Morgen dan eindelijk beginnen met Clomid! Aan de ene kant heb ik er zin aan omdat er eindelijk aan gewerkt word om zwanger te raken. Aan de andere kant weer minder leuk omdat de MMM nu officieel begint. Ook de bijwerkingen van de Clomid kijk ik een beetje tegenop. Heb eens rond gekeken op dit forum wat het beste moment is om de Clomid in te nemen. De een zegt in de ochtend, de ander in de avond, maar hoor ook veel dat het eigenlijk niks uitmaakt omdat de Clomid eigenlijk constant in je bloed blijft zitten zolang je de kuur gebruikt en daarna. Weet eigenlijk niet helemaal wat ik moet doen....
Ik heb net de eerste ronde in de avond genomen, maar omdat ik totaal geen bijwerkingen had heb ik het de tweede ronde s'morgens ingenomen. Het is maar net wat je zelf prettig vind. Hoop ook dat je geen bijwerkingen hebt, maar wel goed resultaat!
Hee meiden, Cupcake ook zwanger? Gefeliciteerd!! Hou hoop hoor met de clomid. Hier de 3de ronde clomid zwanger. Ik duim voor jullie!!
Jaaa jij ook zie ik!! Gefeliciteerd, we schelen 1 dag! Hoe gaat t met je kwaaltjes? Geniet ervan meid!
Kijk, al die zwangerschapsverhalen met Clomid geeft hoop @CupCake Ik hoop ook geen bijwerkingen te hebben... Welke bijwerkingen hebben degenen gehad die wel bijwerkingen hadden? Ik lees veel opvliegers en humeurig..
Chanan ook zwanger. Gefeliciteerd! Cupcake wd schelen idd 1 dag. Leuk! Bijwerkingen clomid...hier alleen wat opvliegers.
Bij mij ook de opvliegers en stemmingswisselingen. Gefeliciteerd nog panter! Meiden....ik ben zo nerveus en zie zo op tegen vandaag. Ik wil aan de ene kant niet ongesteld worden natuurlijk, maar als ik het niet wordt dan weet ik nog niets. De vorige ronde was ik ook een dag later. Dus waarom dan nu niet. En moet ik dan toch aan testen denken? Maar ben elke keer die witte test ook zo beu! Aaaaaaarggghhhh....haha..
@pcos ik had ook alleen last van opvliegers. @billie je hebt twee keuzes. Of wachten of testen..... succes!
Ik herken je gevoel. Ik had dat ook. Mijn menstruatie is uiteindelijk opgewekt met Duphaston. Ik was zó onwijs blij dat ik eindelijk eens ongesteld was. Toen konden we echt gaan beginnen. Ik heb Clomid 's ochtends bij het ontbijt genomen. Ik had 50 mg en nergens last van. Althans, geen van die enge bijwerkingen die ik wel eens lees. Wel last van mijn humeur, maar ja. Het is voor een goed doel. Dames die al zwanger zijn: gefeliciteerd. Wat een geweldig nieuws!
@pcos: ik heb veel last van bijwerkingen gehad en daarom uiteindelijk ook tamoxifen gaan slikken. Ik had verschrikkelijke hoofdpijn en begon uiteindelijk ook slecht te zien. Dat komt doordat clomid je hypothalamus stimuleerd waardoor deze groter kan worden. Dat gebeurde dus bij mij. Hij drukte toen tegen een oogzenuw aan waardoor ik zo'n hoofdpijn kreeg en slecht ging zien. Maar deze bijwerking komt maar weinig voor! Verder had ik last van opvliegers en moeheid, maar dat had ik met tamoxifen ook. @panter: jij ook gefeliciteerd! Hopelijk nu een plakkert!! @leen: hoe bevalt het op het wachtbankje heb je al kwaaltjes? @billie: spannende dag vandaag! Morgen testen als je nog niet ongi bent?
@Leen ja gaat goed. Met vlagen wat gevoelige borsten en gisteren wat steken. Soms beangstigend maar soms ook geruststellend. Zoiets van ik heb last dus ben zwanger en het gaat goed. Hopelijk kunnen er zo meer aansluiten bij de zwangeren. DUIM voor jullie!
Helaas ben ik zojuist ongesteld geworden. Dus de eerste gedachtes dat het niet raak was klopten toch. Maar je blijft hopen zolang er geen bloed is! Nu even alle moed weer bij elkaar rapen. Vanavond lekker een wijntje nemen, tegen mn man aankruipen, even janken en dan weer doorgaan.
@billie: he jammer meis.. hopelijk komende ronde meer succes! Idd een lekker wijntje vanaaf en je laten verwennen door je hubbie!
Proficiat panter! Ooh billie balen. Dikke hug leen ik kom je snel vergezellen op het wachtbankje. Eerqt nu even wachten bij de gyn en strx even piepen als mijn eitjes groot genoeg zijn ja fiona wij trouwen 17 augustus. Bijna nog de laatste voorbereidingrn regelen en dan hopen dat alles volgens plan gaat en hopelijk weet ik dan al als ik zwanger zou zijn of niet higi
Balen billie Nou.. Hier ook ff wat minder leuk nieuws (hoe dubbel kan het zijn) Vandaag te horen gekregen dat ik per eind december m'n baan kwijt ben zag het al aankomen, maar toch heel rot om het definitief te horen!!! Maar ik zie het positief in: lekker lang zwangerschapsverlof, vanaf januari!!! Ik kan natuurlijk niet voor 2 maanden ander werk zoeken en dan met zw verlof gaan. En ml had al gezien dat je een zwangerschapsuitkering kan aanvragen waarbij je niet hoeft te solliciteren, dat zou fijn zijn en komt later wel als ik er aan toe ben!! Maar voor nu echt heel rot.. En dan kan ik ook nog met niemand delen dat ik zwanger ben