En hoe is het met jullie? Chriss al ongi? Flora nog hoofdpijn of andere kwaaltjes? Hier nog steeds buikpijn en lage rugpijn.
Flora bah bah bah!! Hoop dat de hoofdpijn niets is!! Elphaba nog maar een paar dagen. ...spannend!! Hier finally ongi!!! Vandaag cd 1 dus!! morgenochtend gelijk bellen voor een afspraak voor een echo. Hoop dat ik maandag of dinsdag terecht kan. En dan gaan we duimen voor de groei van mn ei!!
Hèhè eindelijk duidelijkheid chris! Nieuwe ronde, nieuwe kansen hopelijk snel weer een mooi ei! Blehh, nu duren de dagen nóg langer..
Ja daar ben ik ook wel.erg blij mee!!! Kom nu maar.door met de clomid. Ik ga wel even zeggen dat mn lf nu 17 was en of dat normaal is. Hoop nu eerder een ei te hebben die springt. ..misschien wordt mn cyclus dan ietsje korter #zou zo fijn zijn Jij nog maar 6 dagen!! Kom op meis!! Ging je nou eerder testen al?
Fijn dat ongi eindelijk is doorgebroken. Kun je weer verder. En hopelijk volgende ronde raak Ik ga proberen niet eerder te testen. Vind wel lastig terwijl ik dat voor de clomid niet had. Had dan zoiets van ben toch niet zwanger dus word vanzelf ongi. Nu twijfel. Misschien wel, maar ook bij buikpijn denk ik zal toch niet ongi worden . Maar ga mijn best doen zoiezo tot vrijdag te wachten
Ik ga ook niet eerder testen, ik háát witte testen dus eerst overtijd zijn. Hihi. Een lf van 17 dagen is aan de lange kant, maar tot 18 dagen is normaal. Dus daar val je nog gewoon tussen. Het kan ook zijn dat je eitje een dag later is gesprongen dan je dacht. Dat scheelt ook weer een dag. Als je meer zekerheid wilt, dan kun je altijd gaan tempen. Dan kun je precies zien wanneer je ei is gesprongen en hoe lang je lf is. Want met echo's is het vaak toch nog altijd een beetje gissen wanneer hij precies is gesprongen.
Ik haat witte testen ook. Daarom heb ik al twee jaar geen test gedaan omdat ik voelde dat ik ongi werd elke keer
Tempen kan ik niet....ja kan wel maar ik ben stewardess dus met al die tijdsverschillen is het niet te doen. En mn gyn zei ook nog...tempen is iets om mensen bezig te houden. ..oke dan....dus doe t toch maar niet haha. Een lf van 18...hmm dat is bij een ei op cd 14 nog te doenaar op.cd 20 vind ik t zo lang Zeikerd dat ik ben he?! Eerst maar een echo op dag 3 ..geen idee waarom ze had t over kijken of er cystes zijn ofzo.. Ben wel super blij met jullie!! Thanks!! Ps ik ben aan t duimen voor jullie!
Wat raar. Hopelijk vinden ze die niet. Vind ook fijn om met mensen te praten in dit forum heb je toch wat steun aan elkaar. Hoop dat je duimen helpt. heb soort van nerveus gevoel in mijn buik
Ha dames, Ik heb vanmorgen gebeld voor een echo afspraak! Vorige keren waren ze heel druk dus jk dacht nou dat wordt wat! Maar kan vandaag al komen! Ik vind het helemaal prima. ...laten we t circus maar starten! Heb vandaag namelijk gehoord dat vriendin 4 zwanger is. . . How much can you handle ? Dat is t spelletje wat ik blijkbaar de afgelopen 2 maanden speel. ...
Ik snap wat je bedoelt. Ook al gun je iedereen toch lijkt het nu steeds meer mensen zwanger te zijn vind leuk voor hun maar wanneer zijn wij eindelijk eens aan de beurt
Ja indd! @hier De eerste echo gehad...op dag 12 weer (3januari) nu weer aan de clomid. Starten op dag 2...apart he?! Op recept staat ook dag 3 maar ze zei is prima vandaag. Ik hoooooop dat tegen de tijd dat t 3jan is dat mn eitjes al rond de 14mm zijn !
@chris: ze maken idd vaak aan het begin van de cyclus een echo om te kijken of er cysten zijn. Met hormonen heb je daar een wat grotere kans op (met clomid valt t mee, met spuiten is de kans nog wat hoger). Als je een grote cyste, of meerdere cysten hebt, dan mag je niet met hormonen beginnen. Dan kunnen ze namelijk alleen nog maar groter worden. Vorige ronde had ik dat dus, 4 cysten.. Waardoor we een maand plat lagen Oh stewardess, wat gaaf! Dan is het idd lastig om te tempen. Mijn gyn vind het ook niet echt toegevoegde waarde hebben, maar ik vind het zelf vooral erg handig. Het klopt altijd precies en zo kan ik zien wanneer ik ongi word Fijn dat je weer mag beginnen! Op naar een nieuw ei! @elphaba: hoe voel jij je? Bijna testen @hier: vanochtend viel de hoofdpijn mee. Borsten beginnen soms een beetje gevoelig te worden. Maar nog niets vergeleken vorige ronde. Toen was elke aanraking teveel Maar heb steeds sterker het gevoel dat het niet is gelukt hopelijk gaat 2014 ons meer geluk brengen!
Ja nog steeds zelfde. Merk wel dat ik in de avond meer last heb. Wel is de buikpijn hele dag aanwezig
Pff ik hoop het Nog geen testdrang elphaba? Als morgen mijn temp nog hoog is, dan heb ik iig wel weer een langere lf dan de vorige 2 rondes. Dat zou al top zijn Spannend morgenvroeg dus
Spannend flora Die testdrang begint wel te komen maar wil zoiezo niet eerder dan vrijdag proberen te testen maar liefste zaterdag pas als ik overtijd ben.