@xenia: volgens mij heb je per cyclus 8-15% kans op een zwangerschap, bij iui. Dus dat is idd niet zo heel hoog. Waarom zijn ze bij jullie al zo snel op iui overgestapt? Het zaad van je man is gewoon goed toch? Want dan geeft gewoon klussen een hogere kans.. Misschien kun je na de iui's nog een paar rondes zelf klussen! Maar nóg veeeeel liever dat het deze ronde gewoon gaat lukken! Drukke dag maandag, veel fm's! Hopelijk veel mooi eitjes te zien Ik hoef pas om 17:20u, altijd vervelend zo laat op de dag. Extra lang wachten Spuiten met de Gonal gaat goed! Wat een verademing zeg, om met een prikpen te spuiten! Veel fijner en makkelijker als met fostimon! Hopelijk doet de gonal ook goed zn werk
ja idd flora bij ons is het zeer snel overgegaan naar iui. maar het was de gyn zijn keuze. Maar na de iui klussen we gezellig zelf nog wat bij hoor even de kansen verhogen . Ik mag maandag om 15u30 gaan rechtstreeks na mijn werk.
En hoe waren de fm? Hier goed hoor. 3 eitjes! De kleinste 1,7 de grootste 2,5 vanmorgen mijn pregnyl gekregen en morgen om 10 uur inseminatie. Wij krijgen hier 6 beurten terugbetasld hopelijk lukt het.
Super xenia! Mijn fm was gister ook goed! 14,5mm en bms 7mm, op cd 9. Morgen weer terug en denk dat ik dan al pregnyl krijg! Morgen gaan ze ook een soort samenlevingstest doen. Dus ml moet zaad inleveren. Bij mij halen ze slijm weg en dan voegen ze ml zn zaad en mijn slijm samen onder de microscoop. Dan bekijken ze dus of ml zn zaad in mijn slijm goed kan zwemmen. Had niet verwacht dat 37,5eh aan zou slaan! Maar gaat hartstikke goed.
Dat is goed nieuws dames!! Ik had 6dec mn echo en ze zag mn ei niet meer dus ze dacht dat hij gesprongen was. Nu donderdag bloed prikken om te kijken of ik indd een goede eisprong heb gehad...helaas pas.dinsdag de uitslag. Vandaag ben ik er even klaar mee...sago niet normaal!
Spannend, chriss. Voor een goede eisprong moet je progesteron waarde hoger dan 30 zijn. Hebben jullie goed gebruik gemaakt van je eitje? @xenia: heb je nog aan de gyn gevraagd over dat iui verhaal? Hoeveel iui's er in België vergoed worden?
Wat tof dat je follikelmeting ook goed was en je zal dan vroeg je pregnyl krijgen. Ik zal meeduimen chriss dat een goede eisprong was Ja heb dit idd nqgevraagd en we krijgen 6 Iui terubetaald en als het dan nog niet gelukt overschakelen naar een volgende stap en soms lassen ze een pauze in van 6 maand. Pfff dqt zie ik niet zitten. Een pauze wel maar geen 6 maanden
Ik had een fm van 18 mm en volgens de gyn moet die morgen of donderdag springen. We hebben dus huiswerk meegekregen en dan volgende week dinsdag bloedprikken en woensdag uitslag
Zo dan heb je snel uitslag! Wat fijn! Ik ga donderdag ook nog wel even langs de balie lopen om te vragen waarom het zo lang duurt! Hoorde wel iets van 'wordt bijgewerkt op maandag'. Flora - helaas niet heel goed geklust...moest naar t buiteland voor mn werk. Eisprong was of woensdag of donderdag en hebben wel die dinsdag ervoor gezellig gedaan maar meer niet dus dan moet t one lucky shot zijn. ..(met t wat slechtere zaad van vl is dat sowieso al een uitdaging!) Maar we gaan t merken!
