Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    @Flora ja kan idd nog alle kanten op. Ben echt bang dat het niet raak is. Maar ja we zullen zien.
    Goed dat jij kan wachten tot je NOD. Dat lukt mij dus echt nooit he. MOcht je temp nog steeds zo mooi hoog zijn dan is een testje op vrijdag of zaterdag niet gek hoor. Zeker niet met zo een leuk weekend voor de boeg. MAAR het kan natuurlijk zijn dat je negatief test maar wel zwanger bent... ( al komt dat twee dagen voor NOD minder voor...de mogelijkheid is er).

@Cupcake nog steeds misselijk??

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Nee, ik ben nu niet echt meer misselijk. Wel wat steekjes/zeurend gevoel bij m'n baarmoeder, ander gevoel dan ongesteldheid. Dit voel ik al ruim een week op/af. Maar ik ben nog helemaal niet zeker.. Kan heel goed ook gewoon ongesteld worden!

Ik ga vrijdag een testje wagen, als ik nog niet ongi ben, dan zit ik op 12dpo. Vorige keer werd ik op 10DPO ongesteld, dus zou vandaag zijn. We zullen zien, hou jullie op de hoogte!

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ik wordt meestal pas ongi op 16dpo. Dus áls ik vrijdag zou testen, zou dat op 14 dpo zijn. Test moet dan wel posi zijn als ik zwanger ben, lijkt me..
    Temp hoef ik dan niet naar te kijken.. Ik heb altijd hele mooie kaartjes, temp altijd mooi hoog tot mn NOD. Dan keldert hij ineens.. As we het weekend weg gaan, kan ik dus ook niet tempen. Omdat we dan met z'n alle in een grote tent liggen :)
    Ik denk er nog maar ff goed over na ;) en vraag ook wel ff wat ml ervan vind.

@cupcake: spannend!! Ben benieuwd vrijdag, hihi.

4. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Als je vrijdag al 14dpo bent zou ik zeker testen. In een tent is het idd een stuk moeilijker. En het blijft waarschijnlijk toch in je hoofd spelen het hele weekend! Spannend!

5. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Flora, ook spannend voor jou! Zou ook wel duidelijkheid willen voor een weekendje weg! Op 14dpo heb je wel zekerheid denk ik!

6. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Oooooh meiden!spannend voor sommigen van ons. Mooiste zou zijn als we straks allemaal zwanger zouden zijn!!!dan moeten we een nieuw,ander clubje oprichten.
    Maar goed...voor degene die binnenkort gaan testen;hou ons op de hoogte!!

7. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Wat spannend cupcake en flora!hopelijk beide vrijdag een positieve test! Ik zou idd ook al testen voor het weekend weg.

Billie idd hopelijk kunnen we gauw praten over kwaaltjes van zwanger zijn en niet meer de kwaaltjes van de geslikte hormonen. En ook spannend voor jou wie weet.

Pcos, spannend hopelijk kun je gauw beginnen aan de clomid.

@hier vandaag naar de gyn geweest er was een eitje door gegroeid, maar heel weinig. En de andere helemaal niets gegroeid. Dus nu vrijdag weer heen.
    Ik hoopte eigelijk dat ik vandaag de pregnyl kon zetten. Dus best teleur gesteld. Het lijkt wel of mijn lichaam denkt ik doe niet mee, en dat de hormonen nu te veel weer uit mijn lichaam is.
    Hopelijk vrijdag beter nieuws.

8. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Pfff balen meid :( wat kan je lichaam je in de steek laten he :(
    Maar ook wel weer verrassen, in mijn geval.

Lastig!

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @fiona: hoe groot was je grootste eitje nu dan? Het kan straks weer ineens sneller gaan! Hopelijk gauw een mooie eisprong!

@testen: hmm ik weet t nog niet:) ik wacht gewoon volgende week nog even af en bekijk het tegen mn NOD wel:)

@cupcake: je temp weer een beetje omlaag, maar als je normaal ook niet zo'n stabiele temp hebt, dan kan dat niet zoveel kwaad denk ik! Morgen testen?

10. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik heb zo'n idee dat testen niet meer hoeft.. kwaaltjes zijn weg en eerste bruin is gespot. nu wachten tot het doorzet..

11. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Wat ontzettend balen Cupcake! :(

12. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Misschien dat het volgende keer wel goed gegroeid is. Bij mij wilde ze er al mee stoppen en me aan de duphaston zetten. Daar ben ik tegenin gegaan en drie dagen later had ik twee eitjes van 15 mm! Misschien dat het bij jou ook zo is!

13. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Whoehoe. Mijn progestronwaarde was goed hoog volgens de verpleegkundige. Ik heb dus een supergoede eisprong gehad. Ze mailde pas 5 minuten terug. Helaas heeft ze me geen cijferuitslag gegeven. Ach ja als zij zegt dat het goed is zal het wel zo zijn...

Nog een paar dagen geduld..... ;)

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @cupcake: ahh wat balen meis:(

@fiona: ja ik raad je ook zeker aan om de cyclus niet te snel af te laten breken. Eerste ronde werd de cyclus al op dag 17 afgebroken.. Terwijl ik andere ronde rondes er ook pas rond dag 19 iets dominants (15mm of groter) te zien was..

15. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh chanan! Super fijn! Dan is de waarde in ieder geval boven de 30:) wat vreemd dat ze je de uitslag zo niet precies wil geven :( Daar heb je gewoon recht op hoor...
    Zo laat ik mijn bloeduitslagen van mn schildklier altijd even uitdraaien..

16. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijn chanan! Succes op het wachtbankje..
    Het is tot nu toe bij 2 druppels bruin gebleven.. Wel gevoelige en opgezette buik dus denk dat het niet lang meer zal duren. Ben wel benieuwd wat m'n temp doet morgenochtend.

17. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ja idd dat is de beste uitleg ja

18. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Tot nu toe is mijn cyclus nog niet afgebroken geweest. Ik heb 2x een kuurtje tussen door gehad waardoor ik toch nog een eitje kreeg. Maar ik hoop(te)eigelijk dat ik nu eens een perfecte cyclus zou krijgen.
    Nu morgen maar even afwachten.

Spannend chanan!!

Cupcake, balen, zo begint het ook vaak bij mij eerst bruinebeetjes en daarna zet het door. Hopelijk is dat niet zo bij jou...

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @fiona: pff ja een perfecte cyclus... Daar hoop ik ook al zoooo lang op... Mijn hoop ligt nu helemaal op het spuiten. Als die cyclus maar een keer goed is, dan moet zwanger worden vanzelf wel lukken ;)
    Hopelijk over een paar dagen toch een mooi ei!! Ik duimmmm!

@cupcake: wel vreemd dat t nu weer gestopt is.. Ik duim voor jou ook gewoon nog ff verder!

20. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Yeah :D !!!!

Ik kon het niet laten vanmorgen en ik heb getest!!! 10 dpo.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina