1,5 dag bloed verlies toch zwanger of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door stephanie86, 22 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    #1 stephanie86, 22 apr 2014
    Laatst bewerkt: 22 apr 2014
    ik zit momenteel nogal in twijfel met wat er in mijn lijf aan de hand is.

ik heb 5 februari spiraaltje laten verwijderen en 8,9 en 10 februari onwijze bloedverlies gehad en 15 en 16 februari klein beetje.

14 maart een positieve test gehad en 21 maart helaas toch ongesteld geworden (vroege miskraam dus waarschijnlijk) heb toen 3 dagen bloedverlies gehad.

zins week of 2 flink aan het boeren en vlagen misselijk (boeren had ik bij mijn zoontje ook) ook ben ik onwijs moe elke keer

nu had ik afgelopen vrijdag heel de dag door wat bruin bloed verlies en helaas zaterdag ochtend ook rood. niet onwijs veel maar ook niet weinig. dit heeft tot zondag loop van de ochtend geduurd (zondag wel weer stukje minder) en gister weer alleen wat bruinig (erg weinig eigenlijk alleen met afvegen)

en nu weer wat rood bloedverlies. snap er echt niks meer van!
    gister ochtend wel test gedaan (etos 2v5) maar die was helaas spierwit.

blijf wel last van boeren houden en ook telkens met vlagen misselijk wat weer weg trekt als ik wat gegeten heb.

iemand tips?? ik vind het zo raar aangezien ik normaal altijd wel dag of 4/5 goed ongesteld ben

heb spiraaltje trouwens maar maand of 3 gehad

2. Degoe1982

Degoe1982 Bekend lid

15 apr 2014
    777
    1
    16
    NULL
    NULL
    Zou kunnen maar test over een paar dagen nog eens.
    Hoop het voor je

3. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    ja ga volgend weekend maar weer een test doen. vind het zo apart! nu weer alleen wat bruin bloed verlies.

wisseld elkaar echt af

4. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    niemand verder?

5. Juul83

Juul83 Actief lid

15 apr 2014
    447
    0
    0
    Hi, heb geen idee. Heb je alweer een test gedaan? Heb zelf ook last van aparte bloedingen, heel weinig en bruin. Ga denk ik "just in case" vanmiddag ook een testje wagen

Deel Deze Pagina