Ben nu tijdens de kuur van provera ongesteld geworden. Nu vraag ik mij af of ik morgen de laatste nog moet slikken?
@Anoniempje: Geen idee! Misschien het ziekenhuis even bellen? Mijn ZH heeft speciaal een Fertifoon voor dit soort dingen. @Muntje: Baby making sex! Hihi! Ik vind het ook niets, hoor! De druk is dan veel te hoog. Wij proberen lekker de tijd voor elkaar te nemen en niets te forceren. @Cupcake: Ligt ook aan je baarmoederslijm. Ik heb zelf alleen bruinverlies gehad, omdat mijn bms niet dik genoeg was. Gaaf dat je naar NY gaat! Veel plezier! @Flora: Ik duim dat je de Tamoxifen niet nodig hebt... @Billie: Spannend! Wanneer is je NOD? @Fiona: Ook al zo spannend! Duurt bij jou echt niet lang meer! Al symptomen of testdrang? @Madelein: Welkom! @Miep: Ook welkom! @All: Is het leuk om een klein lijstje bij te houden? Wie wanneer haar NOD heeft? Dan hebben we daarin wat overzicht. @Hier: Vanochtend weer een FM gehad. In 3 dagen tijd van 13,5mm naar 19mm gegaan! De gyn denkt dat ik een eisprong ga krijgen! Moet volgende week bloedprikken. Ben helemaal trots op mijn lijf! Owja, deze ovutest had ik net! Een uur na mijn FM! Nog nooit een knaller gehad! Zo blij!
goed nieuws aster! anoniem; ik heb geen idee. denk toch ff bellen dan. ik gebruik geen ovu testen. ook omdat ie al 20 mm was en deze week dus wel moet springen. had het misschien wel beter kunnen doen. maar we doen t netjes om de anderhalve dag nu, dus dat moet dan goed zijn..
@Anoniempje; geen idee..als ik aan een kuur denk, dan moet je die vaak toch afmaken (bijv. antibiotica) ook al heb je geen klachten meer. Maar voor de zekerheid toch even bellen morgen! @Aster: dat ziet er goed uit! Ik heb ook nog nooit een ovulatietest gedaan, omdat ik nu wel info kreeg na alle metingen. Maar voor de volgende rondes wil ik dit wel gaan doen...tegen die tijd kom ik hier wel om advies vragen, want het ziet er ingewikkeld uit! Wanneer mijn NOD is weet ik niet precies, omdat ik al 2 jaar geen menstruatie heb. Ik denk dat ik 2 mei mijn eisprong heb gehad, dan zou het (met 14 dagen) 16 mei zijn. Maar kan ook later zijn. Ik heb geen idee! Maar ik denk dat ik dan de 17e ga testen. Wij hebben het vorige week gewoon elke dag gedaan. En dat was voor beide geen probleem! Libido van manlief is (zoals vaker) wel wat hoger dan bij mij, maar nu voelde het toch speciaal. Maar wanneer dit maand in, maand uit moet is dat gevoel er natuurlijk ook wel vanaf. Maar tot die tijd lekker van genieten! Lijstje lijkt me handig! Want dan heb je het steeds in 1 oogopslag en hoef je het niet steeds te vragen aan elkaar. Ben er zelf alleen niet goed in!
@aster wat goed zeg! @annoniem, ja ik zou ook ff bellen. Je zou denken dat je toch uitzich zelf ongesteld bent geworden omdat je normaaol toch pas na een aantal dagen na de kuur ong. Word. Lijstje lijkt mij ook wel leuk ja. Hoe doe je dat maken? Allemaal nu even op nieuw schrijven waneer nod is? Mijne is rond 13 mei
Ik maak er wel eentje! Als iedereen even z'n NOD opschrijft. Zet ik eronder een lijstje waar we allemaal op willen komen, het lijstje met zwangeren! Hihi!
Morgen idd maar even bellen kan ik gelijk afspraak maken voor echo voor dag 10 . Zou je idd denken dat t vanuit mezelf komt, maar hebt wel vaker gelezen dat dit voor komt Aster.. Logisch dat je trots bent op je lijf! Succes en hopelijk is t raak dit keer!!
Hallo allemaal, Ik ben ook deze maand gestart met clomid 50 mg. Ik zit nu op cyclusdag 11 en heb twee eitjes van 15 mm. Zondag moet ik terug en gaan ze de samenlevingstest doen. Ik vind het allemaal heel spannend, maar probeer er steeds niet teveel mee bezig te zijn.
Ah Fiona wanneer is je NOD dan? Ik heb nog geen idee wanneer mijn NOD is, denk 26 mei.. Welkom traan!
Ja toch nog wel wat hoop het heeft niet door gezet tot nu toe maar is het voor innesteling niet een beetje laat??
@fionaa: Voor een innesteling is het te laat ja. Maar afscheiding hoeft nog niks te zeggen, pas helder rood bloed hè. Sommige verliezen nog wat oud bloed omdat de baarmoeder zich schoonmaakt voor de zwangerschap. Maar ik zou me toch maar voorbereiden op het ergste.
gisteren avond al een beetje rood en nu vanmorgen zetten het helemaal door maar uhm moet ik dan nu vandaag of morgen met clomid beginnen? vind het een beetje lastig.
Mijn gynaecoloog gaf bij mij aan dat de eerste dag echt is vanaf het eerste moment dat je bloed hebt gespot. Dus dan zou ik gisteren als dag 1 tellen en dan morgen met de clomid beginnen. Maar misschien dat de andere meiden andere ervaringen hebben?