Hallo allemaal, Ik ben begin oktober 2013 gestopt met de pil, ik werd elke 43 dagen ongesteld maar vanaf half februari ben ik 90 dagen niet ongesteld geworden. Dus menstruatie opgewekt en die ronde ben ik zwanger geraakt, helaas met 6 weken een miskraam. Ik heb PCOS en een te langzame schildklier. Deze ronde weer geen eisprong. Ik ben op dit moment mijn menstruatie aan het opwekken met provera. Op de 3e dag van menstruatie moet ik voor de eerste keer met clomid beginnen! Ik ben erg benieuwd of het aanslaat. Wie begint er nog meer deze maand voor het eerst
Hoi! Hier gestopt met de pil op 1 dec 2013 en een onregelmatige en lange cyclus. Ben toen ook in de mmm beland. Heb ook PCOS en zit inmiddels op dag 3 van provera. Daarna dus aan de clomid (50). Op cd10 een echo. Ik heb gelukkig geen last van bijwerkingen nu. En jij? Jij hebt dus al eerder provera gehad? Vervelend van de miskraam! Heb jij ook nog andere kenmerken van PCOS? Ik dus de onregelmatige cyclus en daarnaast last van puistjes
Oh dan lopen we ongeveer gelijk! ik zit op dag 3 van de provera! ja heb puistjes op mijn rug en door de provera last van mijn maag! verder geen bijwerkingen. Hoop dat ik niet te lang aan de medicijnen hoef en dat het gewoon snel raak is! heb jij zelf wel een eisprong of niet? @shia
Wil het liefst ook zo kort mogelijk medicijnen!! Nee geen eisprong, jij dan? Werd jij vorige x na provera snel ongesteld? Ik heb trouwens voor 5 dagen voorgeschreven gekregen (2 tabletjes per dag). Morgen laatste dag. Heb jij dat ook? Ik lees bij anderen dat ook vaak 10 dagen wordt voorgeschreven.
Vorige keer werd ik 4 dagen na de stopdag ongesteld! Ik hoop nu weer zo snel want soms hoor je dat ze 10 dagen moesten wachten! Ik ben nu 10 maanden gestopt met de pil waarvan maar 4 keer een menstruatie gehad maar wel meteen bij een eisprong zwanger! Nu hopen dat 50 mg meteen aanslaat! Is bij jou vriend/man alles goed?
Oke ik hoop ook snel ongi te zijn. Goh dat je dat nog eens graag zou willen he ik was gisteravond echt mega misselijk, zou het toch een bijwerking van de provera zijn? Ja we gaan voor 1 ronde clomid toch !!! positief denken Mijn vriend is niet onderzocht verder. Vond de gyn nog niet nodig, eerst zo proberen. En die van jou?