Ooow.klinkt allemaal top!! Hier alles bagger. Heb een gigantische offday! Heb ik tegenwoordig (oftewel sinds ik in t ziekenhuis loop).best vaak last van. Mn glas is altijd halfvol maar tegenwoordig vind ik dat maar verdomd moeilijk.... Zo meteen bloed prikken en dan dinsdag de uitslag pas pfffff. Ben er klaar mee voor vandaag en wil in mn bed onder een deken maar ja...moet ook weer sporten want ben gestopt met roken paar weken geleden en geloof mij dat is ook niet goed voor je lijn!
Zo leuk. Allemaal huiswerk :-D hier ook volloo bezig hihi. Oei chriss tis te verstaan dat je het moeilijk hebt, soms heb ik ook zon periode. En ja idd stoppen met roken is niet goed voor de lijn. Ik ben een jaar gestopt en ondertussen al 8 kilo zwaarder. De kilos van de hormonene erbij gerekend
Oooow klinkt helemaal niet positief!! Ben maar gaan sporten en ga nu een weight watchers recept maken...even goed aan een paar richtlijnen houden en al die overgebleven chocolade letters in de kast even negeren!
Jullie succes met je huiswerk...hier is t alweer 1,5 week geleden...pff misschien toch maar ff zin maken
Komt allemaal goed chriss. En idd ben zelf al vijf jaar gestopt met roken en destijds wel wat kilo's aangekomen. Inmiddels is er weer wat af, niet extra dieet gevolgd of extreem sporten. Wel 1 x per week gesport en wat op eten gelet . Gaat dan niet snel eraf maar blijft er wel beter af We zitten dan straks met zijn allen in de wachtbank met al dat huiswerk
Dank je wel voor jullie support!! Ik hoop indd maar dat t zo gaat! Jaaa ik zal opschuiven op t bankje!! Ik zit vandaag op.7dpo...nog een paar dagen en dan kan ik testen!! SPANNEND!!
Ja chriss positief blijven ik denk van stoppen met roken zelf dat ik maar 2-3 bijcekomen ben, de rest is van mijn hormonen q nog even geduld en je kan testen. Hier nog steeds huiswerk aan het maken hihi
Mijn eitje is vanochtend gesprongen! Net nog een keer geklust en ik neem nu ook maar plaats op de wachtbank @elphaba: heb je al een positieve ovutest gehad? @chriss: dikke knuffel! Het is ook zwaar in de MMM! Je even klote voelen en ff flink janken kan soms wel eens opluchten Hopelijk snel een positieve test! Wat duurt het lang zeg, voordat je de uitslag van het bloed hebt! Wanneer wil je gaan testen? @xenia: wanneer is jou nod?
@flora ja gisteren had ik een positieve ovulatietest. Gisteravond dus nog ff geklutst. Vandaag was mijn test weer minder. En had gisterenavond een enorme pijn ter hoogte van mijn lies en aangezien het vanmorgen weg was denk ik dat dat mijn eisprong is geweest. Dit was de eerste keer dat ik het echt voelde. Doen die clomid toch goed zijn werk
Lief van je !! En dan lees ik dat jij al super veel rondes hebt gehad en ik nog maar in ronde 1 zit Het is wel lastig dat wachten indd....heb zoiets laat t nu maar weten...ik haat onzekerheid! Heb vandaag al getest heel stiekem, 8dpo zit ik. Maar niets natuurlijk. Nu pas weer dinsdag op 12dpo omdat ii vanaf morgen tot maandagmiddag in t buiteland zit... En voor jou : ik schuif op
flora, hopelijk heeft jou huiswerk zijn werk gedaan mijn nod is 25/12 denk ik. normaal weet ik wanneer dat mijn nod is door gebruik van duphaston maar nu weet ik het efkes niet, zowiezo test ik met kerstavond elphaba goed dat je clomid zo aanslaat is wel leuk he toch ergens een zekerheid dat dit alvast goed loopt, hopelijk ook goed geklust en heeft het zijn werk gedaan. chriss ronde 1 of ronde 10 het blijft pijn doen en het blijft vervelend je moet daar niet mee inzitten , bij mijn eerste ronde had ik ook veel verdriet, dikke knuf hier alles rustig een leuk weekendje: moeten werken, zaterdag kerstmarkt in zl zijn school gedaan en zondag kerstmarktje en wat kerstcadeaus gekocht
@elphaba: ook weer op dew wachtbank dus super spannend natuurlijk de eerste ronde! Hopelijk meteen raak @chriss: ja heb alweer veel rondes achter de rug, maar als ik er zo op terug kijk, is de tijd toch weer voorbij gevlogen alweer een jaar in de MMM. Hopelijk zijn we allemaal snel aan de beurt! Haha testen op 8 dpo heeft weinig nut dat is écht te vroeg! Hopelijk op 12 dpo wel 2 strepen! @xenia: wat zou dat een geweldig kerstcadeautje zijn! @hier: FF bevestigd ook een eisprong op vrijdag de 13e. Haha. Als t nu raak is, dan is vrijdag de 13e voortaan mn geluksdag Sinds ik ook pregnyl gebruik heb ik altijd meteen na mn eisprong last van gevoelige borsten.. Nu merk ik nog helemaal niets. Dus dat is wel erg fijn als t dan ook nog wat zou betekenen zou het helemaal geweldig zijn. Hihi.
