Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Wat ik heb gehoord als t voor 18.00 echt doorbreekt dan is dat cd 1....dus dan zou ik zeggen morgen dag 3!

@knoopster jaaaah het lijkt mij zooooo gaaf om zwanger te zijn!! Vind het ook wel leuk dat het voor jullie ook het eerste kindje is....ik vind het soms toch moeilijk als ik mensen hoor die dan net zo lang bezig zijn maar dan voor een 2de of 3de kindje dan denk ik soms...tja je hebt er tenminste al eentje die je mama heeft gemaakt. Jij weet al hoe het is om zwanger te zijn...maar misschien is dat wel jaloezie ofzo....

2. pippeke

pippeke Niet meer actief

Hey dames.

Even heel belangrijk... geen pijnstillers anders dan PCM innemen! Ibuprofen en naproxen en nog andere zijn nsaid's en mogen niet bij een kinderswens!
    Lees de bijsluiter en raadpleeg desnoods je apotheek ( Hier spreekt een apo ass).
    Dus ook geen aleve.

Hier vandaag ongi doorgebroken. Woensdag start clomid 150. 9 januari eerste echo. Gaan we weer naar 'niets' kijken...

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ook niet tijdens je menstruatie?? PCM helpen bij mij niet de eerste 2 dagen:(:(

4. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Pippeke, wie weet slaat 150 wel aan! Nog even hoop blijven houden hoor!

Ik neem tijdens mn ongi eigenlijk altijd ibuprofen in tijdens de eerste 2 dagen. Dat vermindert het bloedverlies aanzienlijk en kan ik de dag fatsoenlijk doorkomen.
    Heb dit een keer aan de gyn gevraagd en hij zag er geen kwaad in. Zolang het alleen maar tijdens de ongi was, in een kleine hoeveelheid.

@hier: afspraak is gemaakt, 6 januari op cd 9 om 11:00u weer de eerste fm. Hopelijk weer een snel ei!
    Vorige keer dus ook op cd 9 eerste fm, alleen toen had ik een afspraak om 17:30u. Nu dus een halve dag eerder ;) hopelijk toch al 12-13mm ;)

5. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Spannend flora:)
    Ik neem ook zoiezo alleen maar in tijdens eerste 2 dagen om het dragelijk te maken. Verder rest van de maand niet. PCM helpen daar niet tegen. Slik verder zoiezo nooit pijnstillers alleen dan. Wel fijn dat je gyn zei dat niet veel kwaad kan lucht toch iets op

6. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Ja ik doe precies hetzelfde. Ben niet zo van meteen pijnstillers slikken, maar tijdens mn ongi heb ik het toch wel echt nodig. Pcm werkt dan gewoon niet (genoeg).

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    We duimen dat de eitjes snel groeien!!

8. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Ik kan je ergens begrijpen maar persoonlijk is dit voor mij de ergste opmerking die ik al heb gehoord (en het gebeurd regelmatig!!) Ja, ik heb en zoon en ja ik ben dus mama maar het hunkeren blijft, de spanning blijft, het gemis blijft en de onzekerheid blijft. En om eerlijk te zijn? Nog meer dan met nummer 1 want ik weet nu net wat ik mis, hoe het voelt en wat het met me doet. De moederliefde is met geen woorden te beschrijven en ik hoop dat jullie het echt ook snel mogen ontdekken maar het is niet omdat je eentje hebt dat je het minder erg vind dan wanneer er geen is.

9. xeniatje

xeniatje Bekend lid

23 jan 2013
    996
    0
    0
    verpleegkundige
    klerken
    Dsm ik ga met je mee. Ik heb ook een zoon en persoonlijk vind ik dat ook een erve reactie en raakt me dat enorm.
    Ik mag op 8 januari trg voor fm. Hopelijk dan wel eens prijs

10. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik snap jullie wel.
    Maar ook ik loop met die gedachte.... als ik in ieder geval maar het geluk mag hebben om 1 kindje te mogen krijgen....

Snap dat jullie ernaar hunkeren weten wat het gevoel is enz. Maar voor ons is de wens van in ieder geval 1 kindje zo ontzettend groot. Dat die gedachte eigenlijk onvermijdelijk is.

Helaas gaat hier de gedachte van wat je niet kent en weet mis je niet, niet op...

11. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Het is niet bedoeld om iemand tegen het hoofd te stoten....maar t is wel mijn gevoel.
    Heb ook aantal vriendinnen om mij heen die voor een tweede of derde gaan...bij de 1 is t net gelukt maar bij de ander niet en heeft ze nog 1 kans want anders vind ze zichzelf te oud (41 wordt ze dit jaar). Beide zeggen wel gelukkig hebben we er al 1. We zijn mama geworden iets wat we graag wilde.
    Hopelijk komt gewoon ooit de dag dat ik voor een 2de kindje ga en ik kan zeggen aaaha dit bedoelde ze.

Xeniatje - duim ook voor jou dat je ei groeit! Spannend, ik 3jan, flora 6 jan en jij dan 8 jan.

12. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Even snel een berichtje.

Ik wil iedereen alvast een hele fijne jaarwisseling wensen. Hopelijk wordt 2014 een mooi en vooral heel vruchtbaar jaar!!

13. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik wil iedereen ook alvast een fijne jaarwisseling wensen en een vruchtbaar 2014 en hopen op veel mooie zwangerschappen

14. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik wens ook iedereen een heel mooi 2014!
    Dat het ons maar wat moois mag brengen en veel geluk

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    May all our wishes come true!!

16. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik sluit me helemaal bij aan chriss:D

17. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Mijn reactie was ook helemaal niet bedoeld om iemand tegen het hoofd te stoten hoor! Ook hier is het een gevoel wat in negatieve zin komt opspelen als iemand zegt dat het nagelacht al verzekerd is en ik het daarom blijkbaar minder erg moet vinden dat ik niet zwanger geraak. Ik vind het nogmaals net erger, al had ik bij nr 1 al zeer spoedig een positieve test dus mss heb ik makkelijk zeggen nu. En ik hoop stiekem niet dat die dag voor je moet komen en ik hoop dat je dan zegt "bij nr 1 zoveel problemen gehad om zwanger te worden en nu ging het vanzelf" :)

18. DSM

DSM Bekend lid

17 mei 2013
    730
    2
    18
    Beste wensen in dit hoopvolle vruchtbare 2014

19. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw

Kus!

Mooi om te zien hoe we ons gevoel uitleggen.
    En ik zeg : met.zn alle deze maand zwanger! ;)

20. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Iedereen een heel mooi 2014 gewenst en dat het maar veel moois mag brengen!
    Ik ben heel hard aan het hopen op dit moment dat ik niet ongi ga worden... als het uitblijft zat of zon testen... zou een mooi begin zijn!
    maar ben er bang voor dat ongi toch door gaat breken...

Deel Deze Pagina