Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    @ Flora gefeliciteerd met je trouwdag, je hebt mooi weer voor een weekje weg!

@Aster, hopelijk idd donderdag een goed ei te zien bij de FM
    en leuk zeg de jurk en ringen op gehaald, het zal nu wel echt beginnen te kriebelen dan denk ik?

@ Desiree, ja fijn he dat je het kan delen met meiden die er al/dan niet ervaring mee hebben en om te lezen wat je kan verwachten enz.

@ Molly27, fijn dat er al een ei te zien was! hopelijk is die maandag al lekker gegroeid.

@hier, ik had donderdag een ei van 17/18 mm. maar tot nu toe nog geen sprong te zien op de ovulatie testen nog maar een heel licht streepje. kan dat dan nog zo lang duren. word er een beetje onzeker over

2. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    ik klets graag met jullie mee!

Bij onze zoon was ik gelijk in ronde 1 .. 50mg zwanger.

11 april ongesteld geworden
    paar echo's tussendoor waarop wel iets te zien was maar nog niet een grotere. Donderdag geweest en toen was het grootste eitje 11mm .. Morgen moet ik weer. Heb de hoop eigenlijk een beetje opgegeven voor deze ronde.

3. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    zo dat is positief zeg, ik 1 ronde zwanger!!

als het eitje donderdag 1 was is het nu wel groter denk ik toch? of kan dat ook stil blijven staan?

4. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Dat was helaas al de 4e fm deze maand. Was op dag 15.. Hij was niet veel gegroeid helaas. Kans dat hij morgen ineens 16mm is acht ik klein. Maar het kan wel zei onze gyn..
    Stiekem vind ik het best moeilijk dat het ineens wat moeilijk gaat :(
    Aan de andere kant snap ik best dat we in januari 2012 gewoon ontzettend geluk hebben gehad dat het gelijk is gelukt! Ben ik ook enorm blij mee hoor. De wens voor een 2e is alleen zo ontzettend sterk. Wat niemand lijkt te begrijpen 'want je moet al blij zijn dat je in elk geval 1 gezond kindje hebt'

5. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Sorry trouwens dat ik hier zo half depressief het topic binnen kom vallen :D

6. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    ok ja dat is niet leuk.
    tja mensen kunnen zo veel zeggen toch maar als je je zinnen er op hebt gezet! Naar dat mensen dat niet begrijpen.
    ben je nu al weer lang bezig om zwanger te worden?

7. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    geeft niet hoor

8. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    nee, ronde 1 :) Heb vanavond gewoon even een dipje, spanning voor morgen :)

Jij zit nu in de klusdagen? Spannend, straks de wachtweken!

9. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ok, ja kan ik mij voorstellen.

ja idd in de klusdagen :) alleen de ovulatie testen geven nog steeds maar een heel licht 2de streepje aan. dus vind het ook wel spannend of hij wel gaat springen

10. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Is ook spannend inderdaad! Binnenkort zeker bloedprikken ?

11. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ja, ga morgen op vakantie en dan de maandag erna. Ze hoopte dat je het dan nog kon zien

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @fiona: eitjes kunnen met clomid wat langer doorgroeien, waardoor je eisprong dus ook wat later is. Komt goed dus! Die posi ovutest gaat er vast en zeker binnenkort komen!

@anoniempje : Er kan nog een eisprong komen hoor! Alleen zal hij wellicht wel wat later zijn.. Maar 11mm is nog niet overtuigend, maar wel een begin! Hopelijk is er iig groei te zien!

@hier: weekendje weg was heerlijk :) lekker uitgewaaid op het strand en flink wat km's gefietst! Het weer was prachtig!
    Morgen weer terug naar de gyn voor de 3e fm. Spannend weer, hopelijk zijn de eitjes goed door gegroeid.

13. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Morgen moet ik ook voor een echo! Heb verder geen afspraak met de gyn dus denk dat ik dan alleen hoor hoe en wat ze eventueel zien, toch?
    Fijn dat het weekendje weg lekker was. En hopelijk kunnen de nieuwe meiden veel herkenning vinden en dat we elkaar maar mogen steunen! Het is echt zo fijn om hier je verhaal kwijt te kunnen met daarna herkenbare verhalen en opmerkingen. Doet me echt goed!
    Ben benieuwd morgen......

14. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou, ik ben net geweest; bm slijmvlies is iets meer dan 4 mm en mijn grootste eitje is 18,6 mm! Dus we mogen het gezellig gaan maken vandaag en morgen.
    Woensdag moet ik dan terug; wellicht is het eitje dan gesprongen (of niet) en er wordt ook een samenlevingstest gedaan die ochtend.
    Ben best tevreden na de eerste keer dus! Wordt vervolgd...

15. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Wat fijn billie85,

Ik had idd gisteren en vandaag een 2de donkere streep op de ovulatie test!dus dat is super! Dus flink aan de klus in turkije :) ;)
    Maar thanks voor de fijne reactie dat het nog zou komen, dat het door de clomid komt flora01
    En hoe was je fm flora01??

16. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Uhm.. Nog een vraagje. Door dat mijn ei langer door groeit door de clomid, word de cyclus dan ook automatische langer?

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Fiona, ja je eisprong heb je ong 14 dagen later je NOD, dus dan word je cyclus idd wat langer, omdat je dus iets later je eisprong hebt.

@billie: jeej ook al een mooi ei :) aan de klus dus!

@hier: bij de gyn was het wel oke, maar vond t toch wat tegenvallen het eitje van 11mm is verdwenen, en het eitje van 9mm is doorgegroeid naar 12,6mm. Dus opzich een prima groei, maar had meer verwacht omdat er de vorige keer al een eitje van 11mm zat.
    Baarmoederslijmvlies was al wel super mooi. 8,4mm al, dus dat is al genoeg voor de innesteling! Nu moet ik woensdag weer terug.
    Vorige keer had ik op dag 18 mn eisprong, dat zal nu iets later gaan worden. Maar dat is niet erg, zolang er maar een eisprong komt:D
    Door de HSG die ik op dag 8 heb gehad, kan alles wat trager groeien zei de gyn.

18. Anoniempje2011

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    11 mm zou een begin zijn, maar helaas gisteren dag 18 nog steeds maar iets van 11 mm ;)

19. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Hm allemaal goeie berichten.. Fijn !

Ik lig al 2 nachten wakker. Slaap zeer weinig.. Gisteravond kreeg ik er hartkloppingen bij en beetje hyperventilatie , lang leve de clomid!! Hoop dat de hyperventilatie vandaag weg gaat want dat is erg vervelend.

Maar he, t is voor het goeie doel ..
    * laat t dan wel helpen*

20. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Nou Fiona, dan hoop ik dat Turkije in meerdere opzichten een geslaagde vakantie wordt! :) Veel plezier!
    En Flora, jij hebt dus nu een eitje van 12 mm, maar zoals je al zei er is wel een groei. Dus hopelijk zet dit door en heb je over een paar dagen ook een groter eitje. En een bms van ruim 8 mm is zeker mooi! Dan is die basis in ieder geval goed..dan maar hopen op een eisprong waardoor er weer een kans is!

Jammer van de 11 mm Anoniempje! Wie weet bij de volgende meting?? Maar je hoopt op meer natuurlijk!

Vervelend van die bijwerkingen Muntje. Dat is zo vervelend van het gebruik van medicatie. Dan wil je gewoon verder geen andere ongemakken hebben. Wanneer moet jij weer voor een meting??

het eerst sinds 2 jaar lijkt het alsof we een kans hebben en dat voelt zo raar. Aan de ene kant die hoop, maar aan de andere kant ook weer die angst. Er kan nog zoveel meer aan de hand zijn! Gek word ik daar van! Morgen weten we misschien weer iets meer...

Deel Deze Pagina