Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ja, temp is nog steeds wel hoog. Maar toch...blijf zo zenuwachtig, want dat zegt nog steeds niets. Ik weet niet wanneer ik wil gaan testen. Morgen niet denk ik..dan woensdag, want kan ook gewoon een dag later ongesteld worden.
    Maar het is misschien helemaal niet meer nodig. Word gek van mezelf! Haha...en daar val ik jullie lekker lastig mee ;)

Fijn trouwens dat je eigen gyn wel goed is. Die van mij is echt een schat! Haha..leeft en denkt zo mee alsof t een familielied is. Maar goed..vertel morgen wel hoe je waarde was!

Hoe was je fm fiona??

2. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    @flora Jammer dat je nog een dag met wachten. Raar ook dat ze het niet gewoon geven zo een uitslag.

@billie spannend! ! Trouwens op menstruatielijkende krampen komen juist ook voor bij zwangerschap. Duim voor je! Ik testte trouwens al lichtpositief op 9dpo. :) 10dpo was het al best duidelijk. Niet om je gekker te maken hoor. :p

3. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ooooh...ik zit nu op 14 dpo....haha...en net eventjes (10-15 minuten) hele scherpe steekjes in mn rechterborst en bij tepel. Ik haal me echt van alles in mn hoofd. Ml is niet thuis, dus ik heb ook nog niet eens een nuchtere man naast me. Haha...heb ik nodig!
    Want als ik nu weer pas ' s avonds ongesteld word dan zit ik me weer gek te maken...maar dat doe ik al een beetje.
    Sorry hoor meiden...maar de wens is zooooo groot en ik weet dat ik stik verdrietig ben als het weer niet zo is. maar deze onzekerheid is ook killing....

4. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Hoop het zo voor je. En natuurlijk ben je dan teleurgesteld! Duim voor je!

5. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Billie, ik hoop het ook zo voor je. En natuurlijl ben je dan teleur gesteld. Al vind ik het wel knap dat je morgen niet gaat testen!

Flora wat vervelend zeg, het kost al zo veel energie al die handelingen en dan krijg je niet eens gewoon een uitslag!
    Ik snap ook dat je het vertrouwen kwijt bent ik die gyn. Nou hopelijk morgen een goede uitslag, en op naar zondag een dubbele streep!

Mijn fm was weer een grote teleurstelling, er was nog niets veranderd. Nu moet ik donderdag nog een keer terug komen, en anders is het een verloren ronde zoals mijn gyn zei :(
    Ze zei wel maak je geen zorgen hoor er zijn nog andere middelen om te gebruiken. We hebben het daar verder nog niet over gehad. Ik denk ook dat ik het wel fijn zou vinden wat anders te proberen. Ipv nu weer 150 clomid. Maar goed nog even afwachten tot donderdag. Maar ik heb de hoop voor deze maand eigelijk wel een beetje op gegeven.

Wel fijn vooruitzicht voor volgende week. Dan ga ik een weekje naar drente met paard en een vriendin. Ik ga dan mee doen met de paarden4daagse. Dus veel afleiding in het vooruitzicht :)

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @billie: spannend!! Hopelijk morgen 2 mooie strepen ;)

@chanan: 9dpo al:$ dan kan het ook nog van de pregnyl zijn toch? Gelukkig is ie iig positief gebleven :D hihi

@fiona: ahh wat balen zeg! Hopelijk is er do wel wat te zien. Op welke cd zit je nu?
    Ik had met clomid ook pas goede activiteit rond dag 19 en rond dag 25 mn eisprong.. Daarom dus overgestapt op spuiten, tot nu toe is het me enorm meegevallen.
    Het rotste vind ik dat het elke avond op hetzelfde tijdstip moest. Dus soms wat gedoe daardoor. Als je ergens naartoe moet, moet je er toch steeds rekening mee houden. Gelukkig hoefde ik nu maar 8 dagen te spuiten, toen al een mooie follikel!

7. KFCandy

KFCandy Lid

22 aug 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Billie ik ga heel hard duimen voor je!!

Hier inmiddels een posi ovu.test...dus klusserdeklus,
    Maar ppffff wat een bijverschijnselen heb ik vd Clomid!
    T lijkt wel of ik in de overgang ben ipv vruchtbaar,hot hot hot en heel erge hoofdpijn,wazig zien....

Voor wat betreft FM,Gyn heeft er nie over gehad,
    moet t 3mnd proberen,wel ovu testjes gebruiken.
    Schijnt normaal te zijn in dit zh,1 van mn vriendinnen kreeg ook op deze manier Clomid mee nl....

