Bedankt! Ben er nog wat beduusd van. Had de hele week al af en toe gevoelige borsten. Gisteren maakte mijn vriend de opmerking dat mijn borsten groter waren. Ik kon het dus niet meer laten vanmorgen. Hopelijk blijft deze negen maanden plakken.
Haha! Wauw yeah!!!! Gefeliciteerd! Dagje eerder dan mij je NOD he! Wat een roze maand in de topic NOD 1 t/m 15 augustus.
Net gebeld met de verpleegkundige van de fertiliteitskliniek. Ze feliciteerde me en begreep wel dat ik graag een vroeg echo wilde. Ik mag 22 augustus komen. En.. ze gaf me vervolgens aan dat mijn progestrongehalte erg hoog was geweest namelijk 82 !
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!! hier worden we blij van!!!!! 2 zwangere erbij!!!! gefeliciteerd meiden! wat een goed nieuws zeg, jullie verdienen het! iedereen verdient het!! hopen op allemaal plakbeebs!!!!
Oooooh wat gaaaaaaf! Ik verlang er ook zo naar om ook eindelijk eens zo'n post te kunnen plaatsen....maar heb dan t gevoel dat t statisch (nu al 2 zwanger) ik er dan njet bij ga horen...... Echt ik gun het iedereen...en zeker deze meiden die al zoveel hebben moeten meemaken, maar wanneer ben ik nu eens aan de beurt.... Ooooh...wat egoïstisch van me... Echt gefeliciteerd voor deze meiden!!!hoop dat alles goed mag blijven gaan!en geniet er maar flink van!
Dat kan ik me ook goed voorstellen Billie. Dacht dat ook vaak! Dank je wel voor de felicitatie. Ben nu al behoorlijk zenuwachtig of het wel goed gaat. Pffff...
Wouwwww cupcake!! Gefeliciteerd! Heeft al het duimen toch een beetje nut gehad haha. Op de een of andere manier als ik al een gevoel bij jou @billie: ik snap je gevoel en zo voelt het voor mij ook wel hoor. Ik ben zeker oprecht blij en gun het iedereen van harte. Maar ook denk ik; oohhh ik wil oooook hihi @zwangeren: wat zijn/waren jullie kwaaltjes ben ik toch altijd wel benieuwd naar, ookal zegt het niet zo heel veel. Hihi.
Ik krijg nu wel ineens spontane testdrang door jullie mooie testen hahaha. Maar moet nog even wachten.. Op z'n vroegst wil ik donderdag (13dpo) testen.
Ik had dat gevoel ook altijd als anderen het waren, en daarbij het gevoel dat het bij ons nog wel even zou duren. Maar blijkbaar als ik eenmaal een eisprong heb, raak ik snel zwanger.. Het dringt helemaal nog niet door hoor! Wel een zeurend gevoel onderin m'n buik maar nu helemaal geen kwaaltjes. Het gevoel dat de ongi elk moment gaat doorbreken. Naar de wc gaan is dan ook heel spannend. Deze week had ik wel wat misselijkheid (rond de innesteling), maagzuur na het eten maar enorme honger, ookal heb ik net gegeten. Ook wel wat meer moe, maar sliep slecht. Een soort zenuwachtig gevoel. Maarja er is ook wat spanning op m'n werk ivm re-organisatie (er is een redelijk grote kans dat ik maandag hoor dat ik m'n baan kwijt ben) dus daar konden de kwaaltjes ook door komen Heel veel kwaaltjes die ik bij andere lees heb ik helemaal (nog) niet. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik echt misselijk wordt. Ik heb trouwens 30augustus pas een echo, kwam even niet anders uit. Dan ben ik 7w5d dus moet er zeker iets te zien zijn. Ik duim nog steeds voor jullie hoor meiden!!
Cupcake ook gefeliciteerd!! Hopelijk beide plakbeebs! 22 aug is al lekker snel chanan! Ik ben ook blij, ik heb een eitje van 19 mm Dus net pregnyl gezet, en een warm klusweekend voor de boeg. Ik had dr eigelijk ff geen goed gevoel meer over, maar toch een mee valler. Die andere 2eitjes hebben verder niets gedaan. Wel blij met de pregnyl, want ik had een ovu test gedaan om eens te kjken wat die aan gaf. Maar die was helemaal wit.
Billie is snap het helemaal hoor. Ik ben ook heel blij voor de meiden en gun het ze heel erg. Maar idd ik wil ook...
Zie je wel! Toch nog een ei! Het begin is er. Kennelijk is het bij mij ook snel raak als ik maar een eisprong heb. Aangezien dit mijn eerste eisprong(en) is dit jaar. Het is zo vroeg omdat ze weet dat ik een miskraam heb gehad. En liet ook wel blijken behoorlijk zenuwachtig te zijn. Ook wil ik natuurlijk heel graag weten of er 1 of twee bevrucht zijn... Hier heb ik een opgeblazen gevoel, vermoeid, gevoelige borsten en als ik niet op tijd wat eet beetje misselijk.
@fiona: jaaa mooi ei klusze!! En bij 19mm hoeft je ovutest ook nog niet positief te zijn hoor eitjes kunnen nog wat verder groeien. Ik had vorige week maandag ook 19mm en donderdag pas een posi ovutest. @eisprongen: ik heb inmiddels 4 MMM eisprongen gehad en 4 zonder MMM.. Dus ik hoop dat spuiten net hét zetje is wat ik nodig heb.
@chanan & CupCake Goed nieuws zeg!! Wou dat ik ook al zover was! @Fionaaa Een mooi eitje! Vanmorgen merkte ik bij het afvegen dat ik wat rood had. Dus hopelijk is dit goed nieuws en breekt het door!! Dit zou betekenen dat ik begin volgende week met Clomid kan starten!!