Clomid eerste keer

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Fionaaa, 12 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Chris, vanaf 14mm weet je idd zeker dat ze gaan doorgroeien, dan zit je safe;)
    Met clomid had ik vaak pas een eisprong op cd 25. Nog even hoop houden.
    Ik zou morgen voor de zekerheid ook gewoon ff klussen als jullie zin hebben. Dat kan nooit kwaad ;)

Chanan, leuk dat je even langskomt! Hoe is het met je?

2. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    Gaat super. De gebruikelijke klachten. Nog een klein weekje vakantie en dan aftellen tot het zwangerschapsverlof. Kan het soms nog steeds niet geloven. :)
    Al schopt ze me nu al vaak genoeg dat ik weet dat ze er toch echt is. Ik hoop dat het jullie ook gauw gegund is. Ik heb voor mijn gevoel zoveel geluk gehad. Ondanks de miskraam en dat ik clomid moest gebruiken.

3. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hopen dat die eitjes maar goed gaan groeien:)

Chanan leuk dat je langskomt:) geeft mij wel hoop dat je toch met gebruik clomid zwanger kan raken:D

4. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Kan zeker hoor!
    Ik was al 6 jaar gestopt met de pil. Sinds een jaar/1,5 jaar echt serieus er mee bezig maar nu pas met eerste ronde clomid succes.

5. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @chanan: fijn dat alles goed gaat:) al een mooi buikje?

@knoopster: is het al tot je doorgedrongen dat het raak is?:D denk dat ik wel 100 testen nodig heb en dat ik het dan eigenlijk nóg niet geloof:D

6. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Eigenlijk nog steeds niet echt. Hoewel ik sinds vandaag bij vlagen heel licht misselijk ben, eingelijk niet noemenswaardig.

Heb ook echt de neiging om continu te gaan testen.. maar denk dat ik er zaterdag aan toe ga geven l-)

Ik moet trouwens een verloskundige praktijk bellen voor het verdere verloop, had eignelijk gedacht dat dat via het ziekenhuis zou blijven gaan.

7. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Oooe cd 25 dan heb ik nog wel even! Haha ! Wel bagger dat mn cyclus dan zo lang wordt. Ook omdat mn lf vorige keer ook al 17 was! Na ja als het nu niet lukt dan 'mag' ik naar 100 mg. Moet nog wel even vragen of je lf altijd zo lang blijft of ook opeens korter kan worden (is t cyclus afhankelijk zeg maar, denk t wel)

@flora - tja kan voor de zekerheid maar dan moet t woe sdagochtend...want als t woensdagavond is en dan weer vrijdagochtend dan zit er maar 1,5dag tussen en hwb gehoord dat het beste is om 2 dagen ertussen te laten. En aangezien t zaad van vl toch al niet zo goed is??

8. Chanan

Chanan Bekend lid

5 aug 2012
    633
    0
    16
    Flevoland
    @knoopster Ja ik heb er ook een heleboel testen gedaan haha.

@flora zeg naar gerust buik! Draag naar voren. Wel heel mooi. :)

@chriss bij clomid kan het soms iets langer duren. Het belangrijkste is dat er een ei komt! Om de twee dagen is een mooi aantal. Zo is er volgens mij altijd een voorraad. ;) Volhouden he! Het kan nog steeds!!!!

9. Knoopster

Knoopster Bekend lid

24 dec 2013
    543
    28
    28
    NULL
    NULL
    Ik heb 3 testen gedaan.
    Zaterdag 2, KV en CB en zondag de 2e KV... denk dat ik zaterdag weer ga doen.
    Nu ook afspraak staan bij verloskundige dus begint wel wat echter te worden nu

10. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Hoop blijven houden dus chriss lees ik al:D
    Knoopster kan me goed voorstellen dat nog wat onwerkelijk voor je is. Maar komt vast goed en lékker genieten:D

Hier heb ik het idee dat het eeuwen duurt voor ik weer eisprong heb. Waarschijnlijk pas volgende week. Heb idee dat cyclus twee keer zolang duurt dan de vorige keer;)

11. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    @elphaba: wachten duurt lang he;) maar komt misschien ook omdat je nu geen fms hebt. Vorige keer leefde je van fm naar fm, dan lijkt het sneller te gaan!

