. Zat zelf eerder te denken aan een infectie ofzo?! haha..maar jullie suggesties vind ik wel veel leuker! Waren we maar waarzegsters! Wat jammer Flora....inderdaad, dan maar meteen die menstruatie zodat je weer verder kunt kijken. Maar soms zou je de tijd zo graag vooruit willen spoelen. Of even om een hoekje kunnen kijken om te zien dat alles goed komt, zodat je nu meer rust hebt. Maar helaas...en hoop idd dat je dan even weg kan blijven bij de gyn. @ xeniatje: welkom nog! En wanneer heb je je eerste fm? Ooit al eerder een inwendige echo gehad? Ik was ook erg zenuwachtig! Had als tip gekregen om een wat langer shirtje aan te doen, zodat dit voor je gevoel wat meer bedekt is. Vond ik wel fijn. Maar verder doet t geen zeer en vond ik het ook reuze interessant om te zien allemaal!
Dag meiden, even een paar dagen niet geweest door drukte. Alles teruglezen is iets teveel tijd. Sorry schatten. Dus even een paar korte reacties. @billie Bah zo'n kwakje haha, moet wel een beetje lachen. Maar wat betreft het kwakje......het kan maar zo @flora o meid balen zeg. Maar is je nod inmiddels al gepasseert> Want kon niet veel wijzer worden van je banner. Zit je nou op 15 dpo?
Ik dacht trouwens dat er 1 zwanger was hier, maar ik weet niet meer wie. Kan het niet meer terug vinden. Of heb ik het gedroomd? Hier vanmorgen naar de gyn geweest voor een uitgangsecho. Het zag er allemaal mooi en rustig uit, dus ik mag vanavond weer beginnen met dezelfde dosis puregon. Uitslag bloedtest was ook goed. Dus een mooie ei gehad. Maar meteen aangegeven dat ik begon met bloeden. Daar dus utrogestan voor gekregen, ondanks dat mijn waarden goed waren. Dat vind ik dan dus wel weer heel fijn en weer een pluspunt. Ga dus weer met volle moed en vertrouwen deze ronde is. Hopelijk minder last van de hormonen deze ronden. Vorige ronde, zwaar depressief gevoel gehad. We zullen het zien. Zal ook weer ovutesten bestellen. Dat was mijn update lieve meiden
Fijn dat alles er goed uit zag love 2 be! Dat geeft de burger moed! En idd hopen dat je minder last hebt van de hormonen...voor jezelf en je omgeving niet altijd een pretje!! En ik ben benieuwd of het kwakje ook iets te betekenen heeft!! Toch rond die NOD begint het dan wel te kriebelen...zou t misschien dan zo zijn....hopelijk volgende week meer duidelijkheid!
Flora, balen zeg! Love 2 be,veel succes komende ronde! hopelijk valt t mee. @Hier al 6 dagen ongesteld, na n ronde vn 19dg... snap er niets van! Anders nooit zo lang, zelfs niet met cyclussen vn 70dagen. Maargoed, nu toch n rustperiode, dus wacht wel af. Vandaag over week zitten we lekker in frankrijk!!!
@ flora jammer dat je temp gedaald is ik duim voor je dat je ongi vlug komt zodat je snel verder kunt. hopelijk is juli maand jou maand! @ billie dank u een inwendige echo heb ik al gehad. donderdag is mijn eerste fm kben heel benieuwd wat er te zien zal zijn en wat de gyn ga zeggen. love 2 be leuk voor jou dat alles in orde is veel succes in deze ronde
@love: fijn dat alles er goed uit zag en dat je utro mee hebt gekregen! Hopelijk gaat dat zn werk goed doen Vandaag is mijn NOD, 16dpo.. Ik heb een langere LF, dus nod is bij mij niet op 14dpo Maar nog geen ongi te bekennen Pff dat wachten vind ik echt zo vervelend. Als je weet dat je ongi gaat worden, laat t dan ook maar meteen komen! @miep: heb je wel een ei gehad in die 19 dagen? Toen ik na 18 dagen een keer ongi were (zonder ei) had ik ook een lange ongi van 9 dagen
@flora, volgens resultaat bloedtest wel n eisprong gehad, maar temp is nooit gestegen en arts zei dat de eisprong wel had plaatsgevonden maar niet goed was..... wat dat dan ook mag inhouden :S
Spannend flora! Hoop dat je gewoon zwanger bent hoor! Morgen m'n 2e fm op dag 14, hoop dat er iets te zien is. Vorige keer had ik bij de laatste fm al zere tepels, toen was m'n ei 14-15mm. Nu voel ik nog niks dus ga maar niet teveel hopen..
Spannend cupcake! Ik tilde vandaag een zware jerrycan op, kreeg me toch een steek, alsof er onderin mn buik iets knapte.. ben zo bang dat er iets verprutst is nu. Voel de plek nog, net stak het weer fiks, Zou het kunnen dat een evt innestelling verprutst is nu? Billie kun je je inhouden met testen straks? Ik vind het nu al moeilijk,, maar ga t niet doen,
ik duim voor morgen cupcake dat er hele mooie grote eitjes klaar zitten voor jou oei dat is raar muntje normaal zeggen ze als er een bevrucht eitje is dat dit heel goed beschermd zit en dat het al heel moeilijk is om kwaad te richten aan het eitje. dus ik denk niet dat je iets kan verpruts hebben maar ben natuurlijk geen 100% zeker
Snap dat je schrikt muntje. Je bent toch voorzichtig mocht je idd nu zwanger zijn. Ejn nee,heb nog geen testdrang. Gaat misschien nog wel komen naar mate de zondag dichtbij komt. Maar als ik weer ongesteld word vvind ik dat ook wel weer lastig. Terwijl ke bij ieder ander na ronde 3 ook nog niet zo ongeduldig zou moeten zijn. Maar dat voelt nu anders. Maar heb alleen weer last van gevoelige tepels.en heb ik voorgaande rondes ook gehad dus denk ik dat ik ongesteld word. Heb je al een datum tot wanneer je wil wachten met testen??
ik zit te denken aan donderdag..weet t nog niet zeker..vorige x was ie negatief op donderdag .. t zelfde nod als vorige x..
Dat is balen. Wanneer moet je weer cupcake? Ik heb maar even gebeld met de gyn ivm ongesteldheid en eerder gebruik clomid. Ik moet het afwachten of het dan gewerkt heeft. Volgens haar moet het effect niet minder zijn. Maandag ga ik voor mijn eerste meting 13de dag. Heel benieuwd. Maar ik verwacht niets.
hoi dames hier weer een berichtje van mij. ik lees nog wel mee en wens jullie de beste eitjes die maar lekker mogen springen! maar verder houd ik het niet zo meer bij wie er bijna op springen staat en wie niet. het is ook nog zo'n ver van mn bed show voor mij! zit nu weer tegen een menstruatie aan te hikken die maar niet door wil komen.. bleh! het nieuws is langzaam aan het zakken in mn bolleke. wat ik me afvroeg, de dames met pcos, hebben jullie ook meer haargroei?? ik ondekte gisteren een hele lichte maar voor mij duidelijke mini snor!!! en bij mn schaamstreek is het ook lekker voorbij mn lies aan het groeien. ik zit de denken aan een laserbehandeling om de haartjes weg te laten halen. de stoppels doen regelmatig echt zeer met lopen. iemand daar ervaring mee?? de aanvraag voor de evt vergoeding is al de deur uit! wie niet waagt... toedels!