Ha dames! Thanks voor de steun!! Vandaag weer een test gedaan....11dpo zit ik nu. Maar helaas niets. Maar heb ook niet t gevoel alsof ik deze ronde zwanger ben helaas. Morgen hoor ik uirslag van mn bloed of ik een goeie eisprong heb gehad en ik heb t gevoel van niet....we shall see! Hoe is t op t wachtbankje???
@flora ja zou wel fijn zijn als raak was. Maar ga ervan uit dat ik ongesteld word want ben bang dat anders grotere teleurstelling word. Maar hoop hou je altijd. Morgen bloedprikken voor mijn progesteron en dan woensdag de uitslag. @chris. Heb nu idee alsof veel langer duurt dan normaal voor ik ongi word en moet wachten. Voel van alles, maar kan ook van clomid zijn hihi
@chris: waarom denk je dat je geen goede eisprong hebt gehad? Je hebt iig al een prima lf. Dus denk dat het wel goed zit hoor! Of je eitje moet weer gekrompen zijn, maar vanaf 14mm groeien ze eigenlijk altijd wel door tot de eisprong. Dus als je ei bij je volgende fm weg was en de bms mooi dik, dan kun je er wel vanuit gaan dat je eitje is gesprongen! Balen van je test, maaaaar 11 dpo is nog vroeg. Het kan zeker nog! @elphaba: ik snap je terughoudendheid! Dat heb ik zelf ook altijd heel erg. Ik ga liever van niet zwanger uit, zodat de teleurstelling dan toch nog een beetje mee valt. Maar hopelijk is t gewoon raak! Zou een mooie afsluiter van t jaar zijn, en een goed begin van t nieuwe jaar
Oke dat is indd weer waar! Nooit aan gedacht dat mn lf daaraan vast zat zeg maar.Alleen ben nog niet zo thuis in wat een mooie bms is....mijne was 7mm wat ik hoorde als laatste. Wat ik me wel afvraag (misschien weten jullie dat) wanneer krijg ik nou weer 50mg en wanneer ga ik naar 100mg? Waar ligt dat aan? Aan dat er geen eitkes groeien of ook zoals bij mij pas een eisprong op dag 20 of maakt dat niet uit?! Thanks voor t reageren!
flora idd vrijdag de 13 is een speciale dag he hopelijk brengt hij heel veel geluk voor je! hopelijk is het een goed teken van geen gevoelige borsten te hebben chriss 11dpo is redelijk vroeg hoor. ik denk wel dat je een goede eisprong zal gehad hebben als ik alles hier lees, ik duim mee voor jou. ik denk dat dit ligt aan goede groei van eitjes, aantal eitjes wanneer je zou moeten verhogen van 50 naar 100 van clomid. maar jij had goede eitjes he? ik denk toch dat dit de reden is bij mij zijn ze direct gestart met clomid 100. en bms van 7mm denk ik is wel goed. meestal zit het van mij rond de 9 mm dus zoveel verschil is dit niet en de gyn vind dit altijd goed. hopelijk heb je iets aan mijn uitleg elphaba morgen weet je de uitslag al hopelijk is alles goed. vind ook dat die periode traag gaat op het wachtbankje. de eerste maand dat ik clomid nam voelde ik ook van alles de twijfel word dan groot he pfff ik voel hier niets van kwaaltjes. ik zit nu op 6dpo. nu zou ik toch al iets moeten voelen zeker als het zo positief nieuws zou zijn, of is het echt nog te vroeg? pfff denk ook dat het hier niet meer voor dit jaar zal zijn. juist gehoord van mijn vriendin dat ze terug zwanger is, een accidentje. ze heeft 2 kinderen waarvan de jongste nog maar 6 maanden is en ze wou maar 2 kinderen. begrijp met neit verkeerd hoor ik ben superblij voor haar maar ergens heb ik iets van alli waarom lukt het dan niet bij mij?
Ik snap wat je bedoelt. Ik gun het iedereen om zwanger te worden, maar vraag me wel eens af waarom ik altijd overal extra voor moet vechten en bij anderen soms dingen vanzelf lijken te gaan