oooh spannend je kan al beginnen aftellen naar je eerste echo. ik mag donderdagmiddag naar de gyn. ben superbenieuwd.
ja idd! ik ben ook erg benieuwt wat jou gyn te vertellen heeft hoe gaat het met jou flora? en met river?
HELLUP! Het is nu ong. 7 dpo en er komt witte prut uit m'n linker tepel en sinds vanmorge doet ie onwijs zeer alsof ie in de fik staat. Ik ben aan t flippen weet nu ff nie wat ik moet doen. Bij m'n eerste werd ik gewoon ongesteld de eerste maanden en daarna kwam er melk uit m'n tepels vanaf 20 weken ongeveer
@fiona: wouw dat is al snel, de eerste echo! Super fijn! Hoeveel weken ben je dan? @xenia: spannend donderdag, krijg je dan te horen of ze nu weer iui gaan doen? Heb je dan ook weer een fm? @river: ohh spannend! Wie weet betekend het iets goeds alleen wel een beetje vroeg, maar het kan altijd natuurlijk! Wanneer wil je gaan testen? @hier: ik merk nog nix qua eisprong, t is rustig in mn lijf maar t is ook nog vroeg. Ik ga er maar gewoon van uit dat ik opwekkers nodig heb, dan valt het alleen maar mee als ik toch een eigen eisprong ga krijgen. Ik heb het wat langs me neergelegd. Het is niet anders.. Ook geeft het wel een soort van rust. Geen fm-stress enzo, even geen hormonen..
ja idd donderdag weet ik of ze opnieuw inseminatie gaan doen of niet. maar idd eerst de follikelmeting hopelijk heb ik mooie eitjes en doen ze opnieuw inseminatie. Had mezelf voorgenomen om het deze ronde niet zo te denken aan zwanger worden en er niet over te denken. Dat is me redelijk gelukt tot ik de afspraak heb gemaakt met de gyn. Kdenk er nu weer steeds aan kan het weer niet van me afzetten. En de mensen dan maar zeggen zet het van je af dan zal het wel lukken. oooh zooooo graag, maar het lukt me echt niet vind het ook vermoeiend om er steeds over te denken en te piekeren pfff... ola river hopelijk ik is het goed nieuws wanneer mag je testen? flora hopelijk komt je ei vlug en is het prijs!
De 16de is m'n nod, de 14de of 15de begint meestal de roze spotting.. vandaag heeft vl z'n kwakje weggebracht hihi. Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Kan dit door de clomid komen? Hebben jullie dat ook? Ik maak mezelf gek en denk van alles maar zeg tegen mezelf dat t toch niet zo zal zijn. Ik hou rekening met een teleurstelling...
wat vaag river, hopelijk betekent het iets goeds, maar het is wel heel vroeg. maar spannend! xenia andere mensen hebben altijd zo makkelijk praten met er niet over na denken. alsof dat zo makkelijk is en zeker in de mmm succes donderdag! Flora ik ben dan 7 weken. hopelijk heb je toch een eisprong van je zelf. Maar ik snap je zelf bescherming
Vandaag naar de gyn geweest en heb terug 2 eitjes klaarzitten kinks 25mm op 17mm en rechts 25mm op 29mm dus supergroot. hopelijk spreekt het in mijn voordeel. normaal was het zaterdag iui maar het labo heeft geen plaats dus is het morgen al. vlug mijn pregnyl gekregen. natuurlijk gisteren nog betrekking gehad en sperma is op zijn best als het 3 dagen oud is maar nu op 1 dag zal het wel niet komen zeker? ja idd fiona mensen hebben gemakkelijk praten als ze er zelf niet voor staan. pfff krijg het er van! hoe is het met de andere meiden? we horen veel meiden niet meer he hopelijk verlopen hun zwangerschappen goed!
mooie eitjes xenia! Hier doet m'n tiet nogsteeds pijn en komt nogsteeds wit uit. Ik snap er echt niks van. Rond de 26ste moet ik naar de gyn voor een nieuwe fm ( mocht ik niet zwanger zijn) en krijg ik de uitslag te horen van het zaadonderzoek. Eergister gebeld met de assistente en die zei dat de uitslag niet telefonisch besproken wordt! Pff.. Hoop dat de dagen snel voorbij vliegen Spannend xenia!! Hoe is t met jou fionaa?
@xenia: succes! Hopelijk deze iui meer geluk eitjes zijn iig al groot zeg! Gelukkig zijn ze nog niet vanzelf gesprongen. @river: spannend de uitslag! Hier werd het ook niet telefonisch gegeven, ongeacht of het goed of slecht zou zijn. Dus daar moet je je niet druk om maken hoor! Vreemd van je tiet hopelijk betekend het iets goeds!! @hier: weinig nieuws.. Nog geen vruchtbaar slijm ofzo, dus mn eitje doet lekker rustig aan ik denk eigenlijk dat ik niet meer op tijd een eigen ei ga krijgen. Nog 13 daagjes afwachten en dan ga ik GG weer bellen. Dan heb ik lang genoeg gewacht
wat vaag river! wanneer is je nod? Flora hopelijk toch een eisprong van je zelf, duim voor je hoor! xenia hoe ging de IUI? hier gaat het goed hoor, ik heb af en toe last van mijn onderrug en wat steekjes in mijn buik. en mijn borsten zijn erg gevoelig. verder voel ik me prima. ik kijk wel echt uit naar de echo. naar mate de week vorderd zal ik het wel spannender gaan vinden.
hoi, Gisteren mijn iui gehad en alles is goed verlopen. Ze hebben wel terug mijn baarmoederhals moeten openen dus terug wat bloedverlies. Als ik achter het spermastaal ging naar het labo vertelde ze me van hmmm doe je dit nog niet lang en ik nee het is nog maar de 2de keer ze zei kdacht het aangezien ik je naam nog niet veel ben tegengekomen en ik zeg zo hopelijk moet je het ook niet meer tegenkomen en ze vertelde me dat dit wss wel nog zal gebeuren. het is zelden dat het in de eerste rondes prijs is. ze zegt dat het normaal toch wel vlug 4 rondes inneemt. pfff daar gaat mijn hoop dat die maanden dan maar vlug passeren hoor
@xenia: wat is dat nu weer voor een vreemde uitspraak Elke ronde heb je even veel kans, dus het kan zomaar deze ronde wél raak zijn Kijk naar fiona, bij haar was het ook meteen de eerste keer raak! @fiona: fijn dat je je goed voelt ik ben zo benieuwd hoe het voelt om zwanger te zijn