@chriss: dan maak je iig nog wel een kans deze maand!! Spannend! @progesteron: ik had ook altijd de volgende dag de uitslag. @elphaba: ook lekker snel! Wat fijn! Overigens kunnen eitjes wat langer doorgroeien met clomid, dus je eisprong kan misschien ook nog iets later zijn. Gebruik je ovutesten erbij?
Xenia top! Flora - ben benieuwd wat de echo morgen/vandaag ;@)) zegt! En wat er uit de samenleving stest komt! jk ga indd t toch nog een vragen hoor! Denk eerst bij waar ik bloed moet prikken en dan loop ik even nnaar de gynaecologie. Zou toch fijn zijn als ik t vrijdag al weet Maar ja zal je net zien dat er dan geen belafspraak te maken valt ofzo..nou ja hoop t van wel. Brutaal mens heeft de halve wereld toch???
Ja ik gebruik ook ovulatietesten erbij dus hoop dat die ook goed werken want tot nu toe is er niks veranderd. Maar we zien wel
wat weten jullie dat vlug elphaba. hier trekken ze geen bloed om te kijken als mijn eisprong goed was. ik duim voor jou dat het een lucky shot was. Hier mijn inseminatie gehad.de gyn was terug zeer positief: slijm was goed, dus mijn hormonen slaan goed aan. en nu was het de eerste keer dat mijn kanaaltje open was en dat hij het niet moest opendoen,als hij het sperma inbracht bleef het mooi zitten en het kwam niet terug dus was ook goed. Ml zijn sperma was goed van kwaliteit, snelheid en hoeveelheid. De gyn was terug superpositief, dus mijn hoop groeit maar terwijl groeit mijn angst ook omdat ik terug weer hoop krijg in deze ronde.Ook mijn angst dat ik er continue ga mee bezig zijn en dat ze zeggen dat het veel niet lukt om zwanger te geraken doordat je er teveel mee bezig bent, dus zeg ik steeds in mijn hoffd: nee, niet aan denken, niet meer bezig zijn hehe kwestie dat het helpt met kerstavond ga ik wss wel eens testen
Ooooow wat super spannend!!! Ik snap heel.goed dat.je dan meer hoop hebt als iemand zo positief is!! En er niet aan denken vind ik altijd zo makkelijk gezegd....tja wij hebben wel alle hormonen en ziekenhuisbezoeken etc erbij! Kerstavond is wel een spannende dag om te testen....ben je niet bang dat het je kerst verpest mocht het niet zo zijn?
ja idd chriss ergens ben ik wel bang dat kerst hierdoor zou verpest worden. Maar ik kijk zo uit naar kerstavond, ik denk dat ik de dag zelf wat beteuterd zou lopen maar dan savonds met het feest niet. Ja als iemand zo positief is groeit die hoop wel goed hoor haha. Inderdaad dat zeg ik wel ook hoor als ze zeggen je mag er neit zoveel bij nadenken, ik moet de dagen tellen, consultaties, medicatie, niet zo gemakkelijk om het even naast je neer te leggen. Het is een eindje geleden dat we iedereen nog gehoord hebben, hopelijk verloopt alles vlot met hun zwangerschap
Xenia, super nieuws!! Hopelijk met kerstavond een posi test! Ik moet vanavond om 18:00u pas weer. Dus jullie horen strax hoe het was!
@hier: goed nieuws! Test was goed gegaan! Idd wat weinig slijm, maar de test was eigenlijk ook te vroeg. Normaal doen ze t pas na pregnyl, omdat je dan meer slijm gaat krijgen. Maargoed dat beetje slijm was ik had was genoeg. Zaadjes zwommen er goed door. Dus uitslag was positief en hoeft niet overgedaan te worden. Omdat het nu al goed was. Zaad was ook van topkwaliteit, begin dit jaar ook al getest. Maar fijn om dubbele bevestiging te hebben. Ennnn ik heb pregnyl gekregen! Eitje was 20mm en bms 10mm. Heel netjes dus, maar 8 dagen hoeven spuiten. Vrijdagochtend zal mn eitje springen huiswerk dus! Hihi.