Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Als je hormonen gebruikt dan kan je lf wat korter zijn dan normaal als je niet zwanger bent.. En ook zonder hormonen kan het soms een keer gebeuren. Of het was al heel vroeg mis gegaan, maar dat denk ik eigenlijk niet..
    Niets ernstigs, zolang je nog maar minimaal 10 dagen hebt. Dat had ik nog! Scheelde dus gewoon een paar dagen wachten :D anders heb ik een lf van 14-15 dagen namelijk.
    Deze ronde maar weer even afwachten hoe lang mn lf is.

Wanneer wil je gaan testen fiona?

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    ok gelukkig flora, met testen ben ik nog niet bezig. NOD is 30 okt. dus duurd nog even en wil dr nog niet aan denken. jij ook nog niet denk?

3. pippeke

pippeke Niet meer actief

Er was gisteren weer niets te zien..
    Dat word niet meer deze ronde.
    Dinsdag terug... bleh

4. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Wat balen zeg Pipeke! kan je geen boots krijgen van clomid? dat heb ik wel 2 keer tijdens een cyclus gehad nog 3 dagen extra clomid slikken wat 1 keer leiden tot toch een eitje

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @fiona: mijn nod is de 31, dus testen hoeft voor mij voorlopig ook nog niet ;)

@pippeke: wat balen zeg:(:( hopelijk dinsdag wel iets te zien!!

6. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    nee we lopen aardig gelijk op!

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    oei pippeke dat is minder leuk nieuws dikke knuf hoor.
    ik kan maar pas vrijdag testen :) zit deze week met de nacht en kan dan niet met ochtendurine testen he ;) dus ideaal Heb wel gevoelige (*)(*) hopelijk een positief teken :)

8. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Spannend xenia, wil je ook pas echt vrijdag gaan testen?

9. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16

Maar ik zie dat je eigelijk al eerder mag testen!?
    Je kan toch ook je plas ophouden en later op de dag testen?:D;);)

10. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    deze banner klopt niet helemaal :) doordat mijn inseminatie later is geweest normaal mag ik vanaf woensdag ofzo testen maar ga echt proberen te wachten tot vrijdag heb al eidere maand verloren testen gedaan en wil me er nu voor behoeden
    voel al continue aan mijn borsten om te kijken als ze nog gevoelig staan hihi :) mijn ongikrampen zijn over maar heb zo'n gespannen gevoel in mijn buik. hopelijk is het allemaal een positief teken :)

11. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Spannend xenia, hopelijk een posi test vrijdag

Ik heb best last van de pregnyl, last van ongi krampen, mijn onderrug met vlagen misselijk en flinke pijnlijke en steekjes in mijn lies/eierstok aan de kant war mijn eitjes zaten. Het is dat het nog vroeg is anders zouik dat ik ongi zou worden

12. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja ik hoop het ook maar kwil nog niet teveel hopen ook want door die hormonen kan het evengoed zijn dat ik daardoor zo'n symptomen heb. Zoals je zegt met die pregnyl
    straks nacht gaan werken, wou vannamiddag een tukje doen zodat ik sterk stond voor vannacht, natuurlijk niet gelukt. hopelijk krijg ik het niet te moeilijk, het is mijn allereerste nacht dat ik doe best spannend

13. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Nou veel succes met je eerste nachtdienst xenia!
    Goede afleiding :)

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @xenia: succes!! Moet je ook echt wakker zijn, of mag je tussendoor ook slapen? Wat doe je voor werk? Lijkt me erg zwaar nachtdiensten!
    Spannend, bijna nod:) knap dat je nog 2 dagen extra gaat wachten! Wanneer heb je je inseminatie ook alweer gehad?
    Edit: ik zie t al in je handtekening! 9-10 inseminatie, dus dan ben je nu 12 dpo! Hoe lang is je lf meestal?

@fiona: smerig spul he die pregnyl.. Ik heb echt onwijs gevoelige borsten en ook wat misselijk en ik ruik alles veel beter. Heel irritant..
    Hopelijk over 1,5 week allebei een mooie test:D

15. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    En xenia hoe ging je eerste nachtdienst?

Ja flora daar gaan we voor he! Op naar volgende week woensdag/donderdag :)

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    goeiemiddag, mijn eerste nacht viel supergoed mee vond het wel leuk, zo rustig he. Wel een sterfgeval gehad maar toen stond ik even niet alleen dus wel blij. Ik ben verpleegster en nee op onze nachten mogen we tussenin niet slapen tis echt wakker blijven nu rond 4 uur en 7 uur kreeg ik het moeilijk maar anders wel cava hoor. je bent continue bezig, dus ook geen tijd om moe te geraken.
    pfff mijn gevoelige borsten zijn serieus afgenomen en vanmorgen een hevige kramp geahd dat ik dacht oke nu is de ongi daar maar toch nog niet, mijn inseminiatie was op 10 oktober dus zal nog niet veel overtijd zijn he

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Fijn dat het zo goed ging! Ah verpleegster, dan zul je idd geen tijd hebben om moe te worden ;)
    Mijn zus werkt in een maatschappelijke opvang en zij draait ook nachtdiensten. Ze mag wel gaan slapen, maar als er snachts een client voor de deur staat moet ze dus wel meteen paraat staat en een intake doen enzo. Vaak slaapt ze dan alsnog niet veel, elke nacht gebeurt er wel iets. Hihi.

Idd overtijd zul je nog niet zijn op 13 dpo, of je moet altijd een kortere lf hebben. Gemiddeld is op 14 dpo je nod, dus als je morgen niet ongi bent:) maar bij sommige is de lf langer (zoals bij mij meestal) en kan het nog wat langer duren.
    Hopelijk gauw een mooie test in je handen!! Ga je morgen testen?

18. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    hihi idd geen tijd om moe te worden, maar ik amuseer me volledig ga denk ik een aanvraag doen om volledig nachtverpleegkundige te worden. er komt in januari een plaats vrij bij ons voor 30 uren te werken in de nacht. ja ik kan wel geloven dat je zus ook neit teveel slaapt, en als je te diep in slaap valt heb je dan toch wel even nodig om volledig terug tot uzelf te komen. Vannacht is de laatste nacht, zal het toch missen...
    Idd 13 lf is te kort, vandaag nog niet getest kwil wachten tot vrijdag maar mss dat ik morgen al test, normaal zou ik vannacht/ morgenvroeg mijn ongi moeten krijgen, we zullen zien. ik hoop ook dat ik een goede test heb,

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend xenia!! Ik duim!!

Volledig nachtverpleegkundige? Dus alleen maar snachts werken? Dat lijkt me onwijs zwaar zeg! Al helemaal als je dadelijk zwanger bent :) Hoeveel diensten moet je dan draaien per week, 3? Maar wel super dat het zo goed bevalt! Op wat voor afdeling sta je?

20. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ik blijf duimen hoor ( voor ons)

Jee zou ook niets voor mij zijn alleen maar nachten werken.
    Wat voor werk doe jij flora?

Deel Deze Pagina