hier al getest negatief heb wel nog altijd last van gevoelige borsten en af en toe komt de pijn opzetten in mijn buik. ik ben ook wel vroeg voor te testen als ik mijn ongi vrijdag nog niet heb test ik opnieuw. iedereen die moet testen, hopelijk een roze streep!
Jammer xenia, hopelijk ben je gewoon wat te vroeg geweest! Mijn temp is nog hoog, dus ik heb waarschijnlijk mn oude lf weer terug! Daar ben ik wel blij mee. Maar dus wel wat langer wachten is niet erg, want lf van 10 dagen is toch wel aan de korte kant. Heb verder nog steeds geen kwaaltjes. Op die zeurende ongi-hoofdpijn na dan.. heb tijd het idee dat als je zwanger bent je dat vast wel ergens aan merkt dat heb ik nu niet, dus denk dat t niet raak is.
Xenia - ik hoop ook dat je te vroeg bent geweest!! Flora als je lf langer is dan is je NOD dus ook nog even wachten! Ik ben weer zo labiel als t maar kan!! Pfff ongelofelijk! Vanaf de eerste pil van clomid verander ik in iand anders. Om de haverklap huilen etc....heel vermoeiend! Zit dan echt tegen t depressieve aan. Is voor een goed doel zegt mn mams ja is zo maar pffffff. Ik ben nu al aan t duimen voor mn ei !!
Op 11 december met de eerste ronde begonnen. Op dag 6, omdat ik toen bij de gyn was en ik niet nog een periode wilde wachten. Heb op dag 11 van de cyclus een HSG gehad, wat gelukkig helemaal goed was. Nu sinds gisteren, dag 18 regelmatig kleine krampjes in mijn onderbuik/baarmoeder. Herkent iemand dit? Afgelopen vrij/zat mijn eisprong waarschijnlijk gehad. Ik wil me zelf niet blij maken met niets, maar hoop zo hard dat er nu eindelijk wat gebeurd in het buikje.
Xenia hoop ook dat je te vroeg bent geweest Chriss: ik was tijdens slikken gelukkig niet heel emo, maar nu gaan mijn emoties alle kanten op. Van kort lontje tot emo Knoopster: spannend allemaal. Ik zit net in ei de van de eerste ronde. Hoop voor je dat er snel wat gebeurt in dat buikje
Nou dat heb ik dus ook alleen al vanaf dag 2 van de clomid. En dan tot 2 weken erna....dan ben ik weer een week mijzelf haha... Spannend knoopster.
@chriss: ja i know ik had nu al een lf van 15 aangehouden, dus nod is nog steeds 28 dec Als je niet meer tegen de bijwerkingen kan, dan op tijd aangeven bij je gyn! Het is niet de bedoeling dat je er aan onderdoor gaat ofzo! Dikke knuffel! Ik had ook altijd veel last van de clomid, niet zoveer emo-buien, maar vooral enorme hoofdpijn en slecht zien. Toen moest ik dus stoppen met clomid. @iedereen: fijne kerstdagen allemaal!
Wooooooooow wat zeg jij nou!!!! Ik heb serieus net alweer een asperientje ingenomen tegen de hoofdpijn...Gister ook al. Maar wat nog meer is, is t feit dat ik gister zei dat ik niet meer kan focussen. Mn ogen doen opeens raar.....
Ja als ik last van heb zal ik zeker aangeven, maar heb eigenlijk tot mijn verbazing vrijwel geen bijwerkingen
Chris, ik zou dat zeker even aangeven bij de gyn. Ik moest toen ik slecht ging zien meteen stoppen. Of ja meteen, de cyclus daarna kreeg ik tamoxifen. Een tablet, met dezelfde werking die die bijwerking niet heeft. Je hypothalamus wordt namalijk door de clomid gestimuleerd. Die kan daardoor vergroten, en dan drukt die op een oogzenuw. Daar krijg je vervolgens hoofdpijn van en ga je slecht zien.
Heb nu elke keer met vlagen lage rugpijn. Net of je ongi moet worden alleen zonder of weinig buikpijn
Hmmmm ik ga t even in de gaten houden! Had je alleen hoofdpijn tijdens het slikken?? Want ik heb wel vaker hoofdpijn tijdens mn ongi. Spannend dames!!.bijna testtijd!!!
Zoooo ik kreeg een inzicht vanmorgen! Ik heb even gegoogled naar de bijwerkingen van clomid. Had ik al eerder gedaan maar toen zag ik alleen bijwerkingen bij 100mg. Nou nu dus niet. En ik heb heel veel helaas. Vocht vasthouden - check. Niet normaal voel me echt verschrikkelijk opgeblazen. Stemmingswisselingen- check ook mega irri. Snachts wakker worden van zwwetaanvallen - check. Hiofdpijn- check. Opeens valt t puzzeltje in elkaar. Weet alles aan andere dingen... Moet op dag 13 weer voor een echo en dan ga iknzeggen dat ik wat anders wil....
Hier de hoop opgegeven. Kon niet langer wachten en vl ook niet dus getest maar ik zag niks zou ook wrl wat zijn als ik nu gelijk zwanger was. With my kind of luck Dus op naar ronde 2 en wachten op de ongi
Balen is dat!! Wij doen gewoon zwanger worden in ronde 2!! Goed plan?? lopen dan ook weer beetje gelijk al hoop ik dat mn cyclus iets korter gaat zijn deze maand...
elphaba wat jammer zeg hopelijk lukt het de volgende ronde hier nog steeds niet ongi. als het zo doorgaat test ik morgen. heb wel al wat symptomen misselijkheid gevoelige borsten steken en krampen in de buik. maar wil nog niet teveel hopen morgen weten we meer