Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Billie ik moet nog een week wachten.. Vind spannend. Nou ik dacht elke keer t is voor een goed doel.. Maar ben nu zo moe.. Morgen de hele dag werken.. Pff .

Genoeg geklaagd nu:)

Zou t ook eng vinden hoor als we dan in ene een kans hebben ..
    Ik hoop ook dat als t lukt en we zwanger zijn dat he geniet en niet bang ben ofzo , hebben jullie dat ook?

2. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Tuurlijk is dat zo spannend. Psychisch (en ook lichamelijk) kost dit zoveel energie van je. Dan is het logisch dat je zo moe bent. En dat goede doel moet je voor ogen houden, maar ja...dat lukt niet altijd.
    En inderdaad, mocht ik zwanger zijn dan ben ik zo bang dat ik nog steeds angst heb. Het vertrouwen in mijn lijf is echt wel weg en ook hoop hebben vind ik eng.
    In het begin zit je al op die roze wolk, wij zijn daar keihard vanaf gegooid en nu begin ik stiekem weer een beetje te klimmen en dat vind ik doodeng. Want wat nou als er weer iets vreselijks tussenkomt...

Vandaag weer een meting gehad, was nu ruim 22 mm en mijn slijmvlies ruim 6 mm. Dus dat is mooi.
    Samenlevingstest was ook goed, dus nu denken ze dat het eitje binnen 2 dagen zal springen. Dus deze week is een gezellige actieve klusweek! ;)
    Morgen ben ik jarig..dus wie weet maken we dan zelf een mooi cadeautje! ;)

volgende week moet ik bloedprikken en dan hoor ik 23 mei of er daadwerkelijk een eisprong geweest is.
    Spannend!!

Fijne dag!

3. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @ Fiona: veel plezier op vakantie!

@Anoniempje: balen zeg die 11 mm, op welke cd zit je nu dan? Misschien komt het nog wat later of heb je een hogere dosering nodig.

@hier: maandag naar de gyn geweest voor fm. Heb er rechts één van 18 mm en links één van 24 mm. Dus mijn ei zal één deze dagen wel springen. Zuurtegraadonderzoek gehad en die is ook goed. Heb op de een of andere manier een goed gevoel bij deze maand. We zullen zien.

4. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Spannend Molly! En hopen dat je goede gevoel ook genoeg zegt en je over een tijdje hier leuk nieuws kan melden!

5. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Fiona: Geniet van Turkije! Heb je zelf al het gevoel dat je ei gespongen is?

@Anoniempje: Welkom! Hopen dat je nu weer zo snel zwanger bent en dat er snel een mooi eitje groeit..

@Flora: Mooi eitje al! Wel jammer van die andere.. Ik duim voor een goede springer! Ben benieuwd wat er vandaag te zien was..

@Billy: Het vertrouwen in je lichaam weg ken ik.. Is echt verschrikkelijk.
    Ik hoop dat je lijf je nu een heel mooi cadeautje geeft! Een gesprongen en bevrucht eitje!

@Molly:Spannend! Ik hoop het zo voor je, zou echt mooi zijn!

@Muntje: Oh, dat wachten.. Is echt verschrikkelijk, hè? Hopen dat de dagen ineens heel snel voorbij gaan! En die bijwerkingen, heb ik ook gehad en nu steeds.. Vooral opvliegers en ik werd gewoon echt een draak.

@Hier: De spanning stijgt! Morgen om half 9 mijn eerste follikelmeting. Ik word gek als er nog niets te zien is.. Heb al een paar dagen last van zeurende pijn in mijn onderbuik. Vooral links, maar soms ook rechts. Ik hoop met goed nieuws te komen dus morgen!
    Owja, en echt voor het eerst in mijn leven vruchtbaarslijm ontdekt! Ik dacht dat ik dat gewoon niet had! Haha!

Liefs!

