Dames, ik ben vanochtend ongi geworden! Eindelijk.... Nu weer nieuwe ronde in. Hopelijk met een betere afloop Zoektocht naar ei kan dus ook weer bijna gestart gaan worden.. Pff altijd zo vervelend dat. Hopelijk nu voor dag 20, anders moet ik weer terug naar de gyn.. Sorry even geef puf om alles te lezen en te reageren. Straks ga ik er ff voor zitten
@ muntje: nu a.s. donderdag of volgende week?? Spannend hoor..zou wel fijn zijn als je meteen na de miskraam weer zwanger bent! Ben benieuwd! @ cupcake: oh wat jammer!! Je vermoedde al zoiets, maar dan hoop je toch dat het meevalt. Wanneer moet je weer terug? @ chanan: spannend! Voel je al iets? @ Pippek: fijn dat je je iets rustiger voelt. Maar geef het de tijd..tis niet niks allemaal hoor! En dat je niet alles bij houdt is niet zo gek. Lukt mij ook niet! En ik heb geen pcos, dus kan je niet helpen met je vraag over de haargroei! @ Flora: aan de ene kant fijn dat je nu weer zekerheid hebt qua menstruatie, maar meteen weet je dan ook wat je deze ronde weer te wachten staat met het zoeken naar je ei en het juist klussen! Hoop ook voor je dat je weg kan blijven bij de gyn!
Flora : ik laser momenteel!! Mijn haargroei is niet normaal , nu begint het op m'n onderrug ook al. En m'n achterkant van de bovenbenen. Maar ik laser mijn gezicht. Heb 2 behandelingen gehad en merk wel verschil! Ik doe mijn gezicht omdat ik er heel onzeker van word. Maar dat is 106 euro p behandeling, en krijg 500 vergoed. In totaal dus niet per jaar let daar goed op!! En door de pco durven ze ook niet te zeggen of het voorgoed weg blijft. Ik had na de 2e behandeling wel dat t langer weg bleef! Maar mag alleen scheren en niet harsen of epileren nu. En m'n snor doet zeer joh als ze laseren. Alsof ze een warm elastiekje afschieten .. En als je zwanger en mag het niet hopen dat de volgende behandeling de niet mag Billie; deze donderdag! Of toch morgen... nee is te vroeg. M'n kwalen zijn wel gebakken trouwens, alleen nog zere tepels
@flora, jammer van je ongi.. Maarja was te verwachten na die temperatuurdip helaas @pippeke.. Ik heb wel pco, maar geen overmatige haargroei.. Niet in zoverre dat ik er last van heb of me er onzeker door voel! Zowiso heb ik (gelukkig) geen andere symptomen van Pco. @all, ja balen.. Moet vrijdagochtend weer terug. Omdat het vorige ronde ook zo lang duurde willen ze t toch nog even aankijken. Maar verwacht zowiso volgende ronde wel weer hogere dosis!
He billie, Nee voel niet echt wat. Ja meer moe en hoofdpijn. Vannacht zweten joh. NIET normaal. Vandaag de laatste dag clomid gehad. We gaan het zien. Hopelijk groeit het daar een beetje door. Muntje nog eventjes. Spannend hoor. Ik had al lang getest. Pfff... Coole kikker ben jij zeg!
Ja dat zweten.....pfff...ben zo blij dat er nog weinig echte warme zomeravonden/nachten zijn geweest. Ik heb mijn eigen sauna gevoel 's avonds!
Ik heb dus totaal geen bijwerkingen van Clomid.. Maar het slaat ook niet echt aan. Zou dat samen kunnen hangen?
flora jammer dat je ongi bent geworden. hopelijk volgende ronde raak! jammer cupcake dat de gyn niets zag hopelijk is het vrijdag beter! ik heb ook geen symptomen van clomid alli toch niet waar ik weet van heb ik denk hier dat ik mijn ei ga gemist hebben. mijnovutesten worden steeds lichter nuja afwachten tot donderdag wat de gyn zegt straf hoor van je muntje dat je zolang kan wachten met testen chapeau
Nee dat denk ik niet. Mijn buurvrouw heeft alle doseringen gehad (en ook lang volgehouden) en had bijna alle bijwerkingen die je je kunt bedenken maar geen 1 dosis sloeg bij haar aan. Dus wel of geen bijwerkingen zeggen denk ik niets over het wel of niet aanslaan van clomid!
zo zeg 2 dagen even niet online geweest en moest veel bij lezen er gebeurt weer van alles. muntje in denk dat de jerrykan optillen slecht kan zijn anders zouden ze toch van te voren zeggen dat je het heel rustig aan moet doen na je eisprong? hopelijk deze week een positieve test, ook voor jou billie zal Juli onze maand worden? balen cupcake dat er nog niets te zien was. heb je nu nog 50 mg? of al 100? flora op naar de volgende cyclus (dus ook op de maand juli zeg maar ) hier ben ik gisteren weer bij de gyn geweest, om te bespreken hoe en wat nu. ze vond dat we deze ronde nog wel konden benutten dus ik heb weer voor 3 dagen 100 mg clomid gekregen net als de vorige cyclus, ik had wel al een eitje maar van 11 mm (cylcus dag 13) en ik moet dan donderdag weer terug komen voor een fm. dus ik ben benieuwt, en weer pregnyl mee gekregen. ik wil het zelf gaan prikken en dan kijken of mijn zus of een vriendin kan helpen hoe het werkt. ik hou niet echt van prikken dus ik ben benieuwd of ik het durf. maar gelukkig is de naald niet zo groot. maar omdat ik nu elke ronde pregnyl krijg is het wel handiger het zelf te kunnen en ik kan dan ook beter plannen met klussen vond jij het lastig de eerste keer zelf prikken love2be? moet je ook in je buik prikken? en de volgende ronde (wat ik niet hoop natuurlijk net gezegd juli word onze maand(misschien als ik het vaker zeg/schrijf werkt het echt hihi) dan krijg ik gelijk 100 mg op dag 3.
o en billie wel fijn dat je weekendje toch wel mee viel en je een beetje anders naar je zus kon kijken. hopelijk ook gauw een mooie buik voor jou!
Balen cupcake..maar de werking en aantal bijwerkingen staat los van elkaar.. Zondag is mijn nod pas he..
ik zou minstens nog wachten tot vrijdag denk ik. morgen is nog wel heel vroeg. Maar ik probeer me elke keer gewoon voor te houden ik wil geen witte test dus dan nog maar niet testen en dan hou ik het nog best wel uit eigenlijk. maar ja als je gevoel zegt dat het raak is...
Zou nog even wachten meid.. Zou zo jammer zijn als je morgen nog negatief test.. Dan weet je nog niks omdat t nog kan veranderen. Maar als je je niet kan bedwingen hou ik je niet tegen hoor.. Ben natuurlijk ook heeeeel nieuwsgierig!!