Ik wacht het wel af,hij zal indd wel weten wat ie doet,
    En ach een 2ling is ook welkom,alles beter dan een GEENling..:(!
    Ladies,weltrusten en Billie nogmaals "i'll keep my fingers crossed!"
    Xx

8. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    @fiona balen! Bij mij kwam het ook laat op gang. Dus het kan nog wel.

@flora nee pregnyl was toen al uit mijn lichaam. Elf dgn erna. En ik had daarvoor een negatieve test op 7dpo. Daarom wist ik het zeker.

@candy zoveel bijwerkingen moet je wel vermelden bij je volgende bezoek. Vooral het wazige zien. Ik heb gelukkig allee nog opvliegers gehad en een dag een beetje hoofdpijn.

9. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
  10. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Jaaa denk dat we je kunnen feliciteren! !!! Digitale halen zo???

11. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Ik bedoel dat trouwens mee dat het echt een duidelijke streep is hoor. Hoef niet eens te turen.
    Ik heb na zo een test een digitale gedaan omdat ik het wilde lezen om te geloven. Vandaar dat ik schreef digitale halen zo?

12. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Haha..bedankt voor je reactie. Moet werken vandaag, dus hoop tussen de middag inderdaad even een digitale te halen. Het is een streep, nog wel licht, maar dat wordt hopelijk beter de komende dagen!! Spannend!
    Ik ben ook zo helemaal perplex..zag mezelf altijd helemaal hysterisch worden, huilen, gillen, maar ik ben juist een beetje stil er van...zou het dan toch....Die hoop die nu opeens een stuk dichterbij lijkt...ooooooh..haha..wat zou het geweldig zijn!!!

Snel gaan werken, is in ieder geval afleiding! haha..
    wordt vervolgd!!

13. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Werk ze!:D

14. muntje

muntje Bekend lid

2 aug 2012
    883
    0
    16
    Een streep is een streep!! Whoehoeee!! Van harte meid het is je gegund!

15. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Billie wat goed!!!spannend zeg! Hopelijk vanmiddag een mooiedigitale

Ik zit donderdag op cd 19
    Het kan iddnog best maar de laatste 2 rondes had ik mijn sprong op dag 14/15.
    Spuiten vind ik geen probleem, heb je daar eigelijk ook opvliegers van?

Kfcandy klusse!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @billie: wooouuuwwww!! Gefeliciteerd meis!! Ik vind het een duidelijke streep hoor! Nog last van kwaaltjes?
    Hoe was je temp vanochtend? (Ben niet nieuwsgierig hoor ;))

@KFCandy: die bijwerkingen moet je idd meteen melden bij je gyn. Ik ging ook wazig zien en mocht toen geen clomid meer slikken. Ik ben toen overgestapt op tamoxifen. Dat werkt ongeveer hetzelfde als clomid, maar dan veel minder bijwerkingen.

@fiona: hopelijk toch nog een ei deze ronde! Ik heb van spuiten geen enkele bijwerking gehad, een verademing!

@hier: mijn hoop is alweer tot het 0-punt gezakt :(:( vandaag weer een beetje hoofdpijn, dat krijg ik altijd rond 11 dpo.. Dus ik denk dat het voor mij alweer over is deze ronde..
    Bah.. Alweer naar ronde 6 in de MMM

17. Billie85

Billie85 Bekend lid

3 mei 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Bedankt allemaal. Ben echt zo beduusd nog steeds. temperatuur was vanmorgen 37 graden. Dus nog steeds hoog.
    Vind t eng om naar de wc te gaan. toch bang om bloed te zien...
    Sorry dat ik nu alleen maar ego berichtjes stuur. Maar zit nu ook op telefoon dus reageren is dan wat lastiger....maar ben zo blij dat ik t al met jullie kan delen!!

18. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Kan het me helemaal voorstellen! !! Zo leuk. Tuurlijk ben je beduusd. Ben zo benieuwd naar je digitale test.

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Hihi billie! Super mooie temp hoor :):) de komende 8 maanden wordt je niet ongi hoor ;)
    Ik ben ook benieuwd naar je digi!

@uitslag: jeej eindelijk de uitslag van t progesteron. Hij was 57, dus heb een goede eisprong gehad :D:D daar ben ik iig al heel blij mee.
    Verwacht niet dat ik zwanger zal zijn, maar heb er nu iig wel vertrouwen in dat de cyste ook weg is en we volgende ronde gewoon verder kunnen.

20. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Goed nieuws Flora. Dan is er natuurlijk wel kans op een zwangerschap. Bij 30 zeggen ze al dat het een goede eisprong is.

Deel Deze Pagina