@muntje: wouw wat goed zeg!! Gefeliciteerd! Ik zou me ook niet druk maken om het ziekenhuis, het is zo jullie keus geweest. Zij hebben je alleen maar geadviseerd. Lekker gaan genieten en hopelijk nu een plakbeeb @cupcake: wat balen zeg Wanneer had je de vorige ronde je eisprong? @alcohol: ik drink zo af en toe gewoon nog een wijtje/biertje. Dat kan echt geen kwaad hoor, gewoon lekker genieten totdat je een posi test in handen hebt! De gyn zei dat ook tegen ons, toen we vroegen in hoeverre af en toe een biertje slecht voor het zaad is. Aangezien mijn man zoveel zaadcellen had was dat geen probleem. En tegen mij zei hij dat ik ook gewoon moest genieten totdat ik een posi test in handen zou hebben.
Vorige ronde ook pas op cd 28.. Maar had gehoopt met hogere dosis toch wat eerder. , maar helaas. Ik geloof niet dat ze dat bij ons doen, extra Clomid geven.. Anders zou ze dat wel doen lijkt me. Zal wel beleid per ziekenhuis zijn.
Voor mij de eerste maal dat ik Clomid ga nemen. 10/9/12 gestopt met de pil. Sindsdien onregelmatige cyclussen. 17 juni PCO vastgesteld. Doe geen eisprong, maar hormonen in bloed normaal. 1/7 gestart met Duphaston om MS op te wekken. CD3 starten met Clomid 50mg tot CD7, CD12 echo. Heb er niet echt goed gevoel bij. MS nog niet op komst, voel me niet goed in m'n vel, verlies stilaan de moed. Ik lees hier ook vaak dat ze bij overgewicht de behandelingen stoppen en je moet afvallen. Ik ben al lang op dieet: van 93 kg naar 87 kg op 1 jaar. Maar meer gaat er niet meer af. Wat als ze me nu weer zeggen af te vallen? Het lukt niet. Ben zo bang.
Cupcake balen man. Schiet nie echt op zo zeg.. Gewoon naar de 150 mg. Bedankt voor de felicitaties.. We zijn voorzichtig blij maar t besef is er echt niet.. Rozientje , welkom. Ik moest ook afvallen. Je BMI moet 30 zijn geloof ik. Weet niet of je kort of lang bent. Ik meende ook dat t niet zou lukken totdat je het te horen krijg . Dan besef je dat je voor t blok gezet word en niet verder kunt ..
Schiet zeker niet op.. Aan de ene kant wil ik nog afwachten op m'n ei.. Aan de andere kant wil ik door naar een hogere dosis en hopelijk kortere cyclus! Maarja elke kans deze maand is meegenomen, alleen werkt m'n lf dan niet mee, wanneer m'n ei zo laat is! Maarja.. Gelukkig heb ik het druk genoeg en gaat de tijd snel! Wachten ben ik wel gewend inmiddels! Je geduld wordt flink op de proef gesteld!!
@cupcake: ik zou het ook nog even aankijken... Cyclus afbreken kan altijd nog! Hopelijk over een paar dagen toch een mooi ei. Krijg je nog wel steeds echo's deze ronde? @rozientje: welkom! Hou de moed meis! Nu wordt er een behandeling gestart, dus in ieder geval weer een stapje dichter bij een kindje... Hoeveel dagen zit je nu na je laatste pil duphaston?
@ Rozientje: welkom. Snap dat je de moed verliest. Is ook lastig als je keer op keer geen sprankje hoop krijgt! Gooi t eruit hier... Je vraag over afvallen kan ik niet beantwoorden, omdat dit bij mij niet aan de orde is. Maar dat je daarom niet verder met behandelingen zou kunnen klinkt dan ook zo krom! Maar niets is onmogelijk!Want ook meiden die ik met (overgewicht en pcos) hebben nu een kindje. Maar ja..daar heb jij zo weinig aan he! @ cupcake: is fijn he als je het druk hebt! Dat scheelt echt mentaal gezien! Maar ik zou soms zo graag om een hoekje willen kijken, zodat je (hopelijk) kunt zien dat alles goed komt. Maar ja...wat nou als dat niet zo is..haha..nee, dan maar geduldig zijn.We kunnen niet anders! @ hier: ik ben ziek! En ik ben nooit ziek! Gisteren al hele erge hoofdpijn..pfff..en vanmorgen duizelig, koorts, spugen, spierpijn gevoel door mn hele lijf, moe. Vreselijk. Echt kan me niet heugen dat ik dat gehad heb! Maar goed, ik wil toch genieten van het mooie weer en zit lekker buiten in de schaduw. Oh ja..en het water uit de kraan smaakt ook nog eens super goor! Alsof het slootwater is...dus goed drinken gaat ook een beetje tegen mn gevoel in! Dus ik ben niet echt bezig met mijn NOD morgen, eerst maar opknappen!
billie!! je nod..al wat wijzer?? mijn symptomen zijn weg..heel apart.. vanmorgen duidelijk weer positief getest.. ben dus gestopt met mn hooikoorts pillen. wat een ramp joh. alles jeukt en kan er niks aan doen. wat een verschrikking.
Vanmorgen toch getest (op aandringen van mijn man, voor mij hoefde het niet zo nodig, maar hij was zoooo benieuwd!) maar helaas negatief. Dus van mijn kant geen goed nieuws. Nu maar hopen dat ik vandaag ongesteld ga worden. Fijn dat je symptomen weg zijn, maar nu helaas je hooikoorts gaat opspelen!
