Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Xeniatje dat begrijp ik ook heel goed! Vrij pijnlijk vind ik dat!!

Uitslag van bloed was oke, heb eisprong gehad. Mn nod is donderdag en vandaag getest op 12dpo en negatief dus helaas. Nu kan ik woensdag of donderdag ongi worden maar hoop morgen dan kan ik gelijk weer door!

Sterkte op t wachtbankje!

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik krijg morgen de uitslag an bloedprikken vandaag om te kijken of ik goede eisprong heb gehad, daarna wachten tot mijn nod op de 27ste, hoop op goede eisprong

3. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: je bms moet rond de eisprong minimaal 7mm zijn, dat had je dus is prima! Fijn dat je progesteron ook goed was!
    Ophogen doen ze wanneer je niet reageert op een bepaalde dosis of te laat. Vaak nemen ze dag 22/23 als grens. Dus als je voor die tijd een eisprong hebt is het prima! Je hebt een mooie cyclus!

@xenia: op 6 dpo hoef je nog niets te voelen hoor! Wellicht is de innesteling nog niet eens geweest. Dat is tussen 5 en 10 dpo. En sommige hebben helemaal geen kwaaltjes, dus kan nog alle kanten op!

@hier: ik moet vrijdag bloed prikken op progesteron, maar denk dat t wel goed zit. Vorige keren had ik alleen een vrij korte lf, dus vandaar dat ze het nu nog een keer checken.

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Flora: als je gevoel dat zegt moet het zeker goedkomen. Onze nod liggen vlak na elkaar. Spannend. Voor ons beide duimen:)

5. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Een positieve test voor oud en nieuw!! Ik ga duimen voor jullie!

Ik heb zojuist eerste beetje bloed gespot. Niet veel maar wel de gyn gebeld voor een afspraak. Moet een echo op dag 3 namelijk....maar zit nu te denken als t vanavond niet doorzet maar pas morgen wanneer is dan dag 1? Op de dag dat je bloed spot?

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Volgens mij is dag 1 als het echt doorbreekt

7. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Het moet echt goed doorzetten vóór ongeveer 18:00u. Als het later op de dag pas doorzet, dan moet je de volgende dag als cd 1 tellen.

Bruin/roze verlies telt ook niet als dag 1. Dus echt wanneer het goed is doorgezet en rood is.

Dus vandaag zal dag 1 zijn. Ik zie dat je voor de 20e een echo hebt, dus cd 3:)

8. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Dank voor de uitleg!
    Ik dacht vanmorgen nou kom maar door....maar helemaal niets! Nu zat t gister ook nog wel diep zeg maar en was heel klein beetje maar alsnog!
    Echo laat ik staan want ook al ben ik pas morgen ongesteld dan moet ik ook vrijdag (weekend kan niet). Wel jammer hoopte dat mn cyclus even 1 dag korter was....

9. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Balen chris, ik vind het ook altijd vervelend als mn ongi niet direct doorzet.. Als t niet raak is, laat die ongi dan ook maar meteen komen zodat je weer verder kan ;)

Is het inmiddels wel goed doorgebroken?
    Echo kun je idd gewoon laten staan. Als ik voor een uitgangsecho moet komen, dan moet dat op cd 1, 2 of 3. Het gaat erom dat je komt voordat je weer begint met hormonen.

@elphaba: hoe was de uitslag van je bloed?

10. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

Nee zoooo raar! Nog steeds niets! Ga nu morgen testen...denk niet dat hij positief is maar toch maar even kijken. En anders hopen dat het morgen doorzet.
    Zit nu een beetje in niemandsland heb ik t idee haha!
    Mijn gyn zei echo op dag 3 tenzij t in t weekend valt dan kan t ook op dag 2. Dus als ik morgen niet ongesteld wordt dan moet ik maandag op.echo. Maar ik wacht eerst morgen eens af!

