Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @river: :( dat is klote nieuws! Maar t is dus iig nog wel genoeg voor iui? Hopelijk is het over 3 maanden beter..
    En nu.. 3 maanden wachten, of mogen jullie nu wel gewoon doorgaan met clomid en zelf klussen?

@chriss: spannend! Hopelijk is er al iets te zien :)

@fiona: jaa lekker hier blijven kletsen hoor meid!
    Vervelend dat je je zo voelt, hopelijk is dat snel weer over! Hebben jullie al ideetjes voor de babykamer? :D

2. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    fiona zeker blijven kletsen hoor ;)
    alli hop chriss ik duim voor jou woensdag :)
    oh river wat rot voor je sta je nu 3 maand op pauze? of gaat het gewoon door?
    Hier nog geen ongi te bespeuren. Vandaag op het werk lage rugpijn pfff geen lachertje... vannacht wakker gekomen van immense pijn in mijn buik, ongipijn maar ongi blijft weg. wel misselijk maar ik denk dat ik de griep gevangen heb. als ik morgen nog neit ongi ben, zal ik testen

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Spannend xenia! Klinkt weer hoopvol:)
    Hopelijk een mooie test morgen!

4. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    laat de hoop maar varen... heb terug meer pijn in mijn buik, ongipijn en had daarnet een kleine streep bruin bloed dus denk dat ze daar alle moment gaan komen :(

5. river88

river88 Lid

17 sep 2013
    74
    0
    0
    ja we kunnen gewoon doorgaan gelukkig

6. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    River - bah!!! Wat een K nieuws!!! Hebben ze ook nog gezegd hoeveel 2% is? Ik weet alleen een getal, geen %.

Xenia - bah!! Is t echt al doorgebroken?

7. Fionaaa

Fionaaa Bekend lid

10 jul 2012
    554
    0
    16
    Sinds 9 december 2011 gestopt met de prikpil
    River dat is mooi k! Gelukkig mogen jullie wel zelf door gaan

Xenia balen! Heeft het door gezet? Ik hoop het niet

Criss hopelijk morgen mooie eitjes te zien

Nee nog niet bezig met de kinder kamer, alleen dat we er niet uitkomen welke kamer hahaha, we willen allebei een andere :)
    En we krijgen wel een wieg van vl moeder daar heeft vl ook in gelegen, erg leuk ze gaat hem opnieuw bekleden voor ons. Alleen nog een leuk kleurtje bedenken :)
    Gisteren nog een echo gehad, ik zat in de stress ik heb best pijn in mijn buik gehad en steken in mijn zij, gelukkig was het allemaal nog goed hartje klopt en was gegroeid :)
    Dus wel opgelucht. 7 weken en 1 dag ben ik nu :)
    Volgens d echo

8. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja hier is de ongi echt doorbroken, pfff is toch moeilijk te snappen he zaad van vl is supergoed mijn eitjes waren supergoed en toch lukt het niet op naar poging 3 van iui zeker :(

9. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dat is echt bagger!!! Je snapt t dan ook echt niet he??! Alles is goed dus waarom dan niet! Besef je wel gelijk weer dat zwanger worden echt een wonder is!!
    Sterkte meis!!

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gister al wat bloedverlies. Zes dagen eerder dan mijn nod:$ nog nooit meegemaakt. Vannacht heeft het doorgezet en ben nu ongi. Moet ik nu gister of vandaag als eerste dag zien?? Want moet deze cyclus beginnen met clomid.

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Elphaba, als het gisteravond was, dan moet je vandaag als dag 1 tellen.

Xenia, dikke knuffel meis:( weer een ronde niet gelukt.. Pff.. Helaas zijn mooie eitjes en goed zaad nog geen garantie voor een zwangerschap:( er komt zoveel bij kijken.. Succes voor de volgende ronde.

Strax reageer ik ff op de rest. Moet weer gauw verder aan t werk:)

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @river: fijn dat jullie iig gewoon door mogen gaan! Ben ook wel benieuwd hoeveel goede zaadcellen er dan nog overblijven (hoeveel die 2% dus is). Hopelijk is het over 3 maanden een stuk beter!
    Slikt je man al zink en selenium? Dat kan wellicht een extra zetje helpen.

@elphaba: wat vreemd, 6 dagen eerder ongi. Misschien heb je je ei eerder gehad dit keer? Of een hele korte lf..
    Nu dus de eerste ronde met clomid? Spannend hoor!

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja misschien door die hsg dat het allemaal eerder is gekomen. Maar vind idd wel spannend d eerste keer met clomid.

14. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    wat is het hier stilletjes... hoe is het met jullie dames?
    en elphaba hoe bevalt de clomid u? Niet teveel nevenwerking?
    hier deze ronde niet veel nevenwerking gehad van clomid gelukkig...
    kwam vandaag tot besef dat we al aan ronde 3 van iui bezig zijn. Mijn vriendin vertelde me dat ze maar 6 pogingen terug betalen en vl wil niet meer verder dan die inseminatie... pfff eventjes toch paniek hoor straks lukt het niet in de volgende 3 ronde... en dan? stoppen? zie ik toch even helemaal niet zitten. hopelijk komt het zover niet en als het zover is hopelijk is vl dan verandert van gedacht.

15. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hier gaat goed. Weinig bijwerkingen van de clomid gelukkig. Alleen af en toe opvliegers.
    Hoop voor je dat binnen die rondes raak is en anders misschien is hij dan wel van Gedachten veranderd. Weet niet hoe het zit met de verzekering. Dacht dat IUI geen limiet had alleen ivf. Maar kan mis hebben

16. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    ja ik weet dat ook niet echt, tis een vriendin die zei dat je maar 6 pogingen hebt. hopelijk is het zo dat er geen limiet op zit :)
    gelukkig dat je niet teveel last hebt van bijwerkingen.

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hai dames,

Ik weet helaas ook niet of er een limiet zit op IUI. Misschien verzekering even bellen?

Hier ben ik aan t wachten op mn ei...ovutest vandaag was licht...ben ik allang blij mee. Hopelijk is hij morgen weer wat donkerder!

18. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @xenia: je woont in belgie toch? Geen idee hoe het daar zit, maar in Nederland wordt IUI gewoon onbeperkt vergoed. Dus misschien bij jullie ook!
    Heeft je vriend ook verteld waarom bij niet verder wil dan inseminaties?

@hier: afgelopen zondag was mn ongi al doorgezet! Nog tijdens de duphaston kuur, dus dat vond ik niet zo erg. Kunnen we weer lekker snel verder.
    En de eerste spuit zit er ook weer in!! We zijn weer écht in de running!
    Wat een verademing zeg, om met een prikpen te prikken! Naaldjes zijn dunner en ik voelde helemaal niets. In tegenstelling tot de fostimon, dat spul prikte enorm!
    Volgende week maandag weer de eerste fm.

19. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend flora. Dan moeten we beide op dezelfde dag voor de fm.

20. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    haha we zijn met 3 voor maandag een fm! Ik moet maandag ook :)
    Ik ga het maandag vragen aan de gyn hoe dat dit zit met die terugbetalingen. en hoeveel iui een mens gemiddeld krijgt vooraleer ze zwanger zijn. In het labo hebben ze me toch ongerust gemaakt door te zeggen dat het lang duurt...

Deel Deze Pagina