Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    Fionaa komt er bij jou ook vocht uit je tiet? :p

2. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    Balen pippeke, maar succes met de volgende ronde hopelijk meer geluk.

Nee river bij mij komt er niets uit mn tiet ;)

3. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja idd maar ik wil niet teveel hoop krijgen anders is de teleurstelling te groot. Ik denk da tik gisterenvroeg mijn eisprong gehad heb en ondertussen hebben we wat zwemmertjes bijgevoegd ;) nu terug op het wachtbankje
    wat jammer pippeke hopelijk slaat de clomid vlug aan en is het vlug prijs voor jou!
    Verlies je nog altijd vocht uit je tiet river? Hopelijk een goed teken!
    Straks naar nonkel en tante. De sint komt op bezoek en vannacht komt hij hierheen :) verlang al om alles klaar te zetten. ik kijk ernaar uit als zl morgen opstaat!
    fijne zondag

4. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Succes weer op het bankje ;) duim duim duim
    En sint is dat het zelfde als sinterlklaas bij ons?

River hoe gaat het?

Flora jij al eitje gehad?

5. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    xenia succes op t wachtbankje ;) ja dr komt nogsteeds een beetje uit en nu ook uit m'n andere tiet haha ja hoop ook dat t iets goeds betekent want ze doen zo zeer :) Zelf heb ik t gevoel dat t niet prijs is maare we shall See de 16de. Khad vanmorgen al stiekem getest maar was omowit tis nog te vroeg, heb van die extra gevoelige testen in huis gehaald..
    Hoe is het met jou fionaa?? Ohw geen tietvocht haha sh*t

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hallo!
    Ik wil graag mee kletsen als mag...ben nog niet zo heel erg bekend met alle termen binnen de mmm. Ik ben sinds januari gestopt met ac en sinds juli proberen we zwanger te worden. Opzich dus vrij kort om al in de mmm te zitten maar ik kreeg een verwijzing voor mn lange cyclussen en de gyn zag gelijk dat mn eitjes blijven steken op 13mm en dat ik dus geen eisprong heb. Nu net gister laatste pil provera geslikt en wachten tot ik ongi wordt. Dan op dag 3 beginnen met clomid 50mg.Over ongeveer 2 uur word ik gebeld met uitslag van mn bloed onderzoek. Ben daar best zenuwachtig voor.
    Groetjes Chriss

7. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    inderdaad sint maarten is hetzelfde als bij jullie sinterklaas maar hier hebben we 2 verschillende. in mijn geboortestad is het sinterklaas en komt hij op 6 december en waar ik nu woon is het sint maarten en komt hij op 11 november. maar het is eigenlijk 1 en dezelfde man. om het even niet ingewikkeld te maken voor de kinderen haha ;):) Hij was nogal blij als hij opstond maandag al dat speelgoed
    nog enkele dagen geduld river en je weet het het klinkt wel positief vind ik ik hoop voor jou dat het positief is
    welkom chriss. en hoe was de uitslag? hopelijk komt je ongi snel! van mij is het ook redelijk vlug begonnen hoor eerst 6 maanden zelf geprobeerd dan 3 maanden met clomid 100 pregnyl en duphaston en nu de 2de maand met al die producten maar met nog inseminatie erbij.
    Jullie gaan voor een eerste kindje zie ik staan, ik hoop dat je vlug zwanger bent

8. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    welkom criss

ok lekker druk zo voor de kinderen ja :)

ik voel me wel ok, af en toe vlagen misselijk, en best moe
    nu sinds de 2de avond lichte menstru krampen in buik en rug. dat zorgt wel weer dat ik het spannend vind
    gisteren kwam ik thuis na een pittige volleybalwedstrijd en toen had ik echt even heel erge kramp aan een kant voor en achter. na 1 minuut was het over ofzo maar poe,

9. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    Ja hoop het enorm xenia zou wel apart zijn omdat er laatst bij de samenlevingstest dode zaadcellen gevonden waren.. Van ochtend kon ik t niet laten en heb ik n test gewaagd. Heb n foto gemaakt in t negatief en zag n licht 2de streepje maar in het echt weer niet.. Heel raar hij staat in m'n fotoalbum, zal wel n indrooglijntje zijn. Overmorgen doe ik er weer 1 en zal dan wel zien. Mocht ik t deze ronde niet zijn wacht ik voortaan met testen tot ik overtijd ben want maak mezelf alleen maar gek..

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend river. Op de foto lijkt de test niet zo goed te zijn doorgelopen:( Heb je ook een foto die niet bewerkt is?
    Hoeveel dpo zit je nu?
    Hopelijk over een paar dagen een duidelijke positieve test;)

11. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    fiona hopelijk blijft de misselijkheid maar in vlagen en word het niet erger en rust maar goed uit ieder moment dat je kan! dat je de moeheid de baas blijft ;)
    @ river hopelijk weet je vlug meer duidelijkheid. hier ook zo ik zeg altijd ik zal wachten tot ik overtijd ben om te testen omdat ik mezelf ook gek maak en die teleurstelling die zo groot is... maar toch lukt het me niet :) dan maar deze maand eens proberen te wachten met testen :) heb ook je testje bekeken maar ik zie geen 2de streepje sorry
    hier terug last van hoofdpijn en vandaag en gisteren migraine aanval. ik denk dat het komt door die duphaston want het komt altijd op wanneer ik begin aan die duphaston volgende maand navragen hoor aan de gyn

12. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Dat is balen van de hoofdpijn xenia, waneer is je nod?
    river hoe gaat het? Heb je nog weer getest?
    Flora mag je al bijna een kuurtje krijgen van de gyn? Hoe lamg moet je nog wachten?

13. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja gelukkig is het bijna helemaal weg! toch nog wat voorzichtig zijn...
    Mijn nod is rond de 25ste denk ik toch.
    joepi morgen naar mechelen naar de beurs libelle winterfair!! Jammergenoeg heeft mijn vriendin afgezegd die ging meegaan met mij maar vl gaat met mij mee in de plaats... wat lief van hem :):):)

14. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    heej, hier roze verlies 1 dag te vroeg.. Morgen moet de ongi doorbreken. Op naar de volgende ronde :) komt tijd komt raad morgen weer afspraak maken bij de gyn voor fm en uitslag van t semen onderzoek

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Sterkte river!

16. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Balen river maar op naar de volgende ronde

17. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    spannend fiona nog 3 daagjes en dan de eerste echo!! :)

18. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Ja ik vind het heeeeel spannend echt aan het aftellen!

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oke hier even heel kut nieuws gehad...zaad is niet goed. Of iig t aantal en de beweeglijkheid. Nu wordt er over 8 a 10 weken nog een test gedaan omdat ze willen niet over 1 keer iets beslissen.Voel me kut. Bah!

20. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    O criss dat is niet leuk zeg! hopelijk is het over 8 weken beter, maar je mag dus nu niet beginnen aan clomid of wel?

Deel Deze Pagina