@billie: he jammer zeg dan idd hopelijk maar snel ongi zodat jullie ook weer verder kunnen! Hoeveel dpo zit je nu? @muntje: heb je een foto van je test? altijd leuk om te zien, hihi. En die symptomen willen niets zeggen over of het goed of fout gaat. Probeer lekker te genieten meis, nu je geen kwaaltjes hebt @hier: vandaag enorme vermoeidheid Maar ik lag ook laat op bed gister en maar rot geslapen.. Hopelijk komt het iig niet door de tamoxifen.. Van clomid werd ik ook zoooo enorm moe. Vorige ronde met tamoxifen nergens last van gehad, dus hopelijk is het nu iets eenmaligs. Zometeen lekker high tea-en met een vriendin! Ff bijkletsen, ik heb dr alweer een paar weken niet gezien!
Billie dat is balen, hopelijk dan maar gauw ongi en op naar de volgende ronde Muntje heb je binnen kort ook al een afspraak voor een echo of gewoon bij de gyn? Lekker gaan genieten. Flora, het zal dan ws wel daarmee te maken hebben dat je zo moe bent. Veel plezier vanmiddag
Nog geen ongi...vorige keren was het al aan het einde van de ochtend. Maar goed, dan zou ik wel heel regelmatig ongesteld zijn! En ik zit ongeveer op 12 dpo. Weet niet precies wanneer mn ei is geweest, maar kan er 1 of 2 dagen naast zitten. Alleen weet ik niet of dat wat zegt. Ben daar niet zo in thuis! En veel plezier Flora! Ik hou ook altijd zo van die bijkletsmomenten! Wel jammer van die vermoeidheid trouwens! En zeker als dat van de medicatie komt!
Ben op mijn werk dus kan niet uitgebreid reageren. Vanmorgen meting gehad. Baarmoederslijmvlies was nihil en de linkereierstok had een paar kleine eitjes. Rechter eierstok kon ze niet vinden. Dus vermoedelijk helemaal geen activiteit. Donderdag ga ik weer. Hopelijk is er dan iets meer te zien.
Balen meid! Klinkt bekend helaas..mag morgen weer op dag 21. Hoop dat er iets te zien is boven de 8mm.
ooh balen chanan hopelijk komt er vlug activiteit in! ik zal voor je meeduimen cupcake dat je eitjes mooi groot zijn balen billie van je negatieve test maar mss is je hcg spiegel nog niet sterk genoeg? Hier mooi op het wachtbankje pfff is dat een lange tijd
Ik ga er gewoon van uit dat het volgende cyclus 100 mg wordt. Kan het altijd meevallen. Baalde vanmorgen wel ff goed. Maar ja. Misschien staat het er donderdag opeens anders voor. Hopelijk is dat voor jou morgen ook het geval. Succes billie en de rest met het wachtbankje. Spannend. Misschien dat je inderdaad nog te vroeg bent geweest met testen. Muntje wanneer had je nou een echo? Of had je dat al gezegd.? Ik wil de tijd het liefst weer vooruit spoelen...
@ chanan: wat jammer dat er niet wat beter nieuws te melden was voor je! @ cupcake: fingers crossed! Hoop dat er idd een mooi eitje aan het groeien is! @ xeniatje en chanan over het testen: ik ben nu alleen maar bang dat weer het lange wachten gaat beginnen m.b.t. de menstruatie. En ik heb gistermorgen negatief getest (zelfs geen tuurstreep!) dus eigenlijk ging ik er gewoon vanuit dat ik dus ongesteld moet worden. Maar waarom zou ik dan te vroeg getest hebben? Het was toch mijn NOD? haha..ik ben wat dat betreft nog heel naïef! Ik had nooit een cyclus, dus ook geen kans om zwanger te worden! Dus dit is nieuw voor mij. Maar wat nou als ik toch gewoon weer niet ongesteld ga worden?? Daar ben ik gewoon het meeste bang voor....niet eens de hoop dat ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn. Wanneer zouden jullie dan eventueel toch nog een keer testen? Aankomend weekend ofzo??
@billie: het zou nog kunnen dat je een late innesteling hebt gehad, waardoor je dus nog niet positief kan testen.. Maargoed, dat zijn vaak uitzonderlijke gevallen. Je was gister 12 dpo? Op 14 dpo kun je eigenlijk pas testen, maar sommige testen zijn dus gevoeliger waardoor je ze eerder kunt doen. Het kan ook zijn dat je lf nu gewoon wat langer is en dat je dus wat later ongi wordt als anders. Maaaaar liever gewoon toch zwanger hihi @chanan: balen dat er nog niets te zien was maar wie weet over een paar dagen wel! @hier: vandaag ook weer zo moe Vannacht wel lekker geslapen, dus denk dat het toch door de meds komt. Hopelijk blijft het hierbij en ga ik er niet zoveel last van krijgen als bij de clomid.
Ik ben net ongesteld geworden! Dus pffff...weg met die stress. Ben ook dan zo'n stress kip en zie meteen alles somber! Nu niet meer! Hoppa..kom maar op met die nieuwe ronde clomid! Maar..daar gaat meteen mijn vraag over: wanneer is het nu dag 1? Net om 19.30 mn eerste bloed gespot..is het dan vandaag alsnog dag 1? Of is dat morgen? Dat weten jullie vast wel! En alvast slaap lekker voor straks Flora! Het warme plakweer helpt ook niet echt he!