Hoe is het op t wachtbankje???? Wordt t al koud?? ;)
    *brengt een dekentje*

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja ik zou voor de zekerheid ook even een testje doen. Je weet maar nooit!
    Als test nega is, hopelijk dan snel echt ongi! Wachten is niet leuk:( hoeveel dpo zit je nu?

Hih thx voor t dekentje:) t is maar saai op de wachtbank;)

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Heb mijn uitslag niet gehad. Denk dat iets mis is gegaan. Vorige week zei hij zal zo aan de assistent doorgeven om je op de bellijst te zetten voor vandaag, maar denk dat. Hij is vergeten :( maar ga morgen gelijk ff bellen want ben wel benieuwd.

Thnxs voor dekentje;) wachten duurt lang;)

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Elphaba - jemig wat balen. ...dat je niet al gebeld heb vandaag! Na ja nu morgen....ben benieuwd, laat ff weten!

Flora - indd het is of posi test of gewoon ongi worden....klaar mee.
    Zit morgen (donderdag) op 14dpo!

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Mijn gyn doet de belronde altijd in de avond na zijn spreekuur. Dus vandaar dat ik nog niet gebeld had. Weet namelijk niet pcies tot hoe laat hij belt. Dus morgenochtend bel ik gelijk als ik wakker ben;)

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Aha! Tja ik ben miss ongeduld hoor!!
    Spannend! Hopelijk is alles oke!
    Truste!

16. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @elphaba: oh dat is idd balen! Hopelijk vandaag dan de uitslag!

@chris: en? Getest?
    Vandaag 14dpo, dan is het iig nog niet té laat om ongi te worden zeg maar. Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

@hier: morgen ook weer bloed prikken. Misschien krijg ik de uitslag nog dezelfde dag, de kliniek heeft een eigen lab. Dus vaak zijn de uitslagen er al snel. Maar ik kan pas om 16:00u prikken vanwege mn werk. Dus weet niet of ze zó snel zijn ;) en anders maandag denk ik de uitslag.
    Toch weer spannend. Mijn vorige 2 cyclussen was mijn lf aan de korte kant, heb het idee dat ik toen geen goede eisprong heb gehad. Nu dus over gegaan op een ander middel. Hopelijk nu dus wel een goede eisprong en goede lf.

17. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend flora! Ik hoop voor je dat ze heeeeeeel snel zijn!!

elhaba al gebeld!?

Hier negatieve test maar geen rood te bekennen. Erg irritant. Hopelijk zet t vandaag wel door! Anders moet ik ook weer de gyn gaan afzeggen...nou die bel ik pas morgenochtend dan.

Ben nu wel meer teleurgesteld merk ik. Viel dinsdag wel mee maar nu is t echt even slikken....bah.

18. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Chriss: dat is en vervelend:( dan kun je idd beter gewoon ongi worden of posi test hebben:( kan me ook goed voorstellen dat je nog meer teleurgesteld ben, hoop voor je dat of nu doorzet of toch nog posi test hebt.

Ik heb net gebeld, de assistent zei dat ik wel op de bellijst stond van gister maar snapt niet waarom ik niet ben gebeld. Ze heeft me er voor vandaag nog keer opgezet en gaat zo nog even tegen hem zeggen dat ik niet gebeld ben. Wel kon ze me alvast vertellen dat míjn progesteron nu 66+ was. En moet minimaal 15 zijn dus heb zeker eisprong gehad:D heb ik dus goed gevoeld, vanavond hoor ik dus definitieve uitslag en wat er verder nu gebeurt.

19. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chris: he bah:( nog steeds nix! Echt heel vervelend!! Dikke knuffel!

@elphaba: mooie waarde! Boven de 15 is idd eisprong gehad en boven de 30 heb je een goede eisprong gehad. Dus ziet er hartstikke goed uit!
    Jammer genoeg is het geen zwangerschap-voorspeller;) hopelijk volgende week een positieve test!

20. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Dat had wel mooi geweest als het een zwangerschapsvoorspeller was. Maar nog zoiezo 8dagen wachten. :)

Deel Deze Pagina