Voel jij al wat fiona?? Ik (nog) steeds niet.. Maar is nog steeds vroeg. Maar ik denk steeds meer dat t wéér niet gelukt is Ik ben maatschappelijk werkster
Ja vervelend is dat he. Ik probeer me nog niet gek te maken op dingen die ik voel. Denk zal wel pregnyl zijn, om me nog een beetje rustig te houden Dat gevoel van weer niet gelukt probeer ik ook nog buiten te sluiten. Zeg tegen me zelf als ik niet ongi word... Hahaha. Ach je probeert eens wat he. Ik hoop dat ik dit relaxte vol hou tot zker na het weekend pfff... Hoe doen jullie dat in de wachtenweken? Ik ben activiteiten begeleidster met mensen met niet aangeboren hersen letsel
ja volledige nacht, is soms best zwaar vooral als het rustig is omdat je dan moe komt. Zou 30 uren werken en in 1 maand zou ik 10 tot 11 nachten moeten werken. dus denk een keer 7 nachten en dan een keer een 6tal nachten. Fysiek is het wel minder zwaar je moet niet zo trekken en heffen aan de mensen.
ik werk op de afdeling psycho geriatrie. hier juist getest en is negatief hoor mijn borsten blijven wel gevoelig grrr had goede hoop... ook zware beroepen hebben jullie.
Wow dat lijkt me super zwaar zeg! Dus ongeveer een week nachtdiensten, dan een week vrij, en dan weer een week nachtdiensten! Opzich heb je dan wel veel vrije tijd. Maar ik denk dat ik er niet aan zou kunnen wennen super stoer van je, hihi. Balen van je test dikke knuffel!
@hier clomid kuur zit er weer op. Vandaag cyclusdag 10. Heb vandaag weer een fm gehad en er was maar 1 dominant eitje te zien van 14 mm. De rest was 9 mm. Maandag moet ik weer terug om te zien of t eitje verder gegroeid is en of ie op springen staat of gesprongen is. Spannend dus.. Ik heb telkens het idee dat clomid niks gaat worden weet niet waarom. Zware beroepen hebben jullie dames. Knap hoor
Klinkt goed je groeiende eitje river! Xenia ben je ondertussen ook al ongi geworden? Ik heb gisteren aan het eind van de middag rode afscheiding gehad en vandaag weer wat dus ik ben bang dat ik eerder ongi gaat worden
@fiona: misschien innesteling? Wie weet, zolang je nog niet ongi bent is er nog kans @river: 14mm op dag 10 is super goed toch 2e ronde toch? Dan kan er nog vanalles gebeuren!! @hier: ik denk ook dat ik ongi ga worden heb écht niet het idee dat het raak is. Dinsdag intake bij geertgen, ben erg benieuwd!!
hallo, dames, Deze middag ongi geworden pfff dat het maar vlug begint te lukken bij ons allemaal. Heb het gevoel dat we met niet veel meer overschieten... ik duim voor jullie dat je niet ongi word
Nou dames, testen is niet meer nodig vanochtend weer een mega temp daling en net ongi geworden. Weer zo'n korte lf van 10 dagen Vind t nog steeds vreemd. Lijkt erop dat wanneer pregnyl is uitgewerkt dat ik dan ongi wordt wanneer ik niet zwanger ben.. Bij GG ook maar ff aankaarten of het nog iets kwaad kan ofzo, omdat ik eerst altijd een lf van 14-15 dagen had.. Morgen bel ik even naar GG of ik meteen bij hun door kan gaan, want dinsdag is het CD3 en dan zou ik dus een uitgangsecho moeten krijgen om te kijken of we weer mogen beginnen met spuiten. Of dat ik dus eerst nog even naar mn oude zkh moet om deze cyclus weer op te starten. Ik ben iig niet van plan om een maand te over te slaan ofzo als t niet nodig is
Dat is niet tof flora Bij mij heeft het nog niet helemaal door bezet, vind ik best irri, als ik dan toch ongi word laat het dan gewoon door zetten..
Ging net niet helemaal goed er miste een stuk Maar groot gelijk flora dat je geen maand wil overslaan, spannend je intake dinsdag. Zou idd mooi zijn als je daar gelijk kan beginnen. Waarom moest je eigelijk weer een uitgangs echo? En je hebt toch al vaker pregnyl gebruikt? Maar het is wel vreemd bij mij was het ook elke keer 14/15/16 dagen en nu in eens al aan het rommelen op dag 9!?
Ja dit is de 3e keer pregnyl nu. 1e keer wel gewoon mn 'eigen' lf van 14 dagen en de laatste 2x dus maar 10 dagen Blijf t vreemd vinden. Ik ga het bij geertgen ook even aankaarten dinsdag! Ik krijg nu idd ook weer een uitgangsecho. Dat doen ze in principe niet standaard, maar omdat ik elke keer best veel follikels heb (afgelopen ronde 2 van 15mm, 1 van 16mm en 1 van 19mm) krijg ik wel steeds een uitgangsecho. Omdat die te kleine follikels kunnen doorgroeien tot cystes. Als je meer dan 2 cystes hebt dan mag je niet doorgaan met spuiten, en moet je een maand rust nemen. Gelukkig waren ze steeds weg of had ik maar 1 cyste die bij de 1e fm alweer verdwenen was. Vervelend dat t bij jou zo rommelt daar binnen ik duim nog steeds dat t niet doorzet en dat t toch van een innesteling komt
hey meiden. Gister fm gehad opnieuw. Heb 3 eitjes. 11mm15mm19mm vandaag cyclusdag 14 moet terug komen voor een samenlevingstest. Ik vind het heel spannend. Ik hoop dat het überhaupt gaat lukken want voordat ik de diagnose pcos kreeg probeerde de huisarts een uitstrijkje te nemen maar lukte niet omdat m'n baarmoederhals te ver naar achter gekanteld lag. Ik hou jullie op de hoogte.
Nou mijn slijm ziet er goed uit. Bij manlief is alles dood. Pff ik weet nou niet hoe het allemaal verder moet. Er word cel onderzoek uitgevoerd binnenkort.
Jeetje river, dat klinkt niet goed Dat kwam uit de samenlevings test? Hadden ze het van je vriend niet al eerder eens getest? Spannend zeg, vooral omdat je nu niet weet waar je aan toe bent
Dat kwam idd uit de samenlevingstest. Zijn zaad is nog niet eerder getest. Het gekke is dat hij een aantal jaar geleden net voor dat hij mij leerde kennen een kind heeft verwekt bij een vrouw. Nadien heeft hij narcolepsie en kataplexie gekregen en slikt daar medicijnen voor om het een beetje draaglijk te maken maar geneest hem niet. En hij is 30 kg aangekomen... Ja ik vind het heel spannend volgende week kan hij zaad inleveren. Weet iemand hoe lang het duurt voordat we de uitslag krijgen? Ik heb zoveel vragen. Hoop dat die snel beantwoord worden t liefst volgende week. Tis weer afwachten...
oei river dat is idd minder goed nieuws van uw man. zon raar dat ze uw man nog niet getest hebben, zo kan je blijven proberen. Hier ook de broer van mijn vriend had een kind verwekt en 3 jaar later was zijn sperma niet meer in goede staat raar hoe het kan lopen he. Ik denk wel dat je redelijk vlug die resultaten kunt weten, anders morgen eens bellen en dan weet je wanneer je het precies kan weten. Hier terug aan de clomid, morgen eens bellen voor een nieuwe fm benieuwd als ze terug iui gaan doen.