Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Oh wat balen cupcake:( ookal was het te verwachten, het is en blijft klote... Dikke knuffel!!
    Idd lekker lang verlof, we zullen de positieve kant er maar van bekijken :) hopelijk na je verlof gauw een nieuwe baan!

Wat voor werk doe je eigenlijk?

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Kinderopvang.. Dus niet echt veel uitzicht op een baan. Denk dat ik hierna gastouder wil worden, kan ik ook mn eigen kindje bij me houden ;)

3. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    wat naar cupcake, het is een lastige sector op het moment. gastouder klinkt ook leuk!

Billie, K zeg, geniet van je avondje met je man, en vol goede moed de volgende ronde in (helaas)

panter gefeliciteerd!

Xenia hoe was je fm?
    19 aug.! dat schiet al op zeg! wat leuk

Flora hoe gaat het bij jou op je wacht bankje?

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    balen cupcake van je werk. Het is idd niet leuk. Hier ook nog neit zeker als ik mijn baan nog heb in september. contract loopt ten einde en weet nog niet als ik een nieuw contract krijg. gastouder klinkt wel fijn. je hebt nog even tijd he je kan dan goed nadenken wat je echt wilt ;)
    fiona tis de 17de augustus (wss mistypt zat op mijn gsm) ja het kort idd snel in. De follikelmeting was heel goed ik heb rechts een eitje van 26mm gyn vond het supergoed. Als ik nu niet zwanger ben en mijn ongi komt dan moet mijn man een sperma onderzoek doen dus duimen dat het deze maand prijs is en dat mijn man ook geen onderzoek moet doen. Al ben ik toch wel beneiuwd wat de uitslag zou zijn.
    pfff loop hier op de toppen van mijn tenen( hormonen) val al continue uit naar mijn man en vind het wel lastig voel mij gepikeerd en vervelend maar nu moeten we (verplicht) seks hebben

5. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    hihi Xenia, veel klus plezier dat is idd een mooi heel groot eitje!
    ik keek ff terug en je had wel de 17e geschreven hoor ik had niet goed gekeken.
    hopelijk over 2 weken een positieve test!

6. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Succes xenia. Ja dat verplichte... pfff. Bijna op het wachtbankje! Succes.

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @xenia: klusze! En idd dat verplichte is geen bal aan :( hopelijk is het deze ronde gewoon raak en kunnen jullie weer klussen wanneer jullie willen!

@cupcake: hmm idd, kinderopvang ziet er op t moment niet echt goed uit. Hier hebben veel kinderdagverblijven moeten sluiten :( vriendinnetje werkt er ook bij, maar die mocht gelukkig blijven.
    Gastouder lijkt me leuk! Kun je ook lekker veel bij je eigen kindjes zijn :)

@hier: sinds vanochtend weer een beetje hoofdpijn...:(:( een echte ongi-kwaal.. Dat heb ik altijd een paar dagen voor nod. Dus het zal weer niet raak zijn..:(

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Goeiemorgen dames,

Uiteindelijk is het verplichte toch nog leuk geworden. Na 5 minuten ons gedwongen te voelen waren we al vlug terug spontaan hihi.
    Ja ik zou graag een test doen de dag van de trouw maar zal dan nog voor mijn NOD zitten. Weet nog niet of ik dat wel zou doen.
    hatelijk he die ongikwaaltjes flora. duimen voor je dat het toch niet van je ongi komt.

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt voor t medeleven. Gister aan de wijn, net in de supermarkt filet american en brie gekocht. Even helemaal klaar mee..misschien dat ik ook even wat minder op t forum kom...heb even veel op mn bordje en een bepaalde obsessie is ook niet goed. Daarbij vind ik het zo moeilijk om te zien dat andere meiden komen vertellen dat ze zwanger zijn. Klinkt zo egoïstisch, maar iets wat zo bijzonder is...lijkt soms ook weer zo normaal. Overal zie je kinderen,zwangere vrouwen...dus het lijkt bijna bijzonder als het juist niet lukt. De loterij winnen....dat is uniek, daar ken ik niemand die dat heeft meegemaakt.
    Klinkt misschien nu een beetje hard hoor....maar weet ff niet hoe nu verder en wat er allemaal nog komt maakt me zo verdrietig..

Lees nog wel mee hoor!want hoop zo dat straks dit clubje niet meer nodig is.
    Xenia, veel plezier op je bruiloft. Is echt een hele bijzondere dag!en straks misschien voor jullie nog wel meer als blijkt dat je zwanger bent!!

Cupcake wat vervelend van je baan. Maar ook goed dat je weer vooruit kijkt naar wat de mogelijkheden nog meer kunnen zijn.

Succes iedereen nog op t wachtbankje...en bedankt steeds voor de lieve en bemoedigende woorden!

10. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Klinkt heel herkenbaar! Dikke knuffel! !!

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @billie: dikke dikke knuffel meis! Je gevoelens zijn zo herkenbaar! Hopelijk is de rest ook gauw een keer aan de beurt!

@hier: pfff bah, weer hoofdpijn! Precies zoals altijd voor mn nod.. Dus verwacht zondag gewoon ongi te worden en ga dus ook niet meer testen voordat ik naar Belgie ga! Ik wacht liever gewoon mn ongi af.

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Dikke knuf billie.kbegrijp je gevoelens ook compleet hoor. Je hebt groot gelijk om even afstand te nemen.
    Flora ooh balen dat je al symptomen hebt voor ongi tr worden. Zal toch een kaarsje branden dat het toch raak is ;)
    juist trrug bij dr dokter geweest ivm mijn knie. Mag vrijdag terug beginnen wrrken

13. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @xenia: fijn dat je weer mag werken! Heb je zelf ook het idee dat je het weer aankan?

@hier: vanochtend toch maar, tegen beter weten in, getest. Meer omdat we dus as weekend aan het festivallen zijn. Hartstikke negatief, had ook niet anders verwacht. Maar toch ff flink balen :(
    Ben nu 13dpo, dus geloof ook niet dat ik te vroeg ben geweest. Zondag dus gewoon ongi, maandag naar t zkh bellen en dinsdag beginnen met spuiten! Hopelijk heeft dat meer succes..

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Tot maandag meiden! Morgenvroeg vertrekken we richting belgie, dus ik ben t hele weekend niet online!

15. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Veel plezier Flora. Hoop dat je volgende ronde goed gaat! Spannend!

16. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Balen flora, maar wel veel plezier!
    Wij hebben onze spullen gepakt, en vertrekken morgen naar italie.
    Geen idee of ik er goede wifi heb, ik zal dus weinig online zijn.
    Hopelijk weer meer oed nieuws als ik terug ben.

Ik moet nog een week wachten, ben benieuwd maar probeer het los te laten. Heb deze keer wel veel last van de pregnyl. Veel misselijk vanaf eind van de middag tot avond en heel erg moe de hele tijd.

17. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Fijne vakantie meid!!!

18. PCOS

PCOS Niet meer actief

Jammer Billie dat je toch ongesteld bent geworden!..
    Cupcake wat een naar nieuws van je baan... Maar inderdaad straks langer verlof..
    Xeniatje dat is inderdaad een mooi eitje!

Ik ben hier inmiddels alweer een week niet geweest. Maandag was ik dus begonnen met de Clomid. Gelukkig heb ik hier niet veel last van op de opvliegers na. Omdat ik maandag niet kon wachten heb ik het direct al in de ochtend ingenomen en gegokt op de bijwerkingen.
    Morgen is CD10, de dag dat ik een afspraak heb bij de gynaecoloog. Erg spannend allemaal!!

19. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Veel succes! Ben benieuwd! :)

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996