@chriss: idd fijn dat je nu volgende ronde op 100mg over mag, maar hopelijk is het niet nodig!
    Wat betreft lf, dat is meestal wel ongeveer gelijk. Ik schommel altijd tussen 14-15-16 dagen in.
    Als je de gelegenheid hebt om morgenochtend te klussen, dan zou ik dat gewoon doen. Lukt het niet dan is dat ook geen ramp, want dan zit je waarschijnlijk toch nog niet echt in je vruchtbare periode.

@chanan: hihi, mooi! Naar voren dragend!!

@hier: jeeeeeej de keuken staat!! Wat is het mooi geworden zeg!! Helaas is 1 kastje in de verkeerde kleur geleverd.. De benedenkastjes zijn hoogglans wit en de bovenkastjes antraciet eiken. Nu is 1 bovenkastje dus hoogglans wit ipv antraciet eiken. Het misstaat gelukkig niet, maar moet wel een nieuw kastje komen;)
    Morgen alle spulletjes inruimen! Leuk, leuk, leuk!

12. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja misschien iddi omdat ik van fm naar fm leefde, maar komt uiteindelijk goed:D

Leuk dat je keuken verder helemaal af is. Op dat deurtje na dan;)
    Ben je in ieder geval beetje van de rommel af straks.

13. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Fijn flora dat je keuken af is! Toch weer beetje jammer van dat kastje!

Ik had vanmorgen GEEN zin!! Dus ook niet gedaan...wel spijt nu want laatste keer was maandag...
    Ik ga zo ovutesten halen van clearblue...ik word gek van lijntjes staren. Ga er vanmiddag al eentje doen...als die een smiley geeft (wat ik niet denk hoor maar oke just to be sure) dan nog vanavond even actie en anders vrijdagochtend pas weer!

14. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Chriss, online zijn die testen veel goedkoper. 20 stuks voor 37 euro ofzo.
    Niet treuren dat het vanochtend niet is gelukt! Als eitjes snel groeien, dan groeien ze 2mm per dag. Vanaf maandag 10mm gerekend, zou je vandaag op 14mm zitten. Eisprong duurt dan toch nog een paar daagjes! Hopelijk kunnen jullie as weekend écht aan de klus!

15. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Ja je hebt helemaal gelijk! Ik hoop dat ze nu wven goed doorgroeien :)
    Helaas ben ik er t weekend niet vandaar vrijdagochtend nog voordat ik naar mn werk ga. Ging ook net nog testen met action test (toch die CB maar niet gehaald...vind ze zo duur :( ) maar echt alleen vaag lijntje...dus hopelijk morgen indd horen dat hij in beste geval 16mm is maar denk dat ik blij mag zijn met 14mm ;)

16. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Hoelaat moet jij eigelijk flora?!
    Ik 11.20....

17. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Vrijdag dan nog gewoon ff voor de zekerheid klussen en dan zondagavond weer, dan komt het helemaal goed.

Ik moet morgen om 15:20u, dus heeft mn ei nog ff extra tijd om te groeien ;)
    Maandag was ik om 11:00u, dus nu hebben er ruim 3 dagen tussen gezeten.. Ben benieuwd, zou mooi zijn als dat weer de laatste fm van deze maand zou zijn.

18. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Wel grappig dat ik ook exact 8mm en 10mm had!! Wat was jouw bms? Mijne 7mm. Bij mij zit er nu ook 3 hele dagen tussen na ja maandag was 16.00 en morgen dus 11.20.

Helaas ben pas maandag eind van de ochtend thuis dus wordt maandagavond.
    Ik denk dat ik nog niet mn laatste fm heb morgen. Denk maandag nog eentje.

Succes iig morgen! Laat t ff weten!

19. pippeke

pippeke Niet meer actief

Ik moet morgen ook!

20. Chriss

Chriss Fanatiek lid

27 jul 2013
    1.764
    194
    63
    Vrouw
    Spannend pippeke! Waarvoor moet jij?? Begin echo??
    Hoelaat?

Deel Deze Pagina