6. Anoniempje2011

Anoniempje2011 Fanatiek lid

1 jan 2011
    2.126
    0
    36
    NULL
    Drenthe :)
    aster.. succes vast voor morgen

hier is deze ronde definitief over. Heb provera mee gehad en nu op naar de volgende ronde. Vind het wel moeilijk te verkroppen dat het ineens zo anders gaat dan vorige keer

7. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @aster: succes morgen meid!

@anoniempje: snap dat het even lastig is. Had ik ook vorige maand toen ik een cycste had en even een maand geen clomid mocht nemen. Je verwacht niet dat het ineens zo anders loopt. Sterkte en probeer snel weer positief te worden voor de volgende ronde.

8. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    @aster succes morgen!

@anoniempje balen zeg, hopelijk een goede volgende ronde

@molly zuurtegraadmeting wat houd dat in? Een goed gevoel er over hebben hopelijk ook een goed eind resultaat :) fijn dat er een mooi ei
    groeit,

@hier, ik had zondag en maandag een super dikke 2destreep op de ovu test en maandag avond pijnlijke zeurende steken rechts. Denk dat dat mijn ei was. Ik heb mijn eisprong niet eerder gevoeld dus geen eigen reverentie. En gisteren ook erg gevoelige tepels, dat is nu wel weer wat meer af genomen.
    Nu maar afwachten... Zou zo leuk zijn he

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    @ Aster: ik duim voor je morgen! En aan de ene kant is het fijn dat je iets voelt, maar je wil ook dingen voelen. Dat heb ik tenminste wel..je let ook op elk signaal misschien! Maar wie weet heb je het goed en heb je morgen goed nieuws. En ik heb dat vruchtbaar slijm nog nooit gehad..lijkt me idd een gekke gewaarwording! ;)

@ Anoniempje; moeilijk dat er dus geen peil op te trekken valt en dat het dus per ronde weer anders kan zijn. Krijg je dan nu voor de eerste keer provera??

@ Fiona; dat klinkt positief qua kwaaltjes! Ik heb sinds vanmiddag hele gevoelige borsten, maar vanmorgen zat mijn eitje er nog! Dus wie weet komt de eisprong dan morgen..of is dit vanmiddag gebeurt..Lastig als je niet weet of de kwaaltjes juist vooraf, tijdens of naderhand zijn! ;)
    En het zou zeker leuk zijn! Stiekem fantaseren we er al een beetje over...maar moeten ook realistisch blijven natuurlijk!!

10. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @fionaa: dan kijken ze of je baarmoederslijm niet te zuur is. Als dat wel zo is dan kan het zaad er niet door. Sommige ziekenhuizen doen een samenlevingstest maar omdat men het er niet over eens is of dit onderzoek wel een juiste weergave geeft doen sommige ziekenhuizen een zuurtegraad onderzoek.

@billie85: een beetje dromen is toch leuk! Ik vind het wel belangrijk om positief te blijven, alleen moet de teleurstelling niet te groot zijn als het niet lukt. In ongeveer de eerste 8 maanden dat wij bezig waren was ik elke maand erg teleurgesteld dat ik niet zwanger was. Toen ik eenmaal merkte dat het niet zo wilde lukken was ik ook niet meer elke maand zo teleurgesteld dat het niet lukte.

Maar nu heb ik deze maand voor het eerst sinds zeker een jaar er een echt goed gevoel over. Heel stom want waarschijnlijk is mijn eitje nog niet gesprongen, dus hoe kan ik dan uberhaupt voelen.

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Nou, niets te zien! Baal echt verschrikkelijk.. Maandag terug komen, maar ik denk dat de 50mg niet aan slaat. Ben even helemaal uit het veld geslagen.
    Daarnaast uitslag van mijn uitstrijkje gekregen: pap2. Al met al dus een behoorlijke kutdag voor me.

12. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    o, wat balen meid! Op welke dag zit je nu? Bij mij was de eerste ronde pas op cd 16 iets te zien.

pap2, dat is ook niet echt leuk om te horen. Moet je nu over een half jaar terug voor een nieuw uitstrijkje? Pap2 zegt niet dat er echt iets mis is he. Er zijn genoeg mensen die dan na een half jaar geen afwijkende cellen meer hebben.

13. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Ik zit nu op cd 12. Fertiliteitsarts was niet heel erg positief over mijn echo vandaag. BMS was ook maar 5,3. Volgens haar niet heel veel, maar daar heb ik geen verstand van.

Wat pap2 betreft, ik heb eerder onrustige cellen en toen zijn ze ook vanzelf weer weggegaan, maar het is gewoon niet leuk om te horen. Helemaal niet omdat mijn uitstrijkje in januari al gedaan is, maar de FA vergeten was om ons de uitslag te vertellen. Wij hebben er vandaag maar eens naar gevraagd.

Maar, positief blijven! Ik moet maandag weer heen. Ik hoop dat er dan wel iets gebeurt.

Molly, hoe groot was jouw eitje dan op cd 16? En is ie toen ook goed gesprongen?

14. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Logisch hoor dat het niet leuk is om te horen. En inderdaad wel heel stom dat ze gewoon de uitslag niet hebben doorgegeven.

Ik was de eerste ronde met clomid op cd 10, cd 12 en cd 14 geweest en toen was er niks te zien. Op cd 16 waren er twee eitjes te zien van 18 mm en op cd 18 één eitje van 22 mm en één van 24 mm. Ik weet niet of er hiervan maar één of dat er twee zijn gesprongen.

15. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    He aster, wat een dag.. ik hoop dat ze nog gaan groeien. En pap2 is niet leuk om te horen nee..sterkte.

16. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Kijk, dat geeft me weer moed. Ik hoop dan dat er maandag wel iets te zien is. Ik snap anders ook niet hoe ik anders zoveel pijn kan hebben!

Jullie zijn trouwens wel echt lief in reacties, enorm fijn!

17. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Wat vervelend Aster! Zeker als je wel iets merkt, maar daar geen resultaat van ziet is dat ontzettend frustrerend. Maar zoals je ziet heeft Molly er ook ervaring mee en kan het dus nog steeds. En dan ook nog eens de uitslag van het uitstrijkje wat niet goed is, dan is alles bij elkaar even teveel. Begrijpelijk!
    Maar houd (hoe lastig het soms is) moed!

Ik heb nu veel minder pijn dan gisteren en eergisteren, dus misschien dat mijn ei vandaag gesprongen is? We hebben al 3 dagen achter elkaar geklust en doen vanavond ook nog maar een poging! Je weet maar nooit! ;)

18. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    @billie85: dat moet dan toch goedkomen zou je zeggen he, met al dat klussen. Ik zal voor je duimen.

@hier: heb gisteravond echt veel last gehad van steken, dan weer links dan weer rechts en het gevoel de hele tijd een grote boodschap te moeten, alsof er iets in de weg zit. Nu is dat allemaal gelukkig weg. Denk dat het mijn ei geweest is alhoewel het wel anders voelde dan de laatste twee keren toen ik mijn ei voelde. Heb er nu wel meer last van gehad. We zullen wel zien.

19. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja, aan het aantal keer klussen kan het niet liggen! ;)
    Ik heb gister eigenlijk heel de dag geen buikpijn gehad, maar nog wel gevoelige tepels. En gisteravond kreeg ik ontzettend last.
    Voelde als andere buikpijn dan de dagen daarvoor..dus denk dat ik misschien toch gisteren dan mijn eisprong heb gehad?
    Van klussen kwam gisteren niets door de pijn! Maar als het goed is ligt er wel een voorraadje! ;)
    Nu dus rustig afwachten op de komende weken!
    Hebben de anderen nog nieuws?
    Geniet (als het kan) van het mooie weer!

20. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Heb nu zeker weten gister mijn eitje(s) gehad. Was weer het bekende gevoel. Alleen wel veel sterker, heb er wel goed last van gehad.

Deel